Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז למה לא לקנות אנקר וזהו? יש להם את האסטרו 2 8600 מיליאמפר. בפועל כ 8000 מיליאמפר, סוללה איכותית, ויציאת 2 אמפר למכשירים בעלי סוללות גדולות.

אני ממליץ לך עליה, סה"כ זה נפח שיכול להספיק לך.אצלי זה מספיק עד לשבוע כולל כמה טעינות ביום.(כי גם ככה הסוללה של הגלקסי S3 שלי מתחילה להיחלש)

 

אמרו לי, הו חכמי ה PB,

האם אפשר לטעון את ה ANKER תוך כדי שהיא מטעינה מכשיר כלשהו?

ניסיתי, הוא מטעין את הסוללה ולא מטעין את הפלאפון.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

יש פה חבר פורום שקנה את המטען של ENB והסוללות של פנסוניק, נחכה גם לביקורת שלו ואם המטען מוצלח כמו שכתוב ברשת אזי הוא אחלה תמורה למחיר(במידה ואנקר ימשיכו עם מחירי מישלוח גבוהים).

בנוסף אולי אזמין את המטען של XIAOMI- כי הוא אמור ליהיות לא פחות טוב מאנקר ועולה רק 13$ בסין(אאל"ט-רק שהחנויות דופקות מחירים)

 

חוץ מPB... האם יש משהו מעניין ששווה ליקנות שבאמת יוסיף לנו קצת לחיים? איזה גאדג'ט חמוד?...

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אמרו לי, הו חכמי ה PB,

האם אפשר לטעון את ה ANKER תוך כדי שהיא מטעינה מכשיר כלשהו?

עכשיו ניסיתי ולי הוא דווקא כן מטעין גם את הסוללה וגם את הפלאפון.

מה ש= DARKMAN אומר נשמע מוזר. איזה פלאפון זה?

פורסם

http://www.ebay.com/itm/331113133375?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

 

ה-USB של המערכת לא מותקן בצורה נוחה:

 

fiesta_cupholders.jpg

(תמונה מהאינטרנט)

הפורט עצמו אצלי מותקן בצורה אופקית, ומאחורי הבלם יד נמצאת משענת יד ככה שאין את הבור הזה.

 

כרגע עם USB סטנדרטי, והוא מפריע לשים את הטלפון וארנק.

עם בקטנצ'יק הזה הולך להיות לי הרבה יותר נח מבחינת איחסון

פורסם
עכשיו ניסיתי ולי הוא דווקא כן מטעין גם את הסוללה וגם את הפלאפון.

מה ש= DARKMAN אומר נשמע מוזר. איזה פלאפון זה?

איזה אנקר יש לך?

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

קניתי בעבר את המטען של אנקר. עובד נהדר. דמי משלוח הגיוניים. השתמשתי בו בשריון, הוא שרד הכל. טנקים, גשם, בוץ..

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Anker-Astro-E5-15000mAh-External-Battery-Charger-iPhones-iPads-and-more-/331128690773?pt=US_Cell_Phone_PDA_Chargers&hash=item4d18ced855

 

יוצא 15 אלף מיליאמפר של אנקר עם יציאת 2 אמפר ב 200 שקל כולל משלוח.

פורסם

תודה לכם על העזרה :)

 

ניסיתי לחקור גם קצת יותר לעומק, סדרת ה E5 שלהם מסוגלת לעשות זאת, אך הם דואגים להזכיר ששימוש מרובה שכזה יקצר את אורך החיים של הסוללה.

הסדרה החדשה לא יכולה.

!AWDSOME

פורסם

איך אני יודע אם המטען שאני קונה לא ישרוף לי את התקע/פלא' ?

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם
איך אני יודע אם המטען שאני קונה לא ישרוף לי את התקע/פלא' ?

אם אתה רוכש סוללת גיבוי של חברה "מוכרת", תהיה בטוח שהוא עבר כך וכך בדיקות. לגבי מטענים סיני, זה די הימור.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם (נערך)

אומנם לא גאדג'אט- אבל בהחלט פריט שהוסיף לי קצת לחיים:

מדובר על גרבי ספורט שמיתלבשות מושלם על כף הרגל לכל ארכה- בלי שום איזור שהוא רופף!, זה כמו להייות עם ולהרגיש בלי, כי כל מה שקניתי בארץ בסיגנון היה רפוי ומחליק.

אתם תיצחקו שתקבלו אותו כי הוא יראה לכם מתאים לילד קטן- אבל זה ביגלל שכולו נימתח וניצמד בכל האיזורים.

http://www.banggood.com/10-Pairs-Lot-Man-Cotton-Outdoor-Sport-Football-Basketball-Socks-p-915046.html

 

בינתיים קיבלתי אחד וכבר הזמנתי עוד 6 (רק בסופ"ש נישלח כי לא היה מלאי) ובעתיד ככל הניראה לכל המישפחה.

 

נ.ב- ראיתי עכשיו גם את הדיל של 10 זוגות בכ5$, ככל הניראה אזמין גם אותם אבל אין לי חוות דעת על האיכות שלהם עדיין.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

נראה מעניין, ניסית לעשות איתם ספורט? יש לי בעיות עם גרביים שאני משחק כדורגל - העבות מציקות בקצוות בגלל התפירה והדקות גורמות לשפשופים ויבלות בעקב, הגרביים האלו מספיק עבות באיזור העקב וכריות האצבעות?

פורסם

תיראה- אתה מכיר את הגרביים השחורות/כחולות כהות הדקות בישביל לילבוש לנעליים של חליפות וכו'? אז הגרביים האלה עבות יותר מהן ודקות מגרבי הספורט המגושמים- כאילו ממש שילוב מעולה, לא עבה מידי ובטח לא דק מידי- והכי חשוב אין בקצה את ההרגשה של התפר! כאילו זה חתיכה אחת.

לי היה הכיי חשוב שהגרב יצמד בכל נקודה לרגל ולא יהיה רופף כי זה משגע אותי ובארץ מצאתי רק לפני כמה שנים גרבי ספורט צמודות טובות אבל הן נעלמו וכיום יש כמו שרוולים בלי שום צורה והתאמה לרגל.

 

אם קונים כ10 יחידות יוצא כ5.5 שקל לזוג.. לדעתי שווה כל שקל.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לא זוכר אם היה, בכל אופן היום הגיע וניקה לי את המקלדת טוב טוב.

באמת עובד יפה ומתאים להמון נקיקים קטנים כאלה שיש ברכב:

http://www.ebay.com/itm/161173954721?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

×
×
  • תוכן חדש...