Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לפני כחודש~ רכשתי שברולט ספארק, קטנה חמודה ולבנה!, כבר מיום הרכישה תיכננתי לה טיפול רציני אבל חיכיתי(במיוחד למשכורת :lol:) לרגע הנכון, בינתיים התחלתי לעשות מחקר באתרי דיטיילינג אמריקאים לגבי אוטם הצבע שארצה ליישם, שם ראיתי שחברת Optimum מאוד פופולרית והאוטם צבע שלה ה-Opti Coat מאוד אהוב בקרב הקהל והרבה השוואות שנעשו עם אוטמים אחרים שמו אותו במיקום לא רע ברשימה, לא התלבטתי יותר מידי והלכתי עם דעת הקהל על Optimum Opti Coat 2.0.

מיכוון שאין לי את הנסיון והתנאים לביצוע הטיפול התחלתי לחפש דיטיילר, לאחר שיטוט פה בפורום עלה השם יבגני מNess-Detail, צפייה באתר ובעבודות שלו, שיחה קצרה בטלפון ונקבע יום הטיפול, הטיפול נעשה בסטודיו של יעקב אלטר(Desining Studio) בפתח תקווה, אחד הדיטיילרים הכי מוכרים בארץ.

הגעתי היום בבוקר לסטודיו של יעקב ומהרגע שנכנסתי אליו הבנתי שיש פה עסק דיטיילינג מהמעלה הראשונה, יעקב פינק אותי בפינת הקפה שלו, מספר לגימות ומתחילים להתעורר, יבגני הוציא את הציוד וקדימה לעבודה:

 

הרכב הגיע מלולכך מאוד, אתמול הייתי במסיבת חברה והחניה הייתה בשטח ים והחול לא פסח על הספארק:

nd56.jpg

02mj.jpg

ml7a.jpg

q3x6.jpg

njkp.jpg

 

הג'אנטים עברו שטיפה עם מברשת וחומר ייעודי

a2dg.jpg

 

שטיפת כל האבק מפני השטח בעזרת לחץ מים

oh44.jpg

cyl4.jpg

 

סיבון הרכב בעזרת אקדח קצף, החלק הזה תמיד מלהיב אותי כמו ילד קטן

rzm3.jpg

vle1.jpg

 

הקצף נשטף וסובן בעזרת כפפה

3y2o.jpg

 

ולבסוף יובש בעזרת מיקרופייבר שעוד לא ראיתי כמותה, סופגת את המים בטירוף!!

4n9g.jpg

 

פלסטלינה

0xq5.jpg

b368.jpg

 

הרכב נכנס לסטודיו

wibp.jpg

 

 

סווירלים

cmkj.jpg

k8wv.jpg

 

לאחר בחינת הסווירלים הוחלט לבצע פוליש עדין של מנזרנה

6tk7.jpg

fo4l.jpg

vtz6.jpg

h57j.jpg

ith6.jpg

 

הרכב מנצנץ לאחר הפוליש:

xwmq.jpg

 

מצב הסווירלים לאחר הפוליש:

jav9.jpg

y8r4.jpg

 

 

נדלקתי על הפנס Xenon אז צילמתי תמונה, לא יצאה מוצלחת כל כך:

qh21.jpg

 

 

מספר פינישים, מעבר על הרכב עם I.P.A והגיע הזמן ליישום הOpti Coat!

nd9r.jpg

lt98.jpg

 

 

והתוצאה הסופית:

xiq1.jpg

zkhj.jpg

 

 

*הבאתי מלצמה מעולה אבל מסתבר שהסוללה הייתה ריקה ולכן צילמתי את כל התמונות באייפון 4

 

יבגני עשה עבודה סופר מעולה שעלתה על כל הציפיות שלי, הבחור מוכשר ומקצוען מאוד והנסיון ניכר בו, אחד הדיטיילרים הטובים בארץ לדעתי! רציתי לו על העבודה המדהימה,

כמו כן תודה רבה על האירוח הנפלא של יעקב אלטר, דרך אגב הוא משכיר מקום אצלו בסטודיו למי שרוצה גם לעבוד לבד בתנאים מקצועיים וגם לקבל עצות ועזרה במחיר ממש מעולה, התפלאתי, חבל שלא ידעתי על זה לפני מספר חודשים שעבדתי על הרכב של ההורים בחוץ בחום ויותר גרוע בשמש .., מומלץ!

 

מקווה שנהנתם, ערב מעולה!

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נהנתי לקרוא ולראות את התמונות, תענוג לעיניים! עבודה מעולה! דאג לעדכן מידי פעם על עמידות החומר.

לא היה לך ג'יפ?

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

תודה, זה היה תענוב להיות שם בסטודיו הזה, יש לו שם הכל מהכל

לצערי התמונות באיכות נמוכה ואי אפשר לראות ממש איך הרכב נראה אחרי הטיפול

הג'יפ היה משותף לי ולאימי, הייתי נוהג עליו רוב הזמן אבל כרגע עקב עבודה חדשה החלטתי לרכוש רכב שיהיה בזמינות תמידית אצלי והג'יפ עדיין חי ובועט אצל אימי :)

פורסם

רואים שזאת עבודה מקצוענית. (רק חבל שהתמונות לא גדולות ישירות לאתר,נוח לחוות את העבודה)

 

עדיף ליישם Opti Coat 2.0 על ידי מישהו שכבר מכיר את החומר,חבל לקחת סיכונים. (פעלת נכון)

אגב על איזה מיקרופייבר מדובר?

פורסם

תודה, לצערי אני לא יכול לערוך את ההודעה אז להפוך את התמונות לגדולות אין אפשרות - רק בלחיצה עליהם נפתח חלון חדש לתמונה בגודל מלא,

לגבי המיקרופייבר - אין לי מושג איזו, זו לא מגבת וואפל, אלא סיבים והיא ממש ענקית וסופגת טוב, חבל שלא התענייתי מספיק

פורסם

יפה מאוד, יהיה מצויין אם תוכל לעדכן כמה זמן מחזיק הציפוי.

סתם מעניין אותי, האם אתה קנית את החומרים (opti-coat) ?

אני חושב שהמגבת הזאת זאת הWooly של CG (יניב עובד עם החומרים שלהם עד כמה שאני יודע).

 

דבר אחרון, כמה אלטר לוקח על השכרה של המקום ? (אפשר גם בה"פ).

 

עריכה: יניב או יבגני מנס דיטייל ? אני כל הזמן מתבלבל.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

נהדר......איזה כיף לראות!

מעבר לתוצאה הטובה אני משער, אפילו לא צריך לראות את התמונות כדי לשער שיצא ממש טוב.

יש הרבה המלצות פה על יבגני ועל נס דיטייל בכלל אז האמת לפחות מבחינתי התמונות הן רק בונוס.

מה אמרו לך לפני הטיפול? כמה זמן צפוי הציפוי הזה להחזיק?

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

האוטו יצא פצצה , תתחדש .

יבגיני , לפי דעתי הוא מספר 1 בארץ אין עליו , דעתי האישית מניסיון .

אגב הוא משתמש במגב WHOOLY MAMOTH CHEMICAL GUYS , למרות שיש לו את ה UBER שאני המלצתי לו עליה מעניין מה דעתו לגביה , אם אפשר כמה עלה לך התענוג הזה אם אפשר לשאול?

יש כאלה שאומרים חבל על מי שמת , אני אומר חבל על מי שחי ולא יודע איך....

פורסם

תתחדש ותהנה.יצא יפה מאד.אין ספק שיבגני נותן תמיד הרגשה שמאד חשוב לו שתהיה מרוצה,אם היו בעלי מקצוע נוספים כמוהו בתחומים אחרים בנושא הרכב מצבנו היה טוב.

לא קשור לנושא אבל גם אצל יוסי אלפיין הרגשתי את אותו הדבר כאשר הוא עבד לי על הרכב.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
יפה מאוד, יהיה מצויין אם תוכל לעדכן כמה זמן מחזיק הציפוי.

סתם מעניין אותי, האם אתה קנית את החומרים (opti-coat) ?

אני חושב שהמגבת הזאת זאת הWooly של CG (יניב עובד עם החומרים שלהם עד כמה שאני יודע).

 

דבר אחרון, כמה אלטר לוקח על השכרה של המקום ? (אפשר גם בה"פ).

 

עריכה: יניב או יבגני מנס דיטייל ? אני כל הזמן מתבלבל.

 

יבגני קוראים לו :)

החומרים היו כלולים בטיפול, יש לו שם מקום בחניון ליד הסטודיו והוא משכיר אותו ב-150 ש"ח ל 10 שעות עבודה עם תאורה, חשמל וכו..

 

נהדר......איזה כיף לראות!

מעבר לתוצאה הטובה אני משער, אפילו לא צריך לראות את התמונות כדי לשער שיצא ממש טוב.

יש הרבה המלצות פה על יבגני ועל נס דיטייל בכלל אז האמת לפחות מבחינתי התמונות הן רק בונוס.

מה אמרו לך לפני הטיפול? כמה זמן צפוי הציפוי הזה להחזיק?

 

את האמת שלא שאלתי אותו, וגם בטח הוא לא היה יודע יותר טוב ממה שקראתי בפורומים בחו"ל

כי זה נתון שמאוד משתנה ועדיין אין לנו מידע לגביו בישראל.. אני אשמח להתחיל לבנות את הסטטיסטיקה בארץ :)

 

יוצא לי ריר מהפה..:lol:

תתחדש האוטו נראה פשוט פצצה 8) .

 

תודה

 

האוטו יצא פצצה , תתחדש .

יבגיני , לפי דעתי הוא מספר 1 בארץ אין עליו , דעתי האישית מניסיון .

אגב הוא משתמש במגב WHOOLY MAMOTH CHEMICAL GUYS , למרות שיש לו את ה UBER שאני המלצתי לו עליה מעניין מה דעתו לגביה , אם אפשר כמה עלה לך התענוג הזה אם אפשר לשאול?

 

המחיר משתנה מרכב לרכב וממצב הצבע של הרכב, אצלי הצבע היה של רכב בן חודש ודרש רק פוליש קל..

פורסם

עבודה מעולה, הרכב נראה מהמם. מהקריאה כאן וראיתי את כל העבודות של יבגני, גם אני חושב שהוא אחד הטובים בארץ ועם הניסיון הרב ביותר.

החיים הם כמו....

פורסם

בהחלט, הוא גם בן אדם מאוד נחמד, ממש ממש נהנתי מהחוויה הזאת, מאחל לכל אחד !!! :wink:

מה אתם אומרים הגיע הזמן להחליף את הסמלון? :)


×
×
  • תוכן חדש...