Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבנתי שאצל הסיניים זה מפוקפק ואם רשום 4300MAH זה בפועל פחות, לא ככה?

 

אגב, מה השימושים של כבל ה OTG חוץ מחיבור נתונים נוספים מדיסק און קי, יש עוד דברים מעניינים שאפשר לחבר למכשיר בעזרתו?

Miata ND2

 

פורסם

מקלדת (אפשר להקליד, גם עברית וגם אנגלית), עכבר (כשאתה מחבר יופיע סמן של עכבר ותוכל להשתמש בו)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אתה צודק- זה בידיוק ככה, אבל רק בסינים חסרי השם.

פה מדובר על מותגים ברמה והנתונים מדוייקים- מספיק שתיראה בעצמך שהסוללה גדולה יותר מאייפון ותבין :-).

אני לא יודע מה לעשות, אני בלי סמארטפון כרגע ולא יודע אם לחקות חודש עד שיהיה תקציב וליקנות סמארטפון סיני ברמה עם HD LTPS וכו' או ליקנות כעת סיני קטן וחמוד ב69$ בלי כאב ראש מהמכס וליסחוב איתו לכמה חודשים ואז להזמין מכשיר דגל סיני ... אוף :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הסיני הקטן תומך בדור שלישי? נכנסתי לכמה מוצרים כאלה באיביי, להפתעתי כולם דור שני בלבד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תרשה לי לגחך קלות על המספרים הסיניים האלו.

 

שלא תבין לא נכון, פנסי רכיבת הלילה שלי מאירים באור יקרות את הסינגלים האפלים ביותר ואין לי שום תלונה. אבל 5000 לומנס?! קאם און.

 

בקיצור הבנת את הפואנטה. מה שמוזר לי בסיפור הזה, זה שלדעתי רוב הלקוחות הפוטנצאליים לא היו שוללים רכישת אחד מסמארטופני הדגל עם סוללה כפולה בקיבולה רק בגלל עוד מילימטר. גם ככה זה כבר מפלצות. קח מכשיר 5" עם מגן ברמה גבוהה - לא קיבלת מפלצת גם כך? אז מדוע היצרנים אונסים אותנו עם סוללות שנגמרות אחרי חצי יום וכדי למשוך יום שלם אתה צריך לסרס את רוב הפיצ'רים והפונקציות? תקנה ישר נוקיה 6100.

פורסם (נערך)

לא הבנתי אותך... על מה אתה מגחך? לא מאמין שיש להם סוללות 4000MAH אמיתיים?

זה ידוע וניבדק, מה גם שלהמון מכשירים ביכלל יש הרחבות ל3000MAH, רק בסמסונג ושות' דוחפים ציפסט מיפלצתי עם סוללה פיצית- ונכון שלצרכן זה לא יפריעה עוד מ"מ לצורך הגדלת סוללה- אבל היצרנים נימצאים במירוץ מטומטם ביניהם מי ישיג את המכשיר הדק בעולם-כמו המירוץ של הMP, תדר מעבד וכו'(גם כאן אלו הסינים :-))

כניראה לסינים יש יותר דרישה- במיוחד שהם מגיעים עם סים כפול.

הלנובו P780 עם מסך 5" HD נותן מעל 15 שעות גלישה באיטנרנט ומעל 17 שעות ניגון וידאו.

Lenovo-P770-5.jpg

חחח איזה קטע- עכשיו גיליתי שהלנובו גם יכול להטעין מכשירים אחרים -איזה עוד מכשיר תומך בטעינה הפוכה ?

lenovo-p780-2.jpg

 

 

הסיני הקטן תומך בדור שלישי? נכנסתי לכמה מוצרים כאלה באיביי, להפתעתי כולם דור שני בלבד.

אכן רובם דור שני ודור 3 בתדר סיני(האיכותיים לפחות), אבל יש גם מכשירים התומכים בדור שלישי.

למשל:

http://www.minideal.net/neo-n002i-mtk6577-dual-core-android-4-0-1g-ram-4gb-rom-4-5-inch-ips-screen-wifi-gps-smart-phone-white.html

ועוד מכשירים דומים מבוססי MTK6572W.

 

אך המכשיר שאני מעוניין הוא כרגע זמין רק בגירסת 3G סיני, הWCDMA יצא בקרוב- לכן זה גם התלבטות.

היתרון הוא- סוללה של 2400 אמיתי, פוקוס אוטומטי ואיכות של חברה טובה.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

נשמע טוב (על הנייר) הP780 הזה.

רק ש180g לפני קייס, כ30% כבד יותר מהLG G2 למשל.

מאידך במספרים מוחלטים זה רק עוד 40g ממנו.

 

עדיין זה רק פתרון אולדסקול, מהסוג שניתן לרכוש סוללה נוספת/חיצונית לסמארטפון שלך ולזרוק בכיס השני או בתיק.

 

אני דיברתי על החלום לפריצת דרך טכנולוגית של דור סוללות אחר שישבור את מחסום ה7-10-15 שעות הנוכחי של שימוש, ובאותם מימדים של סוללה או אף פחות. ימים יגידו.

פורסם
הבנתי שאצל הסיניים זה מפוקפק ואם רשום 4300MAH זה בפועל פחות, לא ככה?

 

אגב, מה השימושים של כבל ה OTG חוץ מחיבור נתונים נוספים מדיסק און קי, יש עוד דברים מעניינים שאפשר לחבר למכשיר בעזרתו?

 

אפשר קישור לotg שיתאים לנקסוס 5?

פורסם

אם המכשיר תומך ב-OTG (נקסוס 4 למשל לא תומך רשמית) אז כל מתאם OTG יעשה את העבודה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

דיי כבר עם הסוללות חירום, תפתחו שרשור סוללות, פה גאגטים.

 

אפשר קישורים לשתי הרכיבים האחרונים שציינת.

 

בוודאי:

זה בקר לשליטה מרחקל מצרים ביתים, כגון תאורה, אצלי מפעיל תאורה חיצונית.

 

רק שים לב צריך קצת ידע בחשמל, ובאופן אישי אני לא סומך על מוצרים סינים, ככה שאני ממליץ שזה יפעיל ריליי ושהריליי יפעיל את הנורות, לייתר בטחון.

 

http://www.ebay.com/itm/4-Ways-ON-OFF-Digital-Remote-Control-Switch-Controller-For-Light-Lamp-/360654306630?pt=US_Lighting_Parts_and_Accessories&hash=item53f8abfd46

 

וזה gps לרכב, ניתן להוסיף לו שלל נתוקים ע"יsms

 

http://www.ebay.com/itm/Spy-Car-Vehicle-Realtime-GPS-GSM-GPRS-S-MS-Tracker-Tracking-System-Device-tk103-/281036020734?pt=US_Tracking_Devices&hash=item416f0d5bfe

SCANSPEAK

פורסם
אני דיברתי על החלום לפריצת דרך טכנולוגית של דור סוללות אחר שישבור את מחסום ה7-10-15 שעות הנוכחי של שימוש, ובאותם מימדים של סוללה או אף פחות. ימים יגידו.

 

עוד בימי חיינו. נקווה.

 

אפשר קישור לotg שיתאים לנקסוס 5?

http://www.ebay.com/itm/291053934693?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

 

בדיוק קיבלתי אותו אתמול. עובד מצויין. רק קח בחשבון שאתה צריך אפליקציה שתדע לעבוד איתו, סיירי קבצים פשוטים לא נותנים לך את האופציה

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
מקלדת (אפשר להקליד, גם עברית וגם אנגלית), עכבר (כשאתה מחבר יופיע סמן של עכבר ותוכל להשתמש בו)

 

12345 תווים, וזה אפילו באותו עמוד

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
איך בודקים אם הוא תומך?

עריכה תודה ספייר

עריכה 2: מלבד דיסק און קי מה עוד הוא יודע לעשות

 

בכיף.

אני למשל משתמש בו כדי להוריד תמונות מהמצלמה לטלפון אם אני נמצא בלי הלפטופ וצריך לשלוח תמונות במייל מאירוע כלשהו בדחיפות.

מה שזה עושה זה פשוט להפוך את שקע המיקרו USB לשקע USB רגיל על כל המשתמע מזה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

×
×
  • תוכן חדש...