Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לעליות הילוך 4 מתאים,5 נועד לכביש מישורי או עליה קטנה,למה אתה צריך שהוא יעלה בהילוך 5?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

צריך להוציא חוק שמוציא את הביטוי "סוחב בעליות" מהלקסיקון במדינה שלנו!

שרייד 98 שלי סחבה יפה מאוד את העלייה המדוברת (אחרי המחסום בדרך לאריאל) בהילוך 5 .

אנשים מאבדים קצת פרופורציות עם ה"עליות" בארץ ועם גודל המנוע שמסוגל "לסחוב".

פורסם

yulianx פעם היה לי רכב יפני ידני עם מנוע 1.6 והייתי עולה איתו בעליות הללו על הילוך 5 בלי לחשוב למה. זה לא היה איזה BMW או VOLVO, רכב פשוט וזול וסחב סבבה את העליות הללו. גם כיום יש לי רכב די חדיש אבל אוטומטי 1.6 בעל 4 הילוכים אוטומטיים שעולה בכל העליות הללו ללא כל קושי. אז כאשר אני חושב על רכב חדש אני ממש לא מצפה ממנו לעלות בעליות הללו בשלישי או רביעי כי מבחינתי זה אומר שהרכב ממש חלש ופשוט לא מתאים לנסיעות בעליות, רק למישור ואם כן הוא פשוט לא מתאים לי.

פורסם

"מבחינתי זה אומר שהרכב ממש חלש ופשוט לא מתאים לנסיעות בעליות"

 

85 כ"ס ו13.4 קג"מ זה לא רכב חלש (בדגש על הקג"מ) אני בספק אם למשפחתיות 1.6 שהיו לך נתון הקג"מ היה גבוה משמעותית מזה, לדעתי זהה או אפילו נמוך יותר.

פורסם

DIMO לא אמרתי ש 13.2 זה מעט. השאלה האם זה מספיק למשקל הרכב.

רכב שהיה לי המומנט שלו היה 13.7 כאשר משקל הרכב עצמו 963 קילו. כיום יש לי רכב ששוקל 1300 קילו משקל עצמי עם מומנט של 15.7 קג"מ. משקלו של סיאט איביזה סטיישן 1130 קילו. עם משקל כזה הייתי מצפה למומנט של 14.5 - זה היה בסדר ולא הייתי שואל הרבה שאלות

×
×
  • תוכן חדש...