Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם.

אז לאחר התלבטויות רבות בין מוצרים שונים ומגווונים החלטתי על הזמנת מספר מוצרים.

 

2 מגבות מיקרופייבר carplan:

http://www.autostore.co.il/151426/%D7%9E%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8-CarPlan

 

המגבות שיש לי הם המגבות הצהובות של CG ואני רוצה ליעד אותן לבאפינג בלבד, המגבות של קארפלן יהיו לייבוש הרכב לאחר שטיפה.

 

BLACK LIGHT HYBRID:

הולך להתנסות לראשונה במוצר הזה.

מוצר שיש עליו הרבה ביקורות חיוביות, משמש כשילוב בין גלייז לאוטם צבע.

לפי כל הסרטונים הוא ממש פשוט לשימוש ונותן ברק והגנה טובים לצבע.

http://www.autostore.co.il/%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%96-Chemical-Guys-Black-Light.html

 

פלסטלינה סינית, 180 גרם:

מוצר שהולך להתנסות בו לראשונה.

http://www.ebay.com/itm/180g-Magic-Car-Clean-Clay-Bar-Auto-Detailing-Cleaner-high-quality-GOOD-/290897299146?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item43bad486ca

 

WINDSHIELD WONDER:

הקץ להתמתחויות הבלתי אפשריות לניגוב החלק התחתון הפנימי של החלון הקדמי (:

http://www.ebay.com/itm/New-Windshield-Wonder-Makes-Cleaning-Windshields-Fast-and-Easy-Hot-T10-/300886288337?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item460e3867d1&vxp=mtr

 

אגב לאחר שמצאתי את זה ראיתי שזה נמצא גם בגוגל דוקס של KENWORTH...כבר חשבתי להפתיע אותו :-)

 

מוזמנים להגיב.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

אל תסתמך על ההגנה של בלייק לייט, לא לשם זה הוא קיים, ההגנה שלו מינורית לחלוטין.

יישם לאחר מכן אוטם או ווקס איכותי, הוא גם יישמר את האפקט של הגלייז להרבה זמן וגם יתן הגנה אמיתית

מעבר לזה המוצר מעולה

"יאללה בירי".

פורסם

הblack light הוא גלייז מצויין, חובה ליישם אחריו אוטם או ווקס, ודבר חשוב מאוד מאוד, תכסה את כל מה שהוא לא פח בזמן היישום (מסקנטייפ, יש בקובץ או כל אחד אחר) ותדע שהוא קשה להורדה.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

כמו שכבר אמרו לפני ה Black light הוא גלייז מעולה.

אל תסמוך עליו כאוטם איכותי.

 

אל תשכח את הטיפ של rupni :!:

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

כמובן שיגיע אחריו ווקס...הפואנטה היא שאני לא רוצה להתעסק גם עם אוטם וגם עם גלייז.

המוצר הזה הוא מן פשרה, גלייז טוב עם תכונות של אוטם ולאחריו אני לא שוכח את הספריי של אופטימום ומדי פעם אני חוטא בווקס טפלון של טרטל.

 

בקשר למסקינטייפ, אני רואה שזה לא יהיה פשוט כמו שחשבתי, אבל אני מבין שאצטרך להשתמש בו.

אגב, "כל מה שהוא לא פח" זה כולל את הטמבונים?

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

צודק אני אנסח את עצמי שוב, על כל מה שאין עליו לכה (מה שלא צבוע), לשים מסקנטייפ זה לא כזה מסובך, אתה יכול לוותר על השלב הזה בתנאי שליד הפלסטיק והחלקים הלא צבועים תעשה בזהירות מאוד כדי שהחומר לא ייגע בהם (זה לא טוב כי אז הכיסוי לא יהיה מושלם), תעשה לעצמך טובה, תכסה את החלקים הלא צבועים (הכוונה היא בנקודות החיבור עם הצבע לא את כל החלון למשל), חבל על העצבים שלך אחרי זה (מנסיון).

 

*פנסים אני לא יודע אם חובה לכסות.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

מה שהוא אמר ^

 

לגבי המגבות מאוטוסטור לאיזה מטרה הן מיועדות?

הייתי ממליץ לקנות באיביי אצל הקוראיני 4/5 מגבות איכותיות במחיר סביר (לטעמי)

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

תודה על הטיפים.....המסקינטייפ נכנס לרשימה.

כשאשתמש בבלאק לייט, אני אפרסם תמונות והתרשמות שלי מהתהליך לשיפוטכם!

 

לילה טוב.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

הכל סבבה עד הבלאק לייט. אם הוא כבר גלייז, לא עדיף לרכוש רק גלייז ואפילו אחר?

עם הניסיון שלי עם הpoorboys - white diamond הוא מעולה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
הכל סבבה עד הבלאק לייט. אם הוא כבר גלייז, לא עדיף לרכוש רק גלייז ואפילו אחר?

עם הניסיון שלי עם הpoorboys - white diamond הוא מעולה.

 

המלצת לי עליו עוד בשרשור אחר כשחיפשתי גלייז, בוא נגיד שאת הבחירה שלי אתם תראו כשאפרסם את הסיקור שלי לגבי החומר הנבחר, תודה (:

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

שאלה טכנית....

התכנון שלי הוא גלייז, אחריו אוטם צבע, אחריו ספריי ווקס.

אחרי הגלייז אני צריך להמתין מעט או ניתן מיד ליישם את אוטם הצבע?

כנ"ל לגבי אוטם הצבע, לאחריו צריך להמתין לאיחוי או שניתן ליישם ווקס באופן מיידי?

 

החומרים הם Chemical Guys - EZ Glaze with Acrylic Shine II

הסילנט הוא אופטימום אופטי-סיל והווקס הוא אופטימום ספריי ווקס.

 

תודה מראש.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

אחרי הגלייז אני חושב שלא צריך להמתין (רק שהוא ייתבש), אחרי האוטם צריך להמתין אבל לגבי האופטי סיל אני לא יודע (אני הייתי מחכה).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

×
×
  • תוכן חדש...