אהלן חברים,
עקב תאונה מצערת הושבתה לי האיביזה היקרה שלי ואני עכשיו בלבטים חדשים,
אני עתיד לקבל מהביטוח בערך 50K,עכשיו האובייסט היה להביא עוד איביזה שאגב באופן כללי נהנתי ממנה,
אבל הפריע לי שהיא הייתה קצת קטנה וכמובן שמנוע 1.4 דרש לחיצות שמשכו את הסל"ד לצד העליון של הסקלה רוב הזמן,
עכשיו אני צריך תייעוץ שלכם,
מצאתי בראבו אחת שנת 10, שעשתה 140K יעני טחנו לה תחיים..
עכשיו חשבתי אם אני אצליח להביא אותה באיזור ה 35K זו תהיה מציאה,
אני יודע שהשוק שלהם בפח וברגע שאני קונה אותה זה בעצם אומר שאני בחיים לא אוכל למכור אותה,אני רואה כמה הבנאדם מנסה להיפטר ממנה, אבל העניין הוא כזה, בגלל שהיא נמוכה מכמה שתכננתי להביא בלאו הכי אני אשמור לי איזה 10 K לטיפולים שבטח יהיו,ויהיו,ופשוט אהנה ממנה,
בסך הכל היא באה עם 1.4 עם מגדש יש מומנט של בערך 21 קג"ם בסל"ד של בערך 1.75 ולעומת האיביזה היא תרגיש לי מטוס במיוחד שאני רגיל ל 1.4.
עכשיו אני רק מפחד שאני אכנס לטיפולים שאני לא אצא מהם, כיאלו היא גיר ידני אז אני מבין שאני אחליף את הגיר אוטוטו כי היא כבר עברה כברת דרך,ולא נראה לי שהטורבו ילך כ"כ מהר כיאלו...זה אותו מנוע שיש ב אלפא מיטו והבנתי משיטוט קל שאין לה בעיות מוכרות
וקיצור אחרי בלבול מוח אדיר, מה אומרים ללכת על זה או להביא את הקניה הבטוחה האיביזה ?