Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר הרבה מאוד זמן שאני מחפש ספויילר לרכב (מקורי) ואין בשום פירוקיה וגם לא חדש.

בסוכנות אולי יכולים לארגן לי אבל המחיר לא נורמלי.

אם אני מזמין מאיבי את הספויילר, מכאן.

 

האם הוא יעבור חלק ולא יהיו שום בעיות במכס?

אצתרך לשלם עליו מכס? כמה?

פורסם

אין מצב שאין באף פירוקייה ספוילר לסיוויק בשנים האלו... אחרי הצביעה המחיר יצא פחות או יותר אותו דבר, אם לא אז זול יותר.

פורסם

לא נראה לי שמותר לייבא חלקי חילוף מחו"ל, בנוסף זה גם יעצר במכס.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

ברגע שיש על הספוילר נורת בלימה, תצטרך להציג אישור שהחלק אכן כשר לנסיעה בכבישי ארצנו.

כמובן שתצטרך גם לשלם מכס + מס קנייה ומע"מ.

פורסם

ייבאתי כבר 2 ספוילרים מקוריים לא נתקלתי בבעיות מיוחדות, ב 2 המקרים גם לא שילמתי מכס, יש לציין שלספוילרים לא היו פנסי בלימה ככה שאני לא יודע מה אומר החוק לגביהם.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
לא נראה לי שמותר לייבא חלקי חילוף מחו"ל, בנוסף זה גם יעצר במכס.

 

באמת?!?

אז כל האלפים כאן שהזמינו חלקי חילוף מחו"ל בעצם עבריינים? :roll:

 

מותר, רק ישנן הגבלות על חלפים מסויימים, אל תטעה אנשים, שואלים כאן לגבי עובדות לא לגבי "נראה לי"

כבר חתמתי...

פורסם

עריכה:

אחרי מחשב קצרה נזכרתי שגם הבאתי 2 זוגות פנסים ולא נתקלתי בשום בעיה מלבד פעם אחת שנאלצתי לשלם מכס,

תוודא רק שלפנס בלימה יש תקן אירופאי , דבר שמאד סביר להניח שקיים, אתה לא אמור להתקל כלל בבעיה

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
עריכה:

אחרי מחשב קצרה נזכרתי שגם הבאתי 2 זוגות פנסים ולא נתקלתי בשום בעיה מלבד פעם אחת שנאלצתי לשלם מכס,

תוודא רק שלפנס בלימה יש תקן אירופאי , דבר שמאד סביר להניח שקיים, אתה לא אמור להתקל כלל בבעיה

 

 

אני גם שמעתי פעם שמישהו הזמין ספויילר וזה הגיע והוא אפילו לא שילם מכס, איך זה קורה?!

 

אם אני מזמין ספויילר הרי זה מוצר של רכב, וכל מוצר רכב יש עליו את העמלות והמיסים שלו, אז איך הזמנתה ספויילר ולא שילמתה מכס?

מיסים אחרים כן שילמתה?

 

פשוט הזמנתה רגיל את הספיילר?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

לא על כל מוצר של רכב אתה תשלם מכס, יש המון פעמים שיש גם מזל, הזמנתי המון חלקים לרכב ומעטות הפעמים שיצא לי לשלם, לפני יומיים קיבלתי חלק לרכב ב 600 דולר ולא שילמתי אגורה, החלק גם היה חדש, חלק כזה בארץ עולה משהו כמו 6000 ש"ח, לדעתי שוב זה עניין של מזל, גם אם תצטרך לשלם מיסים זה עדיין תמיד יצא יותר זול מהמחיר שדורשים בארץ.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

מאוד מגניב כל הסיפור הזה של המזל, דוד שלי כולה פעם אית הזמין פנסי ערפל, והם היו בתקן אירופי והכל, בכל זאת עצרו אותו המכס וגם ביקשו ממנו אישורים ממשרד רישוי, עד שהוא קיבל את האישורים האלה, גם על האישורים שילם כסף, בנוסף לאישורים הגיע לקחת כבר את הפנסי ערפל מהמחסן שהמכס החזיק אותם גם על זה לקחו לו משהו כמו 300 יצא לו כל הסיפור באותו כסף שהוא יכל ללכת ולקנות אותם בארץ!

 

מאז אני מפחד קצת להזמין פנסים וכל החלקים גדולים עם תאורה לרכב!

פורסם
אני קניתי ספוילר לג׳אז והוא לא נתפס במכס. כל עוד אין לו נורת בלם עליו, לא חייב שום אישור.

 

אבל כן שילמתה על משלוח ומיסים אחרים לא?

 

איך שלחו לך אותו ?

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

×
×
  • תוכן חדש...