Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע אני ממתין לנסיעת מבחן בגרסה הפשוטה (1.2 ידנית).

חבר שניסה את הרכב (0.9 טורבו) לא התלהב מהכוח.:?

האם הרכב יסחוב את העליות בירושלים עם 4 נוסעים ומזגן ? האם יעלה כנ"ל את הקסטל בלי לספוג קללות מנהגים אחרים ?

לבטל אולי את נסיעת המבחן ?

פורסם

הוא לא יעלה את הקסטל, אין מה לעשות, תבטל.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

יחידתי כוח זאת דומה לקודמת,4 אנשים עם מזגן זה די מאמץ,השאלה לכמה אתה מצפה לנסוע באותה עליה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

באירופה הן נוסעות בהרי האלפים. את הקסטל היא תצליח לעלות. אפילו את הקסטל.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
כרגע אני ממתין לנסיעת מבחן בגרסה הפשוטה (1.2 ידנית).

חבר שניסה את הרכב (0.9 טורבו) לא התלהב מהכוח.:?

האם הרכב יסחוב את העליות בירושלים עם 4 נוסעים ומזגן ? האם יעלה כנ"ל את הקסטל בלי לספוג קללות מנהגים אחרים ?

לבטל אולי את נסיעת המבחן ?

 

חבר שלך לא התלהב מהכח?

 

הדגם שאתה מדבר עליו, 1.2 רגיל מפיק 75 כ"ס ב-5500 סל"ד, עם קג"מ 10.9 ב-4250 סל"ד.

הדגם 0.9 טורבו לעומתו מפיק 90 כ"ס ב-5250 סל"ד וקג"מ של 13.5 ב-2500 סל"ד כאשר 90% מהקג"מ כבר זמין החל מ-1650 סל"ד.

אין פה מה להשוות בכלל, לך תנסה לבד את הרכב.

 

אני את ה-0.9 טורבו כבר הזמנתי.

Renault Clio IV 0.9 TCe - Collection 2013 :D

פורסם
חבר שלך לא התלהב מהכח?

 

הדגם שאתה מדבר עליו, 1.2 רגיל מפיק 75 כ"ס ב-5500 סל"ד, עם קג"מ 10.9 ב-4250 סל"ד.

הדגם 0.9 טורבו לעומתו מפיק 90 כ"ס ב-5250 סל"ד וקג"מ של 13.5 ב-2500 סל"ד כאשר 90% מהקג"מ כבר זמין החל מ-1650 סל"ד.

אין פה מה להשוות בכלל, לך תנסה לבד את הרכב.

 

אני את ה-0.9 טורבו כבר הזמנתי.

 

כמובן שאם הייתה לי אפשרות הייתי הולך על ה- 0.9 , אפילו בלי נסיעת מבחן :lol: , אך ההפרש ( 10Kכמעט ) מאוד משמעותי....

אין לי ספק שגרסת ה-1.2 תעלה את הקסטל (גם מכונית דה שבו בת 50 תעשה זאת). אין לי גם ספק שבלי שום מאמץ היא תעלה את הקשה בעליות האלפים באירופה. השאלה באיזה מהירות :?:

כמובן שמכונית משפחתית תהייה נוחה יותר להסעת 4 מבוגרים עם מזגן. שוב עולה הבעייה הכלכלית (תוספת של לפחות 30 עד 40K).

פורסם

נסה בעצמך. למרות זאת, אין ספק שהמאפיין הכי לא מחמיא לקליאו 1.2 הוא המנוע. אצלי בפנדה 1.2 מספק המנוע מומנט דומה, אבל הוא מוגש ב-1250 סל"ד מוקדם יותר - וזה הבדל גדול. כך שעל מרכב השוקל יותר (הקליאו כבדה ממנה ב-40 ק"ג, אבל אולי אווירודינמית יותר), לא ממש הייתי רוצה את מנוע הרנו.

 

אבל אם זה יספק אותך, הרווחת. :-)

:idea:
פורסם

מצד שני לקליאו דור קודם לפחות היו הילוכים קצרים שתרמו לנוסע.

אין דרך אחרת מנסיעת מבחן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בתור בעלים של קליאו 3 עם המנוע הזה,

יצא לי לנסוע עם 3-4 נוסעים + נהג ומזגן בעליות, למנוע הרבה יותר קשה מאשר עם נוסע או שניים ונהג.

שלא נדבר על זה שהזינוק מהמקום הרבה יותר איטי, התאוצה איטית הרבה יותר.

 

לסיכום אומר שזה אפשרי, אבל זה יעלה לך בצריכת דלק ובתאוצה די איטית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
כמובן שאם הייתה לי אפשרות הייתי הולך על ה- 0.9 , אפילו בלי נסיעת מבחן :lol: , אך ההפרש ( 10Kכמעט ) מאוד משמעותי....

אין לי ספק שגרסת ה-1.2 תעלה את הקסטל (גם מכונית דה שבו בת 50 תעשה זאת). אין לי גם ספק שבלי שום מאמץ היא תעלה את הקשה בעליות האלפים באירופה. השאלה באיזה מהירות :?:

כמובן שמכונית משפחתית תהייה נוחה יותר להסעת 4 מבוגרים עם מזגן. שוב עולה הבעייה הכלכלית (תוספת של לפחות 30 עד 40K).

 

אם ניתן, תחסוך ואל תתפשר.

כמובן שכל אחד וההכנסה שלו, אבל 10K זה הפרש ששווה לחסוך ולהשקיע - בידיעה שנהנת מנסיעת המבחן וננעלת על הדגם.

Renault Clio IV 0.9 TCe - Collection 2013 :D

פורסם

אני מתעניין בסיאט איביזה ידנית 1.4 רגילה או סטיישן flow

יש כאן מישהו שניסה רכב זה בעליות רציניות? אני גר בשומרון, יש כאן הרבה עליות די תלולות.

אני לא דורש שהוא יסע לי 140 בכל העליות אבל 90-100 על הילוך חמישי ולא עם דוושת הגז ברצפה - נראה לי דרישה סבירה

וכדי לא לשאול שאלה נפרדת - איפה מייצרים ז.א. מרכיבים רכב זה?

פורסם

בתור בעלים של רכב כזה . הרכב עולה יפה מאוד, תכניס להילוך הנכון ותקבל תגובה יפה.

עלה יפה מאוד עליות של ים המלח עם שני אנשים מאחור.

פורסם

בגלל שאתה גר בשומרון אני יומר לך שהרכב סוחב מעולה. במיוחד אחרי שאנחנו סוחבים את כל השומרון.

ולעינינינו: הרכב מורכב בברצלונה מיובא למדינת ישראל, חלק מהחלקים עצמם מיוצרים בגרמנים.

לגבי העליות הוא די בסדר אין אוטו שלא סוחב עליות כל כך

how it's like to drive :twisted:

פורסם

OMER1986 , nburrack- באיזה הילוך שקראת לו "נכון" הרכב סוחב בעליות?

לדוגמא כביש 5 מראש העין לכיוון אריאל, אחרי המחסום יש שם עליות די רציניות וממושכות. האם הרכב יעלה שם על הילוך חמישי או שחייבים לרדת לשלישי?

או עלייה בכביש 1 לירושלים אחרי שער הגאי, כנ"ל - האם הוא יעלה בהילוך חמישי או שאצטרך להעביר לרביעי או אף לשלישי?

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...