Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

האם משהו מכיר חברה לייצור שמני מנוע בשם Fuchs?

 

קראתי היום איפשהו שזו אחת מחברות שמני המנוע הכי טובות שקיימות ונמצאת בשורה הראשונה ביחד עם Motul, Mobil 1, Valvoline, Red-Line, Xado וחברותיהן (אך השמן שלה יקר מהן משמעותית גם בחו"ל כיוון שהם קצת "סנובים" [כהגדרת הכותב שם]) ושנהגי מרוצים רבים משתמשים בשמן המרוצים שלה.

 

מישהו יודע על זה משהו?

פורסם

רק אני ראיתי FUCKS ברפרוף? :lol:

 

בין כל השמנים האלו שהקראת שהם חברות מאוד מעולות למה לך להצמד דווקא לחברה שקשה להשיג?

תוסיף לך לרשימה גם את royalpurple, אני ממליץ מאוד על החברה הנ"ל.

 

שמתי לב בחיפוש קצר שיש בסונול? זה אותו הדבר שחיפשת?

http://www.sonol.co.il/717/

Opel Adam S 2017

פורסם
רק אני ראיתי FUCKS ברפרוף? :lol:

 

 

מתגובתך אני מבין שאתה מכיר את החברה ואת השמנים שלה...

אשמח לשמוע את דעתך ונסיונך, אם יש, איתם.

 

 

אתה צודק! שכחתי לגמרי את RP. הם הפייבוריטים שלי והייתי משתמש בהם אילולא המחיר השערורייתי.

 

אני לא רודף דווקא אחרי מה שקשה להשיג, אני משתמש היום בוולווליין ומרוצה עד הגג. פשוט תוך כדי הרחבת ידיעותי בנושא נתקלתי בחברה וברצוני לדעת איזה ניסיון יש לאנשים עם השמנים שלה.

 

המידע בעברית על החברה דל עד לא קיים...

 

הקישור שהבאת לאתר של סונול נכון, אבל שמתי לב שהם מייבאים את ה 5W40 רק למנועי דיזל ולא בנזין. למנועי בנזין הם מביאים רק 5W30.

פורסם

חברה שנחשבת טובה מאוד. יצרנית שמנים וגם נוזלי קירור ושאר מוצרים למכוניות ואופנועים. המוצרים שלהם איכותיים ביותר אבל גם יקרים. זאת אחת הסיבות מדוע הם לא כל כך נפוצים בארץ כמו חברות אחרות.

 

רק כדרך אגב, אין לי שום קשר כזה או אחר לחברה, לשמנים או לעובדים מטעמה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
מתגובתך אני מבין שאתה מכיר את החברה ואת השמנים שלה...

אשמח לשמוע את דעתך ונסיונך, אם יש, איתם.

 

 

אתה צודק! שכחתי לגמרי את RP. הם הפייבוריטים שלי והייתי משתמש בהם אילולא המחיר השערורייתי.

 

אני לא רודף דווקא אחרי מה שקשה להשיג, אני משתמש היום בוולווליין ומרוצה עד הגג. פשוט תוך כדי הרחבת ידיעותי בנושא נתקלתי בחברה וברצוני לדעת איזה ניסיון יש לאנשים עם השמנים שלה.

 

המידע בעברית על החברה דל עד לא קיים...

 

הקישור שהבאת לאתר של סונול נכון, אבל שמתי לב שהם מייבאים את ה 5W40 רק למנועי דיזל ולא בנזין. למנועי בנזין הם מביאים רק 5W30.

 

מכיר את החברה אבל כמו שאתה אומר ואומרים כאן היא דיי נדירה בארץ, הנסיון היחידי שיש לי איתם הוא דל מאוד ואפשר לומר בודד מבן משפחה שהיה עובד במוסך לפני כמה שנים והיום כבר לא, ספק להניח שקיים במוסך הנ"ל יותר (בדימונה).

אגב בזמנו, המליץ לי להשתמש בשמן הנ"ל אבל פניתי לחברות אחרות.

המחיר השערורייתי של RP הוא בהחלט משהו שמרתיע קונים חדשים, אבל בהתייחס לכך שאתה משלם 250 ש"ח בשנה על שמן מנוע איכותי ההפרש הוא זניח (אם שקל ליום משנה לך) - אני מוכן לספוג את זה גם ברכב הישן שלי.

 

בנוסף, איזה סוג וולווליין אתה משתמש? יש להם שמנים טובים. ורצוי סינתטי מלא.

Opel Adam S 2017

פורסם

בנוסף, איזה סוג וולווליין אתה משתמש? יש להם שמנים טובים. ורצוי סינתטי מלא.

אני משתמש בסנטטי מלא Valvoline SynPower 5W40

 

המחיר של קווארט RP 5W40 עומד על 85 ש"ח. אני צריך 4 כאלה וזה מביא אותנו למחיר של 340 ש"ח, ובהנחה שאני נוסע דיי הרבה (בין 15 ל 20 אלף בשנה), אני מחליף שמן פחות או יותר פעמיים בשנה - וזה כבר ממש מוגזם.

  • ספונסר פורום
פורסם

כמו שנאמר מדובר ביצרן שמנים גרמני איכותי ביותר .

ביקרתי במפעל מטעם היבואן בארץ חב ליברלו חלפים בחולון .

החברה מייצרת שמנים מקוריים לכל יצרני הרכב הגרמניים ,הללו ממולאים למיכלים עם לוגו

יצרן ונשלחים ליצרנים השונים כגון מרצדס ,פולקסווגן ,BMW ,גון דיר ועוד .

כמו כן ראינו בזמן הביקור במפעל מכליות שמגיעות לטעון שמן שימולא בפסי היצור של

מפעלי הרכב השונים בגרמניה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
כמו שנאמר מדובר ביצרן שמנים גרמני איכותי ביותר .

ביקרתי במפעל מטעם היבואן בארץ חב ליברלו חלפים בחולון .

החברה מייצרת שמנים מקוריים לכל יצרני הרכב הגרמניים ,הללו ממולאים למיכלים עם לוגו

יצרן ונשלחים ליצרנים השונים כגון מרצדס ,פולקסווגן ,BMW ,גון דיר ועוד .

כמו כן ראינו בזמן הביקור במפעל מכליות שמגיעות לטעון שמן שימולא בפסי היצור של

מפעלי הרכב השונים בגרמניה .

 

מדבריך אני מבין שיש לחברה יבואן רשמי בארץ.

משום מה כמעט ואין כל איזכור של החברה הזו ברשת בעברית.

אני יודע שמשווקים בארץ השמנים שלהם לאופנועים (לדו"פ), אך בכל הנוגע למכוניות - הגוגל שותק...

פורסם

כפי שיודע לי אין יבואן רשמי אחד שמביא את כל המוצרים שלהם. כל אחד מייבא משהו אחר. אמרת נכון, ישנו יבואן אופנועים שמייבא שמנים שלהם אבל אלה הם שמנים אך ורק לאופנועים. ישנו יבואן שמייבא נוזלי קירור שלהם וכפי שראינו כאן למעלה, סונול מייבאת כמה סוגים בודדים של שמני מנוע שלהם. אבל כפי שידוע לי, אין יבואן אחד שמייבא את כל הנוזלים והשמנים שלהם תחת קורת גג אחת.

אם אתה באמת אבל באמת רוצה אפשר למצוא יבואן שייבא לך שמן מסויים שלהם אבל אני אומר לך מעכשיו, השמנים שלהם בכלל לא זולים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אני לא מחפש דווקא את השמנים שלהם, יש בארץ מספיק חברות טובות ומעולות. אני רק מרחיב את ידיעותי.

 

אפרופו מחיר, באתר opieoils, מיכל 5 ליטר של השמן שלהם TITAN GT1 XTL 5W-40 עולה סך הכל 207 ש"ח. (לא בדקתי משלוחה שבטח מכפיל את העלות... :mm_eek:)

 

×
×
  • תוכן חדש...