Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים,

 

אני נוהג בפולו ידנית שנת 2011

 

מישהו יודע להגיד כל כמה ק"מ/ זמן רצוי להחליף שמן גיר ונוזל בלמים?

 

תודה

פורסם

נוזל בלמים כל שנתיים, גם בנוזל בלמים של היום, וברכבים חדשים?

 

וכאמור אין הנחיית יצרן להחלפת נוזל גיר, ובשנתון שלך בטוח עוד לא צריך. זה שונה בעניין זה מגיר אוטומט.

אחרי קילומטראז' גבוה, הדעות חלוקות. ברכב שלי החלפתי אחרי 250K, לשמן סינטטי איכותי מספיק (אני מקוה), אבל אתה לא מתקרב לקילומטראז' הזה.

זה כדאי כל איזה 200K אם אתה מתכוון להמשיך עוד הרבה עם האוטו (כמוני), וזה לא כדאי למי שחושב שהאוטו עומד להיגמר (לא כמוני ולא כמוך אני מקוה) שאז לפעמים ההחלפה מגלה מצב שחוק של תיבה, שכבר לא מסתדרת עם שמן טרי, ולא שחוק עם רמת צמיגות נמוכה מידי לגיר שחוק...

פורסם

שמן גיר או שמן ממסרה אינו צריך לעמוד במשימות כמו של שמן מנוע. שמן מנוע נמצא במגע תמידי עם גאזים חמים, עם גאזים שמכילים אדי דלק, חום גבוה שנוצר מהבערה בתוך הצילינדר, ממגע עם פיח וכיוצא בזה. שמן גיר נמצא בתוך חלל סגור ואינו צריך להתמודד עם אותם תנאים כמו שמן מנוע. לפיכך, שמן גיר מחזיק עשרות אלפי קילומטרים אם לא מאות.

בכל מקרה, הוראות היצרן הן הם שקובעות.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
נוזל בלמים כל שנתיים, גם בנוזל בלמים של היום, וברכבים חדשים?

גם ברכבים חדשים תוצרת קונצרן VAG החלפת נוזל בלמים כול שנתיים.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...