Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו captur


MikMan
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

שילשום קיבלנו מייל מקרסו על רכב חדש בשם רנו CAPTUR , כחובבי רנו בעבר (7 ליתר דיוק) הלכנו ליראות את הרכב בתצוגה...

 

הרכב סטייל ג'יפון לא כולל 4X4 כניראה מתחרה בייטי ב SOL ואולי עוד רכב שאני לא זוכר...

 

הרכב גבוה יחסית לרכב משפחתי סטנדרטי והוא בעל מנוע 0.9 או 1.2 טורבו. על הדף יותר כ"ס מה 1.2 של סקודה (120 כנגד 105) גם הקג"מ הוא 19 ובסקודה הוא 17 אם אני זוכר נכון.

גם הסקודה וגם הרנו הם בעלי קלאצ' כפול מצמדים בסקודה 7 הילוכים וברנו 6.

הרנו ניראת ממש מפנקת במפנים וניראה כי יש בה הכלל מהכל.

יש 4 רמות גימור מהם אפשר לבחור (לאחרונה ניראה כי בכל הרכבים החדשים יש יותר רמות גימור מבעבר ושגם הרמה הבסיסית גבוה יחסית)

ניראה כי יש טרנד חדש לאחרונה ברכבים האופציה להזמין במגוון צבעים על אותו רכב. (כתום עם גג לבן אפור עם גג שחור כחול עם גג לבן ולבן עם גג שחור כו... )

יש לציין כי הרכב מורכב בספרד ולא בטורקיה.

לאחר שיחה עם סוכן המכירות הוחלט על הזמנה של הרכב... הרכב נימצא כבר בארץ ויעברו ימים ספורים עד קבלתו.

כן שוב קינינו רכב ללא נסיעת מבחן.

 

למה אני משווה לסקודה כי יש לי ייטי כרגע ואני מאוד מאוד מרוצה מהרכב (הרנו לאבא).

 

מי ששמע ומכיר ויכול לשפוך יותר אור על הרכב אני אשמח.

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ברצינות, למה קאפטור ולא קליאו?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מה אתה קשור תגיד לי?

הייטי בניגוד לקאפטור לא מבוססת על פאביה, בעוד הרנו היא בסה"כ קליאו 4 עם קצת גובה וסטייל.

 

בהינתן רמות אבזור זהות, מנוע\גיר זהים, יש באמת סיבה לשלם כ20K יותר על הקאפטור?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

שלום רב

בתור אחד "אובייקטיבי" שלמד על הרכב. הרכב עצמו מפנק מאוד,והמנוע והגיר מוצלחים מאוד.

השוני ברנואים החדשים מבינת האבזור נעשה בכוונה,וכך ניתן להנות יותר מהרכב.

אם רכשת את הרכב ללא נסיעת מבחן,אתה תופתע לראות או יותר נכון להרגיש אותו בנסיעה.

תתחדש.

פורסם

הייטי בניגוד לקאפטור לא מבוססת על פאביה, בעוד הרנו היא בסה"כ קליאו 4 עם קצת גובה וסטייל.

 

בהינתן רמות אבזור זהות, מנוע\גיר זהים, יש באמת סיבה לשלם כ20K יותר על הקאפטור?

 

ועדיין, קאפצור לקליאו הוא כמו ייטי לפאביה (יאללה, השאלה הזו חייבת להכנס לפסיכומטרי!).

 

היה שווה לשלם על הייטי עוד 30K ש"ח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אבל בייטי יש הנעה כפולה, לא? או שזה לא לכל הדגמים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עכשיו זה מעצבן!

אני מציק להם על בסיס שבועי כדי לקבוע נסיעת מבחן בקאפצ׳ור והם לא מודיעים

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

לא, רק בדגם הדיזל ואולי היה גם ב 1.8, לא זוכר. בכל מקרה רובן המכריע נמכר עם מנוע ה 1.2 בגרסת 2X4.

מסכים ב 100% עם דעתו של בגירה. אפשר להסתכל גם על ה B3 החדשה והסובארו XV, רק שלאחרון גם באמת יש יכולת שטח מסויימת.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
ועדיין, קאפצור לקליאו הוא כמו ייטי לפאביה (יאללה, השאלה הזו חייבת להכנס לפסיכומטרי!).

 

היה שווה לשלם על הייטי עוד 30K ש"ח.

 

ליתר דיוק, קאפצור לקליאו הוא כמו ייטי לרומסטר.

פורסם

נמשיך ברוח הדיון, פאביה שפורט (1.2TSI ידני) נמכרה ב97K בסוף דרכה, ייטי ידנית עלתה 109K במבצע האחרון.

אפילו אם תקראו לה "פאביה מוגבהת" (:roll:) מדובר על הפרש צנוע של 12K.

 

ברנו זה קצת שונה;

קליאו קולקשן - 107,900

קאפטור קולקשן - 139,900

 

קליאו אקספרשן פאק - 103,900

קאפטור אקספרשן פאק - 129,900

(יש לקאפטור גם רמת אבזור יותר נמוכה ב126,900 שאין בקליאו)

 

הפרש בין 23 ל 32 אלף.

 

ברצינות, שווה את הכסף?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

המגיבים הקודמים שופטים את כדאיות הקאפצ'ור של רנו באופן שגוי לדעתי.

אין מה להשוות אותה לרנו קליאו החדשה, וגם ההשוואה לייטי אינה ממש במקומה.

הקאפצ'ור היא האלטרנטיבה התואמת לניסאן ג'וק , שכידוע זכה להצלחה בלתי מבוטלת.

השוואה בין שתי המתחרות (מאותו בית...) מעלה תוצאות מעניינות :

 

אמנם הרנו חולקת פלטפורמה משותפת עם הניסאן אבל בגרסא מוארכת. הניסאן ארוכה ב 2 ס"מ באורך כללי, אך בסיס הגלגלים של

הקאפצ'ור ארוך יותר - 2.61 לעומת 2.53. הגובה והרוחב זהים.

 

מבחינת תא מטען - לג'וק 251 ליטר, לקאפצ'ור 300 ליטר.

 

הדגם הידני 0.9 של הרנו עולה 110K לעומת 121K של הג'וק הידני.

 

הדגם הרובטי החזק של הרנו 120 כ"ס מתחרה בניסאן האוטומטי 117 כ"ס . המחיר כמעט זהה 127 למול 128.

 

הרנו עם ביצועים עדיפים : מומנט 19.4 ב - 2,000 סל"ד מול 16.1 ב - 4,000 סל"ד ,192 קמ"ש מול 170 , 10.9 למאה מול 11.5 ותצרוכת דלק עדיפה משמעותית.

 

מבחינת מראה חיצוני ופנימי - אכן עניין אינדיוידואלי של טעם , מבחינתי הרנו פי כמה יפה וייחודית.

 

מסקנתי : תמורה עדיפה בהחלט של הרנו למול המתחרה הישירה.

פורסם
נמשיך ברוח הדיון, פאביה שפורט (1.2TSI ידני) נמכרה ב97K בסוף דרכה, ייטי ידנית עלתה 109K במבצע האחרון.

אפילו אם תקראו לה "פאביה מוגבהת" (:roll:) מדובר על הפרש צנוע של 12K.

 

ברנו זה קצת שונה;

קליאו קולקשן - 107,900

קאפטור קולקשן - 139,900

 

קליאו אקספרשן פאק - 103,900

קאפטור אקספרשן פאק - 129,900

(יש לקאפטור גם רמת אבזור יותר נמוכה ב126,900 שאין בקליאו)

 

הפרש בין 23 ל 32 אלף.

 

ברצינות, שווה את הכסף?

 

אתה רציני? :shock:

אתה אשכרה משווה מחירי מבצע של דגמים יוצאים למחירי מחירון של רכבים שיצעו לפני חודשים בודדים?

 

בנוסף, בחרת ב VW דגמים ידניים שהם מוכווני מחיר, השווה בבקשה את מחירי ה DSG.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שלום ...

 

אני אנסה לענות פה על כמה שאלות שנישאלו...

 

קודם כל על פי נתונים של היצרן הקפצר לא על אותה פלטפורמה של הקליאו היא קצת יוצר ארוכה וכמובן גבוה. נכון שהם באמת ניראות אותו הדבר גם מבחינה חיצונית וגם פנימית ניראה לי שאפילו מאובזרות אותו דבר. הדבר החשוב ביותר ברכב שאבא שלי בדק זה גובהו של הרכב , אבא שלי קצת מעל גיל 60 וקשה לו לצא מהדלת של רכב משפחתי רגיל צריך פשוט לקום מהמושב אבל ברכבים כמו הייטי היצאה מהמושב אינה מצריכה מאמץ כמו ברכב רגיל נמוך יותר. אותו סיפור בקפצר היא אומנם טיפה יותר נמוכה מהייטי אך עדין גבוה מהקליאו או הפלואנס לשם ההשואה.

ומי שמשווא את הייטי לפאביה לא יודע על מה הוא מדבר.... 2 עולמות שונים לגמרי.

מבחינת המחיר אני לא בדקתי כמה עולה קליאו ... ובלי שום קשר היום כשהיתי בסוכנות על מנת לשלם היה מישהו שהזמין קליאו וראה בתצוגה את הקאפצר והחליט להוסיף עוד 20 אלף ש"ח ולקחת את הקפצר הוא הזמין קליאו 0.9 סמ"ק והחליף לקפצר 0.9 סמ"ק.

ישנם 5 רמות גימור מפרטים שונים - ידני, אוטומט קלאצ' כפול , 1.2 סמ"ק 0.9 סמ"ק , גג צבעוני ולא , מצלמת רווס חלונות כההים מראות מתקפלות ועוד ועוד דברים שמבדילים בין דגם לדגם. בהתחלה גם אנחנו התבלבלנו.

 

אשמח לענות על עוד שאלות ... הרכב אמור להגיע שבוע הבא אלינו נקוה לטוב !

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP


×
×
  • תוכן חדש...