Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמע, אתה הולך רחוק מידי, זה יהיה לה מאוד מביך אם בבית משפט אני אתאר בפרוטרוט איך הדירה נראית ואיזה מקרר/ תנור יש לה במטבח שלה.

 

בכל מקרה, הייתה שיחה מאוד נעימה איתה הבוקר, הסיבה לביטול העיסקה היא כלל לא עניינית לעניין הטרריום השבור ולמעשה אני הוא האשם (האידיוט) בביטול העיסקה :x

 

כשביצעתי את המשלוח היא הזמינה אותי לכוס קולה, אמרה ש"מחר מגיעה האיגואנה" ואני שאלתי איפה יתר הציוד שבלעדיו איגואנה לא תחיה שבוע.

 

היא שאלה איזה ציוד, רשמה הכל, לאחר שהלכתי הכינה בפעם הראשונה שיעורי בית והבינה שיש לה עוד איזה 800 ש"ח הוצאות.

מיד ירד עניין האיגואנה מסדר היום ואני, בפיגורי גרמתי לביטול העיסקה שלי.

 

נו, שויין, העיקר שלא מתה שום איגואנה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני חושב שאולי הפעם "אכלת אותה" בגלל הכנות שלך - אבל זה בדיוק מה שיביא לך עוד לקוחות: מחר מכר שלה ירצה לקנות איגואנה, אז היא תגיד לו "תשמע, יש איזה באגירה אחד, והוא אחלה גבר והגון מאוד", או שהיא תשלח את השכנים שלה עם הכלב לקנות אצלך דברים, או השד יודע מה. הפסדת מעט מאוד (יחסית) כסף, וקצת זמן, אבל היית הגון איתה, ובדיוק ההגינות הזו תגרום לה להמליץ עליך הלאה.

פורסם
שמע, אתה הולך רחוק מידי, זה יהיה לה מאוד מביך אם בבית משפט אני אתאר בפרוטרוט איך הדירה נראית ואיזה מקרר/ תנור יש לה במטבח שלה.

 

בכל מקרה, הייתה שיחה מאוד נעימה איתה הבוקר, הסיבה לביטול העיסקה היא כלל לא עניינית לעניין הטרריום השבור ולמעשה אני הוא האשם (האידיוט) בביטול העיסקה :x

 

כשביצעתי את המשלוח היא הזמינה אותי לכוס קולה, אמרה ש"מחר מגיעה האיגואנה" ואני שאלתי איפה יתר הציוד שבלעדיו איגואנה לא תחיה שבוע.

 

היא שאלה איזה ציוד, רשמה הכל, לאחר שהלכתי הכינה בפעם הראשונה שיעורי בית והבינה שיש לה עוד איזה 800 ש"ח הוצאות.

מיד ירד עניין האיגואנה מסדר היום ואני, בפיגורי גרמתי לביטול העיסקה שלי.

 

נו, שויין, העיקר שלא מתה שום איגואנה.

 

על זה נאמר: כל המציל איגואנה אחת כאילו הציל יער גשם שלם.

 

לדעתן פעלת נכון וטוב שכך נהגת. כבעל עסק אתה חייב להסתכל לא רק על ה כירות אלא גם על השיווק וכאן עשית עבודה שיווקית נטו (ולמען האמת די בזול. אני עכשיו סופג נזק של יותר מ 50,000 שקל בגלל טעות של מתכנן כדי להציל לו את התחת).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ולסיכום, דמי משלוח הינם בעבור שירות השילוח ואינם חייבים בהחזר אלא אם כן יש לכם מכונת זמן או מוביל שמוכן לעבוד בחינם.

 

כמובן שיש מקרים יוצאים מן הכלל.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום


×
×
  • תוכן חדש...