Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום ושבוע טוב

 

כפי שראיתי מהחיפוש כאן, אני מצטרף לרשימה "מרשימה" של חברים עם תקלה בהגה החשמלי (מנורה אדומה, הגה קשה)

 

כפי הנראה, אני צריך להחליף מנוע חשמלי בפונטו ספייס דגם 2002 ELX 16v...

 

מבדיקה שביצעתי לפני חצי שנה שאז הבעיה עוד הייתה פעם בכמה חודשים המוסכניק שלי אמר שזה סיפור של 3,500

 

עברתי רבות מאז על הפורום וראיתי שאייל נוימן מתקן את המנועים האלה, וברמת העיקרון ניתן לתקן את התקלה

אבל יהיה לי מאוד קשה להגיע לראשל"צ מחיפה.

 

ולכן:

 

1. כמה התיקון אמור לעלות נכון להיום ?

2. האם אתם יכולים להמליץ על מישהו שמתקן בצורה דומה באזור הצפון? גם עד חדרה יהיה נסבל

3. עד כמה התיקון אמין ו"מחזיק" ?

4. ממעבר בפורום לא הצלחתי להבין למה זה לא בעיה שנובעת ממעגלים חשמליים או חיווט ורק במנוע ההגה?

הרי המנוע לא היה עובד לי באופן אקראי לולא היה בו בעייה ולכן קצת תמוה לי כל הנושא הזה...

 

 

תודה מראש לעונים

אני חייב לומר שהפורום הזה הוא ממש נכס צאן ברזל, הציל אותי רבות מצורך בתיקונים שניתן לעשות לבד :-)

 

גיא

פורסם

גיא,בדרך לקרית אתא יש לך את מוסך דודו מומחה ברכבי פיאט.

לדעתי,אתה תוציא מהכיס הרבה פחות מהסכום שציינת .

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

ברוך הבא לפורום ולרשימה! אני בשניהם...

 

3 אופציות:

 

1. החלפה במוסך מורשה, אכן בערך 3500 ש"ח. סתם חבל על הכסף.

 

2. שיפוץ המנוע קיים, במידת האפשר. יש בחור בחולון שמשפץ ואתה גם יכול לקנות אצלו מנוע משופץ ב700-800 ש"ח בערך והוא גם נותן עליו אחריות. עופר קצב - 050-5285041.

 

3. זה מה שאני עשיתי, מצאתי בחור עם פונטו לפירוק, קניתי ממנו את המנוע הגה ב300 ש"ח, והחלפתי בעצמי. עבודה של 5-10 דקות.

 

אם אתה מהצפון וצריך עזרה, דבר איתי.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

תודה על התשובות לשניכם 8)

 

שאלתי גם בפורום אחר שמתמקצע בפונטו ושם אמרו לי שמניסיון הבעיה יכולה לנבוע מממסרים לא תקינים - היתכן ?

עלות של ממסרים כאלה הם 60 ש"ח מאיביי כולל משלוח ובהחלט יכול לחסוך לי את העלות של 600-700 וצפונה

 

שאלה אחרת שטרם קיבלתי עליה תשובה היא אם כבלי הצתה לא תקינים יכולים לגרום לבעיה?

ביצעתי לפני חודש החלפה של כבלי הצתה ובמספר פעמים קרה שהם יצאו מהמקום (כבלים לא מקוריים)

המוסכניק שלי טיפל בבעיה ומאז הכל תקין, אך יש לי חשדות שזה אחד הגורמים לבעיה - יש סיבה לחשד ?

פורסם

לגבי כבלי הצתה, אני לא מכיר כזאת תקלה שנובעת בגללם.

 

לגבי הממסרים, אכן התקלה יכולה לנבוע רק בגללם, לא תמיד.

שמעתי שאמרו שבדרך כלל הבעיה היא רק הממסרים ולא כל המנוע, אפילו גם שמעתי על אנשים שטיפלו בזה בהצלחה וחסכו את הכסף.

לעומת זאת שמעתי גם על חברה שעשו את זה וזה לא עזר, אז סתם זרקו 100 שקל לפח.

 

לשיקולך.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

×
×
  • תוכן חדש...