Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקלקל לי המגבר בלם (בוסטר) בניסן לארגו 2002.

 

במוסך אמרו לי שהם שולחים את את הבוסטר לשיפוץ.

 

וכל השאר צריך להחליף הם מציעים רק חדש מקורי,

משאבת ואקום

אטם למשאבה

נוזל בלמים

שסתום לבוסטר

 

+מעמ+עבודה

שנה אחריות

 

3,200 שח

 

יקר? זול? שווה? לא שווה?

הרכב משמש אותי לעבודה

על השם משתמש הזה יש כ4 אנשים שונים ו4 מכוניות שונות.

פורסם

שלום

יש לי רכב דומה (סרנה 99)

לפני כשנה קרתה תקלה דומה (משאבת בלם + בוסטר)

את המשאבה הבאתי מתל אביב משופצת כ400 ש"ח, עבודה כ180 ש"ח (נוזל בלמים עולה כ18 ש"ח למיכל. נראה לי שאתה צריך dot4)

את הבוסטר הבאתי מחולון לא זוכר מחיר +_ 400-600 ש"ח (החלפתי הבוסטר לבד)

הכל משופץ מחברה ידועה עם אישורים (הבוסטר שופץ ע"י אקסטרא בלמים, והמשאבה ע"י כפיר בלמים)

אולי כדאי שתמצא מי שיעשה לך את העבודה, ותביא לבד את החלקים?

סה"כ כולל עבודה 1200 ש"ח + 150 ש"ח על הרכבת הבוסטר.

ממליץ שתעשה בדיקה טלפונית עם כמה חברות, לפני ההחלטה על מוסך.

בהצלחה

פורסם

בתור אחד שעבד שם זמן מועט ועזבתי בטריקת דלת.

שקרנים במיוחד מאיר האבא של שי וגם שי שקרן ותחמן, מי שעוסק ומרמה את עובדיו יעשה כך ללקוחותיו

פורסם

אוקיי תודה על המידע אני אתקשר בבוקר למוסך ואבקש שלא יגעו ברכב שאני לא נוכח

 

אבל מבחינת המחיר לחדש מקורי זה מחיר נורמלי?

על השם משתמש הזה יש כ4 אנשים שונים ו4 מכוניות שונות.

פורסם

לא מאמין שיש מקורי לרכב שיוצר ב2002 ולא יובא אח"כ לארץ, אולי אני טועה, אבל יתכן וגם הם יתנו משופץ עם חלקים (גומיות) "מקוריים"

אני הלכתי אישית לכפיר בלמים וקניתי במקום, ודרך חנות (אוטו מודיעין) הגעתי לאקסטרא בלמים.

שים לב, שעליך לתת משאבה אחרת במקום, כיון שהם משפצים את שלך וכו'

אם כבר משופץ, לא מאמין שיש יתרון לגומיה מקורית או אחרת, במידה ושפצת אצל חברה מוכרת ומאושרת.

בהודעה של אתמול אני חושב שהגזמתי במחיר הבוסטר.

השסתום לבוסטר כבר קיים אצלך, ומשתמשים באותו אחד לבוסטר החדש (שים לב שעליך לקבל אותו חזרה), וגם מקבלים חדש עם הבוסטר החדש.

החלקים שהם אומרים שמשתמשים ב"מקורי" הם קצת "זניחים" ולא הם שהקפיצו את המחיר.

 

מאז, אני נוסע ומרוצה כבר שנתיים.

ההפרשים הם עצומים.

 

נ"ב משאבת ואקום של מה? האם הכוונה למשאבה שעל האלטרנטור? או למשאבת בלמים?

אני עניתי על משאבת בלמים, ולא זו שעל האלטרנטור, שבד"כ זורקת שמן, שלעיתים גורם לנזק בבוסטר. אולי כדאי לדוק אם באמת יש שם בעיה.

כשהחלפתי את הבוסטר, קבלתי מאקסטרא בלמים עוד שסתום לבוסטר, וע"י שילוב של 2 השסתומים מקוים שלא יגיע שמן לבוסטר ויאכל את הגומיות.

פורסם

אכן כן היה טפטוף שמן וגרם להרס אצל הבעלים הקודמים ומיד שהוא עבר בעלות אליי אז הכנסתי אותו למוסך

 

בכל מקרה קיבלתי הנחה )150 שקל(התחייבות לחלקים מקוריים !הכל כולל הכל

 

ושנה אחריות

 

הרכב יהיה מוכן ביום שישי כנראה ,איך אני אבדוק את שבאמת שמו לי חלקים מקוריים ולא שיקרו לי ושמו לי משופצים או תחליפיים?

 

אני כל היום עובד אז אין לי זמן להתרוצץ בין מקומות למרות שזה שווה את ההפרש אבל השנה אחריות על הכל גם עוזרת לי

על השם משתמש הזה יש כ4 אנשים שונים ו4 מכוניות שונות.

פורסם

על הבוסטר המשופץ חורטים ראשי תיבות של המשפץ+ תאריך ב4 ספרות בד"כ, אבל זה בכל אופן אמרו לך שיגיע משופץ

השאר לא ניתן לדעת. הגומיות תמיד באותו צבע:-) לנוזל בלמים יש אותו ריח, והשסתום תמיד שחור לבן.

 

בהצלחה

רכב אמין וטוב

×
×
  • תוכן חדש...