Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גטס 2008 - גיר אוט' , גיר עם השהיות .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחבר הרכב הנ"ל , הרכב עם כ-90,000 ק"מ - הק"מ אמיתי , הרכב טופל כל הזמן במוסך מורשה יונדאי .

 

הרכב היה בבעלות יידים פרטיות בלבד , לפני שהוא נקנה עשו לרכב "השבחה" , ובין השאר החליפו גם שמן גיר .

 

הרכב נקנה לפני כחודשיים לערך , החבר מתלונן כשהוא יוצא מהחנייה אם הוא נוסע ברברס הכל בסדר , אך אם הוא מכניס ל - D , לוקח לרכב כמה שניות עד שהוא מתחיל לנסוע .

 

בעיה נוספת היא תוך כדי נסיעה שהרכב מנסה להעלות הילוך , לעתים הסל"ד עולה , אך המהירות לא עולה .

 

האם לאור המאפיינים הללו , הבעיה היא מכנאית בגיר ? או שזוהי בעיה חשמלית ? .

 

תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

ברכבים האלו חובה להשתמש בשמן סינתטי בלבד SP-3 יונדאי/מיצובישי או בסינתטי של וולווליין.

יש הרבה נושאים,שבהם נידון נושא שמן הגיר ברכב.

צריך לוודא,שהשמן בו השתמשו אכן תואם למפרט (יש קבלה,על החלפת השמן ? בדוק).אכן לוקח מס' שניות 2-3 עד שהרכב משלב להילוך-סביר בהחלט ואולם התקלה השנייה שהעלית כבר דורשת בירור במכון לגירים אוטומטיים כיוון שלכאורה אתה מתאר תופעה של גיר מחליק.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
שלום לחבר הרכב הנ"ל , הרכב עם כ-90,000 ק"מ - הק"מ אמיתי , הרכב טופל כל הזמן במוסך מורשה יונדאי .

 

הרכב היה בבעלות יידים פרטיות בלבד , לפני שהוא נקנה עשו לרכב "השבחה" , ובין השאר החליפו גם שמן גיר .

 

הרכב נקנה לפני כחודשיים לערך , החבר מתלונן כשהוא יוצא מהחנייה אם הוא נוסע ברברס הכל בסדר , אך אם הוא מכניס ל - D , לוקח לרכב כמה שניות עד שהוא מתחיל לנסוע .

 

בעיה נוספת היא תוך כדי נסיעה שהרכב מנסה להעלות הילוך , לעתים הסל"ד עולה , אך המהירות לא עולה .

 

האם לאור המאפיינים הללו , הבעיה היא מכנאית בגיר ? או שזוהי בעיה חשמלית ? .

 

תודה מראש .

 

זו תופעה של גיר מחליק אם אני לא טועה.

פורסם

סל"ד שעולה בלי שהמהירות עולה זו תופעה שהגיר מחליק.

 

יכול לקרות כתוצאה מחימום של הגיר, זה קורה אחרי נסיעה ממושכת או גם בהתנעה קרה?

 

שי.

פורסם

במצב הנ"ל - בתנאי כי נבדק ואין בעיה אחרת כגון .

 

חום יתר במנוע/ממסרה , סיבובי מנוע יציבים/תקינים ,כמות נוזל ממסרה נכונה , ידית הילוכים נכנסת מדוייק ולא חופשיה .

 

יש אפשרות להשתמש בתוסף לממסרה אוטמטית , המייצב את נוזל הממסרה ומספק לחץ תקין והצמדות מהר יותר .

 

תוסף לשיפור שמן ממסרה אוטומטית ATC Plus - לא עוזר לממסרה לא תקינה .(וגם לא מזיק )

 

בתנאי ישראל רצוי להחליף נוזל ממסרה כל כ 3-4 שנים עד 50.000 ק"מ - גם אם רשום ממסרה ללא החלפת נוזל .

להחליף רק החלפה חלקית , כמחצית מהנוזל בממסרה ( אגן הממסרה) - ונוזל ממסרה בתקן היצרן .

כדאי לבדוק במוסך המתמחה בממסרות לרכב - עלות התוסף כ 80-100 ש"ח - אם לא יעזור הממסרה הייתה כבר לא תקינה .

 

התוסף עוזר במצבים הנ"ל .

 

1 - הממסרה הייתה תקינה , החלפנו נוזל ממסרה וכעת יש החלקות - הוספת התוסף בד"כ עוזרת להסמיך נוזל ולצמידות .

 

2 - הממסרה הייתה תקינה והחלו החלקות הצמדות לא טובה , ונוזל הממסרה לא הוחלף הרבה זמן מעל 100.00 ק"מ .

-- החלפה חלקית של נוזל הממסרה בנוזל מתאים חדש + התוסף אפשר כי יעזור .

--- ( אם ההחלפה תקינה לבצע החלפה חלקית נוספת כעבור כ חודש , וכך יוחלף כ 75% מנוזל הממסרה )

 

3 - בטעות מלאו נוזל ממסרה לא בתקן הנדרש - הוספת התוסף משפרת צמיגות וצמידות בתנאים קשים .

-- רצוי להחליף בהזדמנות ראשונה כמחצית מהנוזל ממסרה, לנוזל בתקן הנכון - ושוב עם תוסף ,

--- ואח"כ להמשיך רגיל החלפות כל 3-4 שנים עד 50.000 ק"מ.

 

את התוסף אפשר להשיג בכל חנות חלפי רכב גדולה , או להתקשר ליבואן ולשאול על חנויות באזורכם .

http://www.petrotech.co.il/%D7%AA%D7...D7%AA-ATC-PLUS

653_9e62a23eedaac39bf2a78a6bc5adb37e.jpg

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

הייתי מתחיל בכיתה א' לפני שהייתי עולה כיתה (ראה ציטוט). כמו כן שיבדוק את מפלס שמן הגיר. עדיין ישנה אחריות על ההחלפה, אם אני לא טועה, אז אפשר לחזור למוסך שטיפל.

 

ברכבים האלו חובה להשתמש בשמן סינתטי בלבד SP-3 יונדאי/מיצובישי או בסינתטי של וולווליין.

יש הרבה נושאים,שבהם נידון נושא שמן הגיר ברכב.

צריך לוודא,שהשמן בו השתמשו אכן תואם למפרט (יש קבלה,על החלפת השמן ? בדוק).

פורסם
הייתי מתחיל בכיתה א' לפני שהייתי עולה כיתה (ראה ציטוט). כמו כן שיבדוק את מפלס שמן הגיר. עדיין ישנה אחריות על ההחלפה, אם אני לא טועה, אז אפשר לחזור למוסך שטיפל.

 

לפני שתצחק על משתמשים אחרים כאן בפורום,בדוק את עצמך.

אין מוסך,שאם תחליף אצלו שמן גיר ומחר הגיר שלך ישבוק חיים,שיממן לך שיפוץ/החלפת גיר,אלא אם היה מדובר במכון גירים אוטומטי שזה עתה פירק את הגיר מהרכב לצורך תיקון /שיפוץ חוזר בגלל שיפוץ/תיקון קודם שנכשל.

מקווה שהפעם הניסוח מוצא חן בעיניך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

בכמה שניות הכוונה ל2-3 שניות או 10 שניות?

אצלי בחניות לוקח לעיתים איזה 5 שניות במעבר מD לR ולהפך , אני מאמין שזה נורמאלי.

כמו כן אני לעולם לא מעביר מ R ישר ל P , כי זה יוצר רעש של שחיקה לכן תמיד קודם לN ואז בעדינות חזרה ל P .

העליית ס"לד עד כמה משמעותית? אם יש השפעה ניכרת על תאוצת הרכב אז כנראה שיש בעיה.

במצב תקין הוא אמור להעביר הילוכים די מהר לפחות עד הילוך 3.

פורסם
בכמה שניות הכוונה ל2-3 שניות או 10 שניות?

אצלי בחניות לוקח לעיתים איזה 5 שניות במעבר מD לR ולהפך , אני מאמין שזה נורמאלי.

כמו כן אני לעולם לא מעביר מ R ישר ל P , כי זה יוצר רעש של שחיקה לכן תמיד קודם לN ואז בעדינות חזרה ל P .

העליית ס"לד עד כמה משמעותית? אם יש השפעה ניכרת על תאוצת הרכב אז כנראה שיש בעיה.

במצב תקין הוא אמור להעביר הילוכים די מהר לפחות עד הילוך 3.

 

 

חמש שניות מעבר הילוך בין D ל R (או ההפך)?

נשמע המון זמן ובכללי נשמע לא תקין, לפחות מניסיון שלי עם גטס 2005 - אין השהיה כלל

Mazda 6 GG Luxury 2.0 07 - Exciting Zoom Zoom

פורסם

אהלן

אני עם גטס אוט' 06 עם 120 אלף

אחרי 4 שנים עם הרכב ועם אותם הדברים שחשבתי תקלות.

במעבר מD ל R כשהרכב חם, עשה נסיעה של לפחות חצי שעה, יש השהייה בגיר של 2-4 שניות.

מי שלא מרגיש את ההשהיה כנראה לא נסע חצי שעה :)

גיר קר בחורף כניסה להילוך ראשון לפעמים מושך את הטורים.

סה"כ רכב אמין מאוד, קצת קופצני (לפעמים הנס נשפך לי בקטנה) אבל ידידותי למשתמש.

דלק? 1 ל9.5 -10.0 בעיר.

נסיעה טובה

פורסם
לפני שתצחק על משתמשים אחרים כאן בפורום,בדוק את עצמך.

אין מוסך,שאם תחליף אצלו שמן גיר ומחר הגיר שלך ישבוק חיים,שיממן לך שיפוץ/החלפת גיר,אלא אם היה מדובר במכון גירים אוטומטי שזה עתה פירק את הגיר מהרכב לצורך תיקון /שיפוץ חוזר בגלל שיפוץ/תיקון קודם שנכשל.

מקווה שהפעם הניסוח מוצא חן בעיניך.

 

מי צחק? להיפך. ציטטתי אותך מכיוון שלדעתי הוא צריך להתחיל מההצעה שלך. אני קורא כל הודעה שלך בפוסטים שאני מתעניין בהם ומעריך את הידע שלך.

פורסם
מי צחק? להיפך. ציטטתי אותך מכיוון שלדעתי הוא צריך להתחיל מההצעה שלך. אני קורא כל הודעה שלך בפוסטים שאני מתעניין בהם ומעריך את הידע שלך.

זה בסדר,לפעמים הניסוח לא במיטבו גם אם יש ידע וניסיון מהעבר עם אחת דומה.

לצערי,אכלתי מרורים בגלל תקלה דומה,משכתי את העניין מיום קניית הרכב למשך 35 חודשים עד שיום אחד נשבר לי ואמרתי לא עוד.

רכב לא חסכוני בעליל,גיר דופק בנסיעה,ברוורס,כאשר מכניסים לבילוך אתה קופץ כמו קינג -קונג,מכוני גירים שדיברו על אבחונים שונים ומשונים כמו משאבת שמן גיר,גיר קומפלט.תוף גיר-כל אחד אמר משהו אחר ונתן הצעת מחיר שונה לתיקון 2500-6000 ש"ח.

משכתי ומשכתי עד שמכרתי כאמור.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...