Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוקטביה 2.0 שנת 2007


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

2000 סמ"ק מנוע טורבו דיזל, אוטומט

הרכב עבר 191,000 ק"מ הוא יד שנייה,

עכשיו בפועל אני מחפש רכב שיסע נחמד [לא עגלה.. ]אבל דבר יותר חשוב הוא צריכת דלק נמוכה מכוון שהרכב תמיד בפעולה ואף פעם לא נח.

הרכב הזה על הנייר הוא בדיוק מה שאני מחפש עם 32 קג"מ ב 1900 סל"ד וצריכה של בערך 1:15

אבל שמעתי שיש לו מעט בעיות עם הגיר DSG6 שאותו יש ברכב...[האמת יותר שמעתי על בעיות ב DSG7 אבל גם על ה6]

המחיר שהמוכר דורש הוא 60,000.

יחסית לדיזל 190 ק"מ זה לא הרבה והשנתון לא מפריע מכייון שהיא כבר אחרי המתיחת פנים אז מבחינת מראה הוא סבבה..

מה גם שזה הדגם המפואר elegance ..

השאלה שלי היא האם אתם הייתם לוקחים את הסיכון ?כלומר אני יודע שיש מוניות שעברו יותר 300 עם הדגם אבל הבנתי שיש בעיות..

מה הסיכוי שיהיו לי בעיות ואיך אוכל לעלות טרם הקנייה על בעיות בגיר [ האם יש סימנים או שזה פתאום מתחיל.. ]

פורסם

מקריאה בפורום ניתן לראות שמנוע הדיזל עם הגיר הזה זה שילוב יחסית טוב הבעיה ברובה ישבה עם מנועי הבנזין יכול להיות בגלל שמנוע בנזין מגיעה לשיאו בסלד גובהה יותר

פורסם

יש לנו בבית טולדו 06 עם מנוע וגיר דומים, האוטו מתפקד מצויין כרגע ללא בעיות עם 330 אלף על השעון.

חיסרון יחיד שבערך ב 310 אלף הלך אינגקטור= בערך 5 אלף השקעה מאז שהאוטו נוסע בתקלה מסוג כזה.

חוץ מזה נוסע כמו מטוס שום בעיות בגיר. מחוץ לעיר אוכל 1-19/18, בעיר 1-13 בנסיעה רגוע.

עם המחיר טוב והאוטו עובד בדיקה תקפוץ על ההזדמנות..

פורסם

מצטער אני לא יכול לצטט אותך אין לי מעל 20 הודעות מסתבר..

השאלה היא כזו,נראה לי שזה סיכון חכם לקחת ? כלומר שהיו רק 5 אתה מאמין או שהיו יותר ופשוט לא טפלו בבעיות ?

לאור העובדה שגיליתי כרגע שהרכב היה בבעלות ממשלתית [הוא טוען שהיה של הצבא..]

אני בטוח שקרעו לו את האמא אבל דבר שמנחם אותי זה שהוא עבר "רק" 200,000 שיחסית לי דיזל זה לא כ"כ מטורף..

זה המון אבל לא בשמיים..

דרך אגב משיחה קצרה איתו הבנתי שאוכל להוריד אותו ל 50K ..האם זהו מחיר סביר ?

פורסם
יש לנו בבית טולדו 06 עם מנוע וגיר דומים, האוטו מתפקד מצויין כרגע ללא בעיות עם 330 אלף על השעון.

חיסרון יחיד שבערך ב 310 אלף הלך אינגקטור= בערך 5 אלף השקעה מאז שהאוטו נוסע בתקלה מסוג כזה.

חוץ מזה נוסע כמו מטוס שום בעיות בגיר. מחוץ לעיר אוכל 1-19/18, בעיר 1-13 בנסיעה רגוע.

עם המחיר טוב והאוטו עובד בדיקה תקפוץ על ההזדמנות..

מצטער על הדאבל...

הרכב היה בבעלות ממשלתית כמו שציינתי מקודם..ועבר כ200 אלף קילומטרים..

בהנחה שאוכל להוריד אותו ל 50K האם זהו מחיר סביר ?

וכמובן כל זאת אחרי שאעשה בדיקה לרכב והוא יצא נקי.. [יחסית.. ]

הבנאדם גר בצפון הרחוק ככה שלא נראה לי יצא לי בשבוע הזה להגיע לראות את הרכב..

ושאלה נוספת.. מה הסכנות בלרכוש רכב מטייבה?[אני מדבר על אותו רכב בדיוק..]

פורסם
....אבל דבר שמנחם אותי זה שהוא עבר "רק" 200,000 שיחסית לי דיזל זה לא כ"כ מטורף.........

 

אני לא בטוח שזה הקמ האמיתי , אולי הפחיתו שם, בדוק ממי אתה קונה את הרכב הזה שאתה לא נופל על סוחר נוכל, או נוכל גם אם לא סוחר או בלשון המעטה על מישהו שמטעה אותך ולא הגון.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...