Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי הרבה זמן שהיו ברשותי מכוניות עם מושבי עור אשתי קיבלה את הרכב שלה ואצלה יש מושבי בד, בצבע אפור בהיר :shock:

מניסיון שלי עד היום ב159 שגם שם יש ריצפה קרם בהירה נורא קשה להשיג תוצאות טובות עם ניקוי כמו קצף לשטיחים או מגבונים וכ'ו,

 

אני במצב שכרגע יש שניי כתמים על המושב שאני לא רוצה לנסות לנקות כי אני יודע שהם אולי ירדו אבל כול האזור בסופו של דבר ישחיר קצת ... להלן התמונות

48037203.jpg

 

40357799.jpg

 

ראיתי ברשת את המכונה של KARCHER POZZI אבל הם מאוד יקרות ולא מצדיקות שאני יחזיק אחת בבית,

תראו את כושר הניקוי פה

 

דקה 2:32 אפשר גם לעשות MUTE על הקריין

 

דקה 4:40, זה הרלוונטי לשאלה, זה אגב קיטורית להבדיל מהאחרות, בכול שאר הסרט הוא מנקה את שאר היקום עם הדבר הזה

 

 

עצות לניקוי ? מכשיר לניקוי ?

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם

מעקב, ניסיתי את המוצר של Sonax Interior Cleaner ובינתיים ללא תוצאות מרשימות..

הריפודים אצלי ברכב בדיוק באותו הצבע כמו אצלך

פורסם

קלין מנקה הכל http://www.kleen.co.il/ProductsPage.asp?cc=010404

תדלל אותו 1:4 [עם מים כמובן] ותרסס [רצוי בעזרת מרסס איכותי שלא ייווצרו טיפות] באחידות על הבד.

לאחר מכן תשפשף עם מברשת עדינה [כמו לצחצוח נעליים] את כל המושב, תמן דקה ותנגב טוב טוב עם מטלית מיקופייבר.

לפני העבודה יש לשאוב את המושב טוב טוב על מנת להוציא כמה שיותר אבק.

כמובן שיש לבדוק לפני כן את עמידות הצבע בפינה נסתרת.

 

אתמול עשיתי דיטיילינג מלא לספא בסלון ויצא פשוט מדהים! :-D

הוריד כמים שאף חומר ייעודי לריפודים לא הוריד [וניסיתי את כולם כמעט, כולל קליה, סנו, סונקס, יעקובי...]

פורסם

יש מקום בארץ שמשכיר מכשיר מסוג כזה? אני הייתי שוכר בכיף מכשיר כזה למושבים של האוטו שלי, חייבים דחוף דבר כזה.

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם
קלין מנקה הכל http://www.kleen.co.il/ProductsPage.asp?cc=010404

תדלל אותו 1:4 [עם מים כמובן] ותרסס [רצוי בעזרת מרסס איכותי שלא ייווצרו טיפות] באחידות על הבד.

לאחר מכן תשפשף עם מברשת עדינה [כמו לצחצוח נעליים] את כל המושב, תמן דקה ותנגב טוב טוב עם מטלית מיקופייבר.

לפני העבודה יש לשאוב את המושב טוב טוב על מנת להוציא כמה שיותר אבק.

כמובן שיש לבדוק לפני כן את עמידות הצבע בפינה נסתרת.

 

אתמול עשיתי דיטיילינג מלא לספא בסלון ויצא פשוט מדהים! :-D

הוריד כמים שאף חומר ייעודי לריפודים לא הוריד [וניסיתי את כולם כמעט, כולל קליה, סנו, סונקס, יעקובי...]

 

יש לך ספא בסלון?:roll:

לפותח השרשור-אין צורך בשום קיטור,תפעל לפי המדריך של אלון.

פורסם

אתמול ניקיתי חלק קטן של הספה וחיקיתי שיתייבש לפי שאדווח.

השתמשתי ב-lightning fast של VIX. התוצאה מועלה, ניקה כתמים ישנים ולכלוך מתוך הבד.

×
×
  • תוכן חדש...