Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שילמת 100 ש'ח על שלושה סרטי הדבקה? אני כבר חודשים מנסה להתארגן ולהתקמבן על על דבק של 3M ואתה הולך ורוכש אותם ככה על הפאדי? הפכתי את כל האינטרנט כדי לקנות אותם במחיר סביר ואין בנמצא! מי שיימצא (דימה מוכן לאתגר?) מלך.

 

אני בזמנו קבלתי כמה חתיכות מארה"ב במחירים טובים (10 ש"ח ליח' בקניית כמות)

וגם באירופה הם נמכרים ממש בזול לדעתי (בערך 15 ש"ח ליח').

 

לגבי הרכישה של rupni אכן 77 ש"ח

זה יוצא 26 ש"ח ליח' מחיר לא רע אם נקח בחשבון את המשלוח שמגיע לתיבת הדואר באזור מגורייך.

 

בדקת מול היבואן בארץ? שזה זוהר דליה, אותו יבואן של מגיוורס.

 

ההמלצה שלי היא לעבור בהום סנטר או טמבוריות זולות ולקנות מהם. הסחורה ככל הנראה אותה סחורה בדיוק הצבעים אולי שונים.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פעם אחרונה שהייתי באוטוסטור היה לו כזה http://www.ebay.com/itm/3M-Masking-Tape-2050-1-5A-24-rolls-per-case/400296510973?_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D27%26meid%3D8300980873500540179%26pid%3D100033%26prg%3D1011%26rk%3D1%26sd%3D400296510973%26

 

שזה אחלה אבל הוא לא כל כך עמיד כמו הכחול. מה גם שאז עלה אצלו אחד (ואחרון ) 19 ש'ח לדעתי האישית זאת הגזמה, מילא אם היה כחול.

הלינק שאתה הבאת הוא של דבק 1.5 אינץ' שזה כמעט חמישה ס'מ רוחב.. זה רחב מדי ומקשה על שימוש.

 

ואורי תודה רבה על המחמאה..אני עדיין בשאיפה (אין הנחתום מעיד על עיסתו):wink:

פורסם
אני בזמנו קבלתי כמה חתיכות מארה"ב במחירים טובים (10 ש"ח ליח' בקניית כמות)

וגם באירופה הם נמכרים ממש בזול לדעתי (בערך 15 ש"ח ליח').

 

לגבי הרכישה של rupni אכן 77 ש"ח

זה יוצא 26 ש"ח ליח' מחיר לא רע אם נקח בחשבון את המשלוח שמגיע לתיבת הדואר באזור מגורייך.

 

בדקת מול היבואן בארץ? שזה זוהר דליה, אותו יבואן של מגיוורס.

 

ההמלצה שלי היא לעבור בהום סנטר או טמבוריות זולות ולקנות מהם. הסחורה ככל הנראה אותה סחורה בדיוק הצבעים אולי שונים.

דימה בוא אני אפרט איפה בדקתי ומה עלה בגורל בדיקות אלה.

התחלתי בטמבוריות בבאר שבע, בקרית גת ,באשקלון,באשדוד ובראשלצ'. מה שנמצא אצלם זה סרט חלש וקצר יחסית בערך 25 מטר,או רחב מדי או צר מדי. פשוט סחורה על הפנים.

עברתי גם בכל האייסים וההום סנטרים (נכון כולם בטוחים שיש שם? ) אז זהו ברובם אין כלום ובשאר יש אותה סחורה של טמבוריות רק ממותגת (לא 3M) ניסיתי ליצור קשר עם זהר דליה וגם פה ניסיתי כשפתחתי שרשור. כמו שכבר הבנת הייתי גם באוטוסטור ואגב הייתי גם במוסך פחחות, לא היה מוכן למכור לי את מה שיש לו (השגתי גליל אחד היה נחמד לא יותר)

אין לי בעיה להזמין גם עשר יחידות בתנאי שייצא לי 15-20 ש'ח ליחידה כולל המשלוח (אני מדבר על הכחול)

בקיצור לא קלים הם חיי:|:|

פורסם

אני גם מעוניין בכחול וכמה פעמים הרגשתי את החוסר בדבק כזה, כשרציתי לתחום אזורים בפוליש, וכמובן לכסות פלסטיקה.

 

היה זכור לי שראיתי באוטוסטור לכן העליתי את הלינק.

 

יום ראשון בערב אני בלונדון לכמה ימים, כנראה שאבצע הזמנה למלון של כמה מוצרים, אכלול בפנים גליל אחד או שניים של דבק.

פורסם

אם אתה מוכן להזמין כמות צור קשר עם המוכר ותשאל אותו לגבי האפשרות הזאת, אין לך מה להפסיד.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
דימה בוא אני אפרט איפה בדקתי ומה עלה בגורל בדיקות אלה.

התחלתי בטמבוריות בבאר שבע, בקרית גת ,באשקלון,באשדוד ובראשלצ'. מה שנמצא אצלם זה סרט חלש וקצר יחסית בערך 25 מטר,או רחב מדי או צר מדי. פשוט סחורה על הפנים.

עברתי גם בכל האייסים וההום סנטרים (נכון כולם בטוחים שיש שם? ) אז זהו ברובם אין כלום ובשאר יש אותה סחורה של טמבוריות רק ממותגת (לא 3M) ניסיתי ליצור קשר עם זהר דליה וגם פה ניסיתי כשפתחתי שרשור. כמו שכבר הבנת הייתי גם באוטוסטור ואגב הייתי גם במוסך פחחות, לא היה מוכן למכור לי את מה שיש לו (השגתי גליל אחד היה נחמד לא יותר)

אין לי בעיה להזמין גם עשר יחידות בתנאי שייצא לי 15-20 ש'ח ליחידה כולל המשלוח (אני מדבר על הכחול)

בקיצור לא קלים הם חיי:|:|

 

"בקיצור לא קלים הם חיי" :cry:

מבין אותך. זה בהחלט לא פשוט לחפש על מה לבזבז כסף ללא הצלחה.

 

אם כך ההצעה היחידה שלי היא לקנות מחול בכמות יפה או לחילופין להתעלק על ברי מזל שטסים ללונדון.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
"בקיצור לא קלים הם חיי" :cry:

מבין אותך. זה בהחלט לא פשוט לחפש על מה לבזבז כסף ללא הצלחה.

 

אם כך ההצעה היחידה שלי היא לקנות מחול בכמות יפה או לחילופין להתעלק על ברי מזל שטסים ללונדון.

כבר התעלקתי:-D:-D:-D:lol:

פורסם
"בקיצור לא קלים הם חיי" :cry:

מבין אותך. זה בהחלט לא פשוט לחפש על מה לבזבז כסף ללא הצלחה.

 

אם כך ההצעה היחידה שלי היא לקנות מחול בכמות יפה או לחילופין להתעלק על ברי מזל שטסים ללונדון.

 

כבר "התעלקו" עליי :-D:roll: , עכשיו רק הנושא נבדק אם הם מתחייבים שזה יגיע למלון תוך יומיים, אני פשוט שם ממש ל2 לילות, ואם אני אזמין למלון וזה לא יגיע עד שאני זז משם זו בעיה. שלחתי מייל לקלין יור קאר, ניראה מה תיהיה תגובתם, אם לא יש עוד 2 אתרים שאני מזמין מהם לרוב ואני יכול לבדוק איתם.

 

אגב Kenworth - ראיתי לא פעם שהמלצת על האוטם הזה - http://www.cleanyourcar.co.uk/sealants/finishkare-1000p-hi-temp-sealant/prod_589.html

ההמלצה עדיין בתוקף?

פורסם
כבר "התעלקו" עליי :-D:roll: , עכשיו רק הנושא נבדק אם הם מתחייבים שזה יגיע למלון תוך יומיים, אני פשוט שם ממש ל2 לילות, ואם אני אזמין למלון וזה לא יגיע עד שאני זז משם זו בעיה. שלחתי מייל לקלין יור קאר, ניראה מה תיהיה תגובתם, אם לא יש עוד 2 אתרים שאני מזמין מהם לרוב ואני יכול לבדוק איתם.

 

אגב Kenworth - ראיתי לא פעם שהמלצת על האוטם הזה - http://www.cleanyourcar.co.uk/sealants/finishkare-1000p-hi-temp-sealant/prod_589.html

ההמלצה עדיין בתוקף?

 

בהחלט.

אם נשים בצד את דעתי האישית אתה יכול להעזר בכמה חובבנים (חלק מהמשיבים הם מקצוענים לכל דבר) מהפורום המקביל בUK

http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=307045

זה סקר שאני פרסמתי בזמנו למרות שהתשובה הייתה ברורה לי כבר לפני כן.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
כמה עולה הדג הזה ?

מתן יש מצב להתעלק גם ?

 

140 כולל משלוחה.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

ברגע שאקבל תשובה מהם על הזמנים אני אעדכן, פשוט יום ראשון הם לא עובדים, זאת אומרת שרק בשני הדואר יעבוד, ובשלישי אני כבר זז משם. אז אני חייב לקבל מהם איזו תשובה חותכת שזה יגיע עד שלישי בבוקר למלון, אם לא אני לא אזמין.

 

אולי מישהו מכיר במקרה חנות פיזית בלונדון סתם ככה עלה לי לראש עכשיו, אולי יש מקום שאפשר להגיע פיזית ולקנות.

פורסם
ברגע שאקבל תשובה מהם על הזמנים אני אעדכן, פשוט יום ראשון הם לא עובדים, זאת אומרת שרק בשני הדואר יעבוד, ובשלישי אני כבר זז משם. אז אני חייב לקבל מהם איזו תשובה חותכת שזה יגיע עד שלישי בבוקר למלון, אם לא אני לא אזמין.

 

אולי מישהו מכיר במקרה חנות פיזית בלונדון סתם ככה עלה לי לראש עכשיו, אולי יש מקום שאפשר להגיע פיזית ולקנות.

 

אפשרות נוספת היא להזמין מראש ולשלוח על שמך לקבלה של המלון.

בו זמנית לעדכן את המלון שחבילה עבורך תגיע לקבלה שלהם ושהם נדרשים לשמור עליה עד שתגיע.

 

אצלי זה עבד כמה פעמים בחיי. לא רואה סיבה שזה לא יעבוד.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
חייב להגיע לסכום של 100 $ בשביל הזמנה מCYC?

 

לא.

איך הגעת למסקנה הזו?

אתה יכול להזמין מהם מוצר שעולה דולר ולשלם משלוח.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:


×
×
  • תוכן חדש...