Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ראיתי למכירה (ואני הרבה זמן מנסה למצוא רכב והייתי נעול על סוויפט 2008\2009 אך לא מצאתי אחת נורמלית), מזדה 3 שהמוכר אומר שזה דגם הצאבק(הקטנה יותר) יפיפיה, שחורה עם סאן רוף נראת באמת במצב טוב.

 

שנת 2008 עם 78000 קילומטרז, מנוע 2000.

המוכר יד ראשונה פרטי.

 

הוא מבקש עליה 62000, המחירון על פי דבריו 70000.

יש לי כמה שאלות.

 

1. איך הרכב הנ"ל מבחינת אמינות?

2. חשוב לי שיהיה חסכוני יחסי(ולא כמו הגולף 2001 אוטומת שהיתה לי עד לא מזמן ששתתה דלק), איך המנוע 2000 וחיסכון בדגם הנ"ל?

3. לא מצאתי במחירון של יצחק לוי דגם הצאבק, איזה דגם זה המתאים?

 

אשמח לעזרתכם,

תודה.

פורסם
שלום,

ראיתי למכירה (ואני הרבה זמן מנסה למצוא רכב והייתי נעול על סוויפט 2008\2009 אך לא מצאתי אחת נורמלית), מזדה 3 שהמוכר אומר שזה דגם הצאבק(הקטנה יותר) יפיפיה, שחורה עם סאן רוף נראת באמת במצב טוב.

 

שנת 2008 עם 78000 קילומטרז, מנוע 2000.

המוכר יד ראשונה פרטי.

 

הוא מבקש עליה 62000, המחירון על פי דבריו 70000.

יש לי כמה שאלות.

 

1. איך הרכב הנ"ל מבחינת אמינות?

2. חשוב לי שיהיה חסכוני יחסי(ולא כמו הגולף 2001 אוטומת שהיתה לי עד לא מזמן ששתתה דלק), איך המנוע 2000 וחיסכון בדגם הנ"ל?

3. לא מצאתי במחירון של יצחק לוי דגם הצאבק, איזה דגם זה המתאים?

 

אשמח לעזרתכם,

תודה.

 

היה לי בדיוק רכב כזה בתחילת הרישיון לפני 3 שנים , אני רק אוסיף ואומר שזה סוס עבודה רק שים דלק וסע בלי יותר מדי בעיות מהצד תקלות טיפולים וכל החנטריש שנתקלתי ברכבים אחרים שקניתי.

זריז מנוע 2000 עדיף בהרבה מה1600 גם מבחינת איכות נסיעה וגם מבחינת סחירות עתידית,מכרתי את שלי מעל המחירון אז.

צריכת דלק של 1-10 1-11 הייתה לי בנסיעה משולבת ורגועה.

האוטו בא עם ג'אנטים 17 סאנרוף וכל מיני פיצ'רים , לטעמי הוא נראה טוב גם. אם תרצה לדעת משהו ספציפי אשמח לעזור.

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם

תודה..

1. למה מכרת אם אפשר לשאול?

2. מה לגבי שאלה 3 ?

3. 1-10 1-11 זה נחשב טוב או גרוע? ואם אני אוהב לסוע מהר יחסית?(בגבולות החוקי!).

×
×
  • תוכן חדש...