Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה, והקונקטור של האנטנה מחליק החוצה מתוך הרדיו דיסק.

מה אפשר לעשות?

אפשר אולי לחתוך את הקונקטור, ולהחליף אותו בחדש, רק את הראש??

 

תודה

פורסם
יש לי בעיה, והקונקטור של האנטנה מחליק החוצה מתוך הרדיו דיסק.

מה אפשר לעשות?

אפשר אולי לחתוך את הקונקטור, ולהחליף אותו בחדש, רק את הראש??

 

תודה

 

 

אם זו אנטנה סטנדרטית - הכי קל יהיה להחליף אותה ככל הנראה.

עם זאת , ניתן להחליף את המחבר , רק כדאי להשתמש בלוחץ ייעודי כדי לחבר את אותו מחבר - כי הכבל המתחבר מהאנטנה הינו כבל מסוכך (גיד מרכזי ממתכת שהוא הליבה ומעביר את האות הנקלט , ציפוי מבודד , ושכבת סיכוך העשוייה מתכת אף היא ועוטפת את הבידוד. לשכבה זו תפקיד כפול: 1. סגירת מעגל חשמלי למוליך האמצעי,כמו כבל רגיל. 2. סינון הפרעות אלקטרומגנטיות (קרי אותות לא רצויים אחרים ) מהאות הנקלט ) - חיבור פרטיזני יהיה בד"כ לא מסוכך , ויש סיכוי מצויין להפרעות להיקלט באנטנה.

פורסם

כמה פשוט.

15 שקל, כבל מאריך סטנדרטי לאנטנה קצרה.

הבחור בחנות לא חשב פעמיים, הוציא לי אריזה של מאריך, 5 דקות ושומעים יופי.

 

אני רק לא מבין למה לקח לי כל כך הרבה זמן, עוד מההתקנה של המערכת לא שמעו רדיו, משכתי את זה חודש וחצי...

×
×
  • תוכן חדש...