Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראית שמורה מאוד.

170 ל-2003, ממש לא הרבה .

הייתי צריך לראות איך התנהגה הקווליר 2001 שלנו עם 260K שנמכרה לפני שנתיים! אם תשמור עליה, תעבור 300K בקלות.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אלמרה מטופלת ושמורה?

תתכונן לחיים של שיעמום טוטאלי עם הרכב החדש.

תמורה מעולה לכסף.

תעירו אותי כשיהיה משהו עם מעל 200 כ"ס בתמונה. ;)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אחלה אוטו, אבל לא לכל החיים. בילד הרביעי תצטרך לעבור למיניוואן :-D :-D :-D

 

תתחדש! אצלי הייתה עושה משולב 1.12

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

תתחדש! יש לדודה שלי כזאת, 2006 ניראה לי, לא מפסיקה לנסוע, אפס תקלות.

באמת שתתכונן לא לבקר במוסכים מלבד טיפולים שוטפים, עולם הפוך מהפג׳ו

פורסם

יש פרוייקטים מעניינים לשיפור אלמרה ? מנוע, מיתלים שהפכו אותה למעניינת ?

הרי היא באה ממשפחה מפוארת המגיעה עד ה GT-R ה GTS ו- SX200, משהו משם הוזלג לכיוונה ?

 

נהגתי באחת מ 2006, מה אפשר לומר ?

הגיר האוטמטי מסרס את המנוע,

ההגה גדול מידי ועם מעט פידבק,

המיתלים רכים על גבול הרפיסות, אבל ללא הנוחות המצופה בסגנון הצרפתי, אין בליעה של תחלואי הכביש,

יפנית יורקת לא בולעת.

קשה לנהוג נמרצות באוטו, מתאים לנהיגה רגועה בלבד.

פורסם

גם לנו היה כזה, רכב ללא תקלות (חוץ מחיישן אחד יקר מאוד), צריכת דלק 1:10 אופטימית מידי הייתי מכוון ל1:9...

אכן הגיר האוטומט מסרס את המנוע לחלוטין אבל בכללי הרכב מאוד אמין, נוח והנהיגה לא רעה בכלל.

פורסם
יש פרוייקטים מעניינים לשיפור אלמרה ? מנוע, מיתלים שהפכו אותה למעניינת ?

הרי היא באה ממשפחה מפוארת המגיעה עד ה GT-R ה GTS ו- SX200, משהו משם הוזלג לכיוונה ?

תחפש בפורומים בחו"ל, יש המון פרוייקטים ע"ב האלמרה. לרוב הם כוללים צביעה בכחול והשלכה לגוף מים כזה או אחר. :lol:

 

הנאה מנהיגה היא ממנה והלאה - לא ברמה שלה.

אמנם אפשר ליסוע איתה יחסית מהר אבל לרוב היא תפתור אותך ב"עזוב אותי באמאש'ך".

המתלים רכים עד כדי סגירת מהלך בהמון מקרים - אבל היא לא נוחה בעליל (ואת זה אני אומר אחרי ZX וולקן).

ההגה אילם כמעט לחלוטין, צריך לחפש את הפידבק בנרות (וזה נאמר אחרי מספר שני דודג' קראוון ומיצובישי אאוטלנדר).

הגיר - אוח הגיר, מעט מידי הילוכים עם בור נוראי של חוסר כוח מוחלט עד 3500, כשעזיבה קטנה שבקטנות של דוושת הרעש (הלא נעים בכלל יש לציין) והוא ישר קופץ להילוך רביעי והופ: עוד פעם אנחנו מתחת ל3500 סל"ד וזה מרגיש כאילו אני נוהג בדוברה.

 

אבל שיוט ב130 בכביש החוף? כל היום וכל הלילה מבחינתה.

מוסך? שכחתי איך לאיית את זה. אני חושב שהיא לא יודעת בכלל איך מתקלקלים.

 

מבחינת צריכת דלק: סביב 1:8 כמעט קבוע וכמעט בכל תנאי הנהיגה. אל תשאלו אותי איך, אבל גם אם אני עושה 85% בין עירוני וגם אם אני נוהג כל היום למעלה למטה בחיפה, אני עדיין מקבל את אותן תוצאות.

 

בוטום ליין: מבחינת מה שהכרב נבנה לשמו - היא פשוט מדהימה, בשילוב עם המחיר שלה - על אחת כמה וכמה. מבחינת דברים אחרים? אם תשפטו דג לפי היכולת שלו לטפס על עצים הוא יחיה את כל חייו בתחושה שהוא חסר תועלת.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

המכונית אצלי כבר שלוש שנים והצריכה שלי היא 1-12/13 משולבת (נוטה יותר לבינעירוני).

 

יש פרוייקטים מעניינים לשיפור אלמרה ?

 

בהחלט, הפרוייקט הכי טוב שאני מכיר, הוא מכירתה וקניית GT-R במקומה. אני כרגע עובד על זה וזה לא פשוט, אבל שווה את זה.


×
×
  • תוכן חדש...