Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם נכון שבעל רישיון עד 4000 טון רשאי לנהוג על סבארבן?

מגרדות גחון פשוט מתחילות להמאס ורוצה לחייך בכל נסיעה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אם הסבארבן הוא 1500 ולא 2500 אז כן. הוא מתחת לרף 4 טון.

תוכל להבדיל בין השניים בקלות.

לדגם 1500 יש 6 ברגים בגלגל. ל-2500 יש 8.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

תודה. אני מודע להבדלים בין 1500 ל2500 מבחינת מכלולים. אין טעם לקחת 1500 בגלל סרנים וברקסים החלשים. מנוע 5700 גם לא אדיאלי לבהמה. למעשה השאלה שלי צריכה להיות מה משקל כולל של ה2500.

לפי מקורות מסויימים פחות מ4 טון. אין לי סכמוכין לכך. אתה במקרה יודע מה המשקל הכולל של 2500? אם כבר, אני הייתי הולך רק על דיזל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אם אינני טועה ה2500 זה כמו הסיירה שלי פחות או יותר מבחינת משקל,

3,900 כולל, רישיון ב' שהוצא עד 2007 מתיר לך ליסוע ברכבים ששוקלים 3,999

רישיון שהוצא לאחר 2007 מתיר לך ליסוע רק ברכבים של עד 3.5 טון כולל,

 

סוברבאן דיזל - סבבה! רק תוודא שזה לא ה6.2 הארור,יש את ה6.5 שהוא הרבה יותר מוצלח!

(יעידו הוואנדורות שהיו בעבר של צה"ל, מד"א, המשטרה, קבלנים, חברה קדישא, חברת החשמל, מקורות, וכ'ו)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

תודה Kenworth Man. מדובר על מנוע 6.5 אם וכאשר אני יחליט על מהלך כזה (בינתיים נערך נפשית כי נמאס לי לנסוע במגרדת גחון קטנה ונמוכה - רוצה לשבת גבוה וליראות רחוק, הרי היו לי שני יוקונים: אחד דיזל ואחד בנזין והם השאירו טעם של עוד ואחרי דיזל 6.5 שהיה לי אין מצב שאני חוזר לבנזין). הרישיון שלי מתיר לי עד 4 טון, כך ש3900ק"ג נכנס בול. :-)

ממש מצער אותי שאי אפשר להגביל ברישיון עומס על דודג' RAM או פורד F350 כדי לנהוג עם רישיון ב. רכבים מדהימים עם סרן חיי גם מקדימה. הרי מקסימום שאני יעמיס על הרכב זה יהיו קניות מסופר וזה רחוק מאוד ממגבלות המשקל של הרכב וכאשר הוא ריק הוא שוקל משהו כמו 2500ק"ג. אין לי זמן לעשות רישיון עד 12 טון. :oops:

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
תודה Kenworth Man. מדובר על מנוע 6.5 אם וכאשר אני יחליט על מהלך כזה (בינתיים נערך נפשית כי נמאס לי לנסוע במגרדת גחון קטנה ונמוכה - רוצה לשבת גבוה וליראות רחוק, הרי היו לי שני יוקונים: אחד דיזל ואחד בנזין והם השאירו טעם של עוד ואחרי דיזל 6.5 שהיה לי אין מצב שאני חוזר לבנזין). הרישיון שלי מתיר לי עד 4 טון, כך ש3900ק"ג נכנס בול. :-)

ממש מצער אותי שאי אפשר להגביל ברישיון עומס על דודג' RAM או פורד F350 כדי לנהוג עם רישיון ב. רכבים מדהימים עם סרן חיי גם מקדימה. הרי מקסימום שאני יעמיס על הרכב זה יהיו קניות מסופר וזה רחוק מאוד ממגבלות המשקל של הרכב וכאשר הוא ריק הוא שוקל משהו כמו 2500ק"ג. אין לי זמן לעשות רישיון עד 12 טון. :oops:

 

הראם ברגע שהוא ריק הוא שוקל 3200 קילו,חתיכת משקל אבל שווה כל רגע

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

יוסי, ראם ושות' רכבים מהממים, אבל אני לא מוכן לשלם עלות של ביטוחים פי4 ממה שאני משלם על רכב רגיל.

נכון להיום רכבים עד 4 טון הביטוח זול בהמון מביטוח של רכב ששוקל רק 4.5 טון.

בגלל זה שווה לקחת רכב כזה רק למי שיש עסק על מנת שרכב יהיה הוצאה מוכרת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

סאברבן k2500 , מנוע 6.5 טורבו דיזל - 3,901 ק״ג משקל כולל.

 

אין בעיה עם רשיון עד 4 טון.

 

 

רק תבדוק טוב מצב המנוע, משאבת הזרקה ומערכת הקירור.

Cadillac Deville Convertible 1970

2007 Ford Explorer

Chevrolet Suburban K2500 1999

פורסם

elnevo, תודה רבה. אכן, סבארבן יכול להיות אופצייה טובה. וגם ביטוח הרבה יותר זול מטנדרים שמוגדרים כמשאית ואני גם לא מחפש בעיקרון משאית, פשוט רוצה להנות משלדה מחוזקת של 2500.

 

בכל אופן, אני לא רואה את עצמי בזמן הקרוב מחליף את המרצדס (אני מאוד אוהב אותה ואין לי גם זמן להתעסק במכירה - אולי טוב שכך, הרכב הכי טוב ואמין שאי פעם היה לי והיו לי עשרה רכבים לא רעים). למרות זאת הייתי די קרוב, בשרשור בגיפולוג סיפרתי על נוואדה, רק המנוע שלה היה גמור עם לחץ שמן נמוך, אחרת הייתי נוסע על נוואדה. הסבארבן שלך מאוד יפה כתבתי לך שם ואני ספציפית מאוד אוהב את הדגם הזה ורק עם מנוע דיזל. אולי יום אחד גם לי יהיה רכב דומה. או אולי אמשיך לשייט בכיף על מרצדס :)  

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...