Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאור לילה טוב !

הלחץ אמור להיות עד כ3.5 באר, הלחץ קבוע ברוב סוגי הרכב.

בברכה

צביקה

 

זו משאבה מכאנית לא?

 

אם אני לא טועה, משאבה מכאנית מספקת לחץ נמוך בהרבה, משהו כמו 0.3 באר, וזה גם תלוי בסל"ד.

 

 

פורסם
מאור לילה טוב !

הלחץ אמור להיות עד כ3.5 באר, הלחץ קבוע ברוב סוגי הרכב.

בברכה

צביקה

מאור תיקון טעות, לחץ של 3.5 באר קיים במשאבות דלק חשמליות, במכניות הלחץ קטן בהרבה, כמו שכתב חברי בוקי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

האמת שאני בכלל לא יודע איך מתיחסים ללחץ דלק שבונה משאבה מכאנית.

 

הרי משאבה מכאנית מונעת ישירות מהמנוע, למשל מהמשאבה יוצא פין שנוגע ב"ביצע" בקאמשאפט ובכל סיבוב קאמשפט המשאבה מבצעת פימפום אחד. (נדמה לי שבגולף זה לא על הקאמשפט אלא על גל ביניים, אבל זה לא משנה לצורך העיניין).

 

ככל שהסל"ד גבוה יותר, היא מזרימה יותר דלק.

 

 

אז מתי מודדים לחץ דלק? האם בסל"ד מירבי? אבל זה חסר משמעות, כי שימוש רגיל ברכב לא מתבצע בסל"ד מירבי.

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

והרי עדכון:

היום נסעתי למוסך, החליף פילטר דלק ושלח אותי הביתה.

בעליה לטבעון כצפוי הרכב התחיל לקרטע.

שמתי בניוטרל בלי לגעת בגז והרכב נכבה לו. התנעתי מחדש, עשיתי סיבוב וחזרתי למוסך. המוסכניק עשה בעצמו סיבוב על האוטו וקבע שזה משאבת דלק. לפני זה גם ראינו שהמשאבה הישנה מזיעה שמן באזור התחתון שלה.

הוחלפה משאבה (של חברת סולבוקס או משהו כזה, תוצרת צרפת) ונשלחתי לעשות טיולים בעליות של חיפה. הרכב נסע כמו שד.

גם את העליות של טבעון הוא עלה כמו גדול.

כנראה שהבעיה נפתרה. תודה לכל המגיבים והעוזרים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...