Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המטרה הראשונה הייתה לחדש את המסגרת מסביב לידית ההילוכים כי היא הייתה מלאה בשריטות.

 

ניסיתי עם פלסטידיפ, לא יצא טוב אז קילפתי הכול והזמנתי מדבקת קרבון בצבע זהב. רציתי להתאים את הצבע לצבע של כיסוים על המושבים. בתמונות של המוכר הצבע היה יותר בז' מאשר זהב. אבל יצא מכוער וצועק כי צבע המדבקה היה זוהר מדי במציאות.

 

אז קילפתי עוד פעם והזמנתי מדבקה בצבע כסף. הפעם יצא הרבה יותר טוב לדעתי. מה אתם חושבים?

 

אחרי שראיתי איך נראה הפס לאורך הדשבורד בדגמים יותר חדשים (שם הוא בצבעים אחרים ומרקם דומה לקרבון) רציתי גם משהו דומה אז הדבקתי את המדבקה על הפס הזה ועוד כמה חלקים

 

לפני ההדבקה (שתי תמונות הראשונות מהגוגל, אבל בדיוק כמו הרכב שלי)

pv58.jpg

t448.jpg

8kya.jpg

 

באמצע העבודה

54yd.jpg

 

אחד מהחלקים מפורק ועם המדבקה

m9ca.jpg

 

התוצאה הסופית

oaar.jpg

qx2z.jpg

3qcj.jpg

chjp.jpg

9m2p.jpg

פורסם

הפסים יצאו בסדר כי זה גם עבודה יותר קלה אבל מצטער להגיד זה איכות ההדבקה של המסגרת לא כזו גבוהה. צריך להתאמן

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
הפסים יצאו בסדר כי זה גם עבודה יותר קלה אבל מצטער להגיד זה איכות ההדבקה של המסגרת לא כזו גבוהה. צריך להתאמן

 

גם בפסים יש איזורים קשים: בקיפולים ובמפגש של צלעות במיוחד

פורסם

יצא ממש טוב! אשמח אם תעדכן בעוד מס' חודשים איך החומר מתמודד עם החום של האוטו.

 

לדעתי, כדאי היה גם להמשיך ולהדביק על הקונסולה המרכזית, בשביל לא לשבור את הקו העיצובי של הדשבורד.

 

בכל מקרה, עבודה יפה. הזמנתי גם :wink:

פורסם

אינטריור של פלואנס היפה ביותר שראיתי!!

ממליץ להדביק קרבון גם הפלסטיק הכסוף של מוט ההילוכים.

עבודה יוצאת מן הכלל, שאפו ענקי!

שלומי.

פורסם

יצא טוב לדעתי,אני גם חושב שצריך היה להמשיך לבוררי המזגן שיהיה פס רציף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה רבה לכולם

 

נראה מעולה.

מה זה פלואנס?

 

מגאן (הדגם 5 דלתות מתחילת השיווק פלואנס)

 

יצא ממש טוב! אשמח אם תעדכן בעוד מס' חודשים איך החומר מתמודד עם החום של האוטו.

 

לדעתי, כדאי היה גם להמשיך ולהדביק על הקונסולה המרכזית, בשביל לא לשבור את הקו העיצובי של הדשבורד.

 

בכל מקרה, עבודה יפה. הזמנתי גם :wink:

 

את המדבקה מסביב למוט של הגיר הדבקתי כבר לפני כמה חודשים. בחלק הפנימי (קרוב לכיסוי השחור של המוט) הדברתי פס של מדבקה בנפרד כי לא הצלחתי לעשות הכול בחתיכה אחת. והפס הזה בגלל שהוא קטן בשטח התחיל להתקלף אז חיזקתי אותו עם דבק נוסף.

 

המדבקה על הריבוע הקטן שליד המפתח. במרכז של הריבוע המדבקה קצת באוויר אבל זה בגלל הצורה הקעורה של החלק.

אינטריור של פלואנס היפה ביותר שראיתי!!

ממליץ להדביק קרבון גם הפלסטיק הכסוף של מוט ההילוכים.

עבודה יוצאת מן הכלל, שאפו ענקי!

 

יצא טוב לדעתי,אני גם חושב שצריך היה להמשיך לבוררי המזגן שיהיה פס רציף.

 

נכון. גם לי זה מפריע לקבלת המראה הכללי מושלם. אלה החלקים שהצלחתי לפרק בקלילות. עוד לא מצתי איך מפרקים את הפלסטיק מסביב לבוררי המזגן.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, פירקתי גם את החלק המרכזי והדבקתי עליה על החלק העליון כדי שהקו יימשך.

 

עכשיו המראה הרבה יותר שלם

 

x62r.jpg

×
×
  • תוכן חדש...