Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אדון HWGEEK, בעיתון ישראל היום של יום שישי,עמוד 39,יש קופון של מחסני חשמל

29 שקל למטען סוללות רב פעמי - להטעין פלאפונים שונים.

לא נאמר כמה מילאמפר יש לו.

האם לקנות לשימושי חירום שיהיה בתיק?

{הפלאפון שלי-סוני אקספריה E}

תודה

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

האמת שגם אני בהיתלבטות כי אני לא יודע איך ליבחור מטען צד שלישי שיהיה באמת איכותי ויוציא מתח יציב ללא רעשים וכו', אני מפחד להטעין פלא סיני שעולה רבע מחיר מהסמארטפונים שכאן- אז לדעתי פחות ממטען מקורי של יצרן גדול לא הייתי יושן טוב בלילה.

האם יש מטענים איכותיים שמישהו כאן בדק בציוד בדיקה ומצא שהם עומדים בדרישות?

 

עריכה: אתה מיתכוון לPB?

 

במחיר הזה בוודאי הכוונה לסביבות ה2600MAH.. בכל מיקרה לדעתי זה סבבה למחיר שלו לגיבוי- אבל תיבדוק בחנות -תצלם תמונה :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

קיבלתי מגן שהזמנתי מEBAY אבל הסיני שלח לי מגן לדגם אחר לגמרי. מה התהליך ? למישהו יש טיפים?

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

קודם כל שים לב טוב שאתה לא התבלבלת בטעות.

אם לא, שלח למוכר הודעה דרך היסטורית הקנייה שהמוצר שקיבלת הוא לא כמו שהזמנת, תפרט בכתב קצת, בקש החזר מלא או לשלוח את המגן הנכון, לצרף תמונה גם יהיה טוב. חכה לתגובה יומיים שלושה

פורסם

שלום

האם לדעתכם אפשרי לתקן את החיבור של החוט לסוללה? מקרוב נראה שזה עדיין תפוס על ידי סיב אחד,הסוללה עדיין עובדת אומנם לא במיטבה.

20140311_161112_360x480.jpg

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

מה הבעיה ליפתוח ולהלחים מחדש?

אתה יכול לעטוף בחזרה בקלות עם SHRINK TUBE בקוטר המתאים.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
עובר לחתימה שלי בקרוב.

 

לגבי Plex, הייתי מודע לאופציה, אבל גם לכך שהיא עובדת רק עם Plexpass (שדורש מנוי) ואאל"ט מעלה את התכנים שלך לרשת, כך שזה לא סטרימינג אמיתי ממכשירים בבית.

אם דברים השתנו בחודשיים האחרונים מאז שבדקתי, אשמח לשמוע.

 

עכשיו זה רשמי. ה PLEX לכרומקאסט זמין גם בלי PLEX PASS

 

http://sendgrid.com/wf/webmail?rp=ZTI1bGQzTnNaWFIwWlhKZmFXUTZNVEl6TkN4MWMyVnlYMmxrT2pJMU5qVTBmUWV5SnVaWGR6YkdWMGRHVnlYMmxrSWpvaU1qVTJNVFV4TmlJc0ltNWxkM05zWlhSMFpYSmZkWE5sY2w5cFpDSTZNVFF3TXpZeU1UYzFOVEI5

 

[TABLE=class: wrap, width: 600]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]After its early access release to Plex Pass members, Chromecast support is now available to all Plex users as promised! Not familiar with the feature? Read up on the awesomeness that is Plex plus Chromecast. General availability is perfectly timed with a number of Chromecast updates:

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

פורסם

תודה על העדכון, אנסה ואדווח

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

חברים- לאן נעלמתם?? אין דברים חדשים ומענינים שקיבלתם?

בינתיים קיבלתי את המטען של הENB, הזמנתי ללא סוללות כי יש לי מס' סוללות 18650 זולות שזרוקות בבית, אתחיל בבדיקות ואדווח..

אני זוכר שהיו כמה חברים שגם הזמינו את המטען הזה יחד עם סוללות פנסוניק 3400MAH- מישהו קיבל ויכול לדווח על הממצאים?

SKU108055f.JPG

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

עוד מוצר חדש שהגיעה ואני שוקל ליקנות:

מטען חירום של 8000MAH המאפשר טעינת מכשירים וגם התנעת רכב ישורת.

http://www.fengjiu.net/uploadfile/2013/12/14/2013121468013529.jpg

 

יוצא כ60$ לאחר הנחת קופון של 10$ שבחתימה שלי- רק להוסיף משהו קטן מקטגוריית הרכב שתעברו את ה70$.

לינק:

 

יש גם דגם של 12000MAH, יוצא 69$ לאחר הנחת הקופון.

http://www.fengjiu.net/uploadfile/2013/12/14/2013121482224265.jpg

לינק:

 

עכשיו השאלה שלי כזאת- מה בידבר הבטיחות? כיצד אפשר לישון בשקט שיש סוללת ליפו בתא המיטען ברכב במדינת שטופת שמש שלנו? האם אחסון הPB בתוך שקית עמידה לשריפות של סוללות ליפו מספקת?

זה מה שמנע מימני ליקנות עד עכשיו ולא יודע אם אני דואג סתם.

 

ועוד שאלה- האם ניתוק המינוס של המצבר מספיק בשביל לימנוע פריקה? הפונטו שלי בינתיים מקורקעת כשבועיים עקב תקלה בגיר ואני מפחד ליגרור למוסך כי אני מפחד לישמוע את עלות התיקון :-).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אין בריריה, בילעדיהם אין לנו סמארטפונים בשטח :-),

ביגלל זה אני שואל אם יש דברים חדשים כי מתחיל לשעמם :-(.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...