Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
וקישור לזה? ^

בינתיים זה במכירה מוקדמת:

 

כמה חבל שהלינק לא תקין :(.

 

מיצטער - לא יודע מה קורה ללינקים בזמן האחרון, לפי מה שהבנתי המכשיר פשוט מעביר את הוויברציות של הסאונד למישטח שאליו מצמידים וככה הופכים שולח רגיל לרמקול גדול- אז חשבתי יהיה מעניין להצמיד בתא הטנק מבפנים חחחח.

https://www.google.co.il/search?q=Vibrating+Speaker&oq=Vibrating+Speaker&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8#q=Vibration+Speaker&safe=off&tbm=vid

 

בנוסף גם אני הזמנתי את המטען של ENB של השלישייה בלי סוללות בשביל ליבדוק, יש לי הרבה תאי 18650 זרוקים בבית מPB דפוקים וכו' וחשבתי ליבדוק-אעדכן שיגיעה.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • תגובות 1.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבר תודה רבה

הסטרימר של גוגל יעבוד עם הנקסוס?

חשבתי על זה ואעדיף חיבור אלחוטי מאשר חוטי

תודה שוב :)

פורסם

אהה עכשיו הבנתי :-).

הסטרימר של גוגל (כרומקאסט) אמור לעבוד עם כולם לדעתי, אבל אני לא יודע מה המיגבלות של המכשיר- כלומר אופי שימוש/שידור.

ראיתי שאתה יכול ליגרום לו לנגם סרטים מיוטוב וכו' אבל לא זוכר מה האפשרויות הנוספות שלו- אני בטוח שיש מידע מהפורומים בארץ כי לי אין ניסיון איתו.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לי יש נקסוס 5 וכרומקאסט, עובד דבש, אבל עובד מעולה גם עם האייפון של שתחיה.

קח בחשבון שזה לא סטרימר מלא, אלא מזרים מול שירותים אינטרנטיים, שלא כולם עובדים בארץ.

Unblock US לא עובד איתו כי הDNS בלתי ניתן לשינוי.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם (נערך)

אוזניות BT אלחוטיות Jaybird BlueBuds X Sport

http://www.ebay.com/itm/Jaybird-BlueBuds-X-Sport-Bluetooth-Stereo-Earbud-Headphones-BBX1MB-Black-/151105491440?pt=Bluetooth_Wireless_Products&hash=item232e96d1f0

מדהים איך גאדג'ט קטן יכול לעשות קשה שיפור באיכות הריצה!

יושבים מעולה על האוזן בזמן אימון, לא צריך להסתבך עם כבלים שנקשרים למליון קשרים, פשוט ללחוץ פליי ולרוץ.

והעיקר איכות הצליל ממש מעולה.

 

ממליץ בחום לרצים שביננו :)

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

בטאפטוק בחלק מהשרשורים יש ותמונות שמופיעות בדף הראשי (עוד לפני שנכנסים לשרשור) בשרשור הזה יש תמונה של ויברטור, מצורפת תמונה.

yhu6u4ad.jpg

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

תמונת הפרופיל של ניטצ' בצירוף הוויברטור, פשוט priceless.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
לי יש נקסוס 5 וכרומקאסט, עובד דבש, אבל עובד מעולה גם עם האייפון של שתחיה.

קח בחשבון שזה לא סטרימר מלא, אלא מזרים מול שירותים אינטרנטיים, שלא כולם עובדים בארץ.

Unblock US לא עובד איתו כי הDNS בלתי ניתן לשינוי.

 

לא מדויק. אפשר להשתמש ב PLEX ולהזרים תוכן מהמחשב. אם כי, הזרמת HD דרך WIFI בעייתית.

 

https://elan.plexapp.com/2013/12/06/plex-on-the-chromecast-its-official/

פורסם
תמונת הפרופיל של ניטצ' בצירוף הוויברטור, פשוט priceless.

 

עובר לחתימה שלי בקרוב.

 

לגבי Plex, הייתי מודע לאופציה, אבל גם לכך שהיא עובדת רק עם Plexpass (שדורש מנוי) ואאל"ט מעלה את התכנים שלך לרשת, כך שזה לא סטרימינג אמיתי ממכשירים בבית.

אם דברים השתנו בחודשיים האחרונים מאז שבדקתי, אשמח לשמוע.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אפרופו וויברטורים.

למישהו יש המלצה לאתר טוב וזול לצעצועי מין?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם (נערך)

אתה מאכזב אותי ...:-), כל הדיון הזה עם האתר של באנג-טוב ולא יצא לך להציץ להם בקטגוריה של המבוגרים ? (הכניסה מעל גיל 18:twisted:)

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
עובר לחתימה שלי בקרוב.

 

לגבי Plex, הייתי מודע לאופציה, אבל גם לכך שהיא עובדת רק עם Plexpass (שדורש מנוי) ואאל"ט מעלה את התכנים שלך לרשת, כך שזה לא סטרימינג אמיתי ממכשירים בבית.

אם דברים השתנו בחודשיים האחרונים מאז שבדקתי, אשמח לשמוע.

 

תקרא פה, אולי יעבוד:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2596645

×
×
  • תוכן חדש...