Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפש מכונית קטנה, תצרוכת דלק טובה, 5 מקומות, ומעל שנת 2010,קבוצת רישוי 1 או 2, וידנית. עכשיו בארץ יש נטייה ליבואניות ליישם את הדגם הידני כדגם הפשוט והזול, אני מחפש ידנית עם איבזור טוב+(לצורך העניין חישוקי מגנזיום זה סטנדרט). דוגמאות לרכבים שחשבתי עליהם עד עכשיו:

יאריס,פאביה, סוויפט, פיאסטה,קליאו, פולו יאנג(אני יודע שזה 2 דלתות, בעייתי קצת אבל יכול לעבוד),יונדאי אי20,ספארק

 

כעיקרון זה רכב שינסע כ-50 קמ ביום, וגם צריך להיות מרווח מספיק בשביל 4 מבוגרים+ילד(לא בדרך קבע, רק שיהיה נסבל ואפשרי)

 

תודה רבה לעוזרים!

פורסם

מה תקציב מקסימלי?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

סליחה על זה שאני מקשה קצת אבל.. איך אפשר להכניס במכונית מיני 5 אנשים בגודל סביר או מעל הממוצע ? בצפיפות ?כן! בנוחות ? ממש לא ! כיף ? ממש לא !

סופר מיני כבר קצת יותר הגיוני וכאן יש דווקא אפשרויות מעניינות כמו סוזוקי סוויפט/ספלאש,יונדאי I20/סיריון.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

האמת שאתה צודק, מדובר רק בסופר מיני, רשמתי מיני רק כי אולי מישהו מכיר "מציאה" בקטגוריה הזו, ואז אולי כשאי לשקול..

לגבי הסוויפט, הבנתי שהיא בגימור מאד מאד פשוט, פלסטקים חלשים, ואיכות תא נוסעים ירודה, אני בכל מקרה בשישי הולך לנסיעת מבחן עלייה..

לגבי ה-I20 ראיתי את הדגם supreme שמאד התלהבתי ממנו, הבעייה היא שהוא לא ממש חסכוני בדלק, והאמת שאני טיפה סולד מיונדאי, אולי בגלל הכמות הענקית שלו על הכביש, למרות שזה כנראה יבטיח ירדת ערך טובה.

סיריון אני נרתע בגלל המראה, למרות שאני יודע שהוא רכב מצויין. ספלאש זה אופציה טובה, רק אני חושב שקטנה מידי.

פורסם
שלום,

אני מחפש מכונית קטנה, תצרוכת דלק טובה, 5 מקומות, ומעל שנת 2010,קבוצת רישוי 1 או 2, וידנית. עכשיו בארץ יש נטייה ליבואניות ליישם את הדגם הידני כדגם הפשוט והזול, אני מחפש ידנית עם איבזור טוב+(לצורך העניין חישוקי מגנזיום זה סטנדרט). דוגמאות לרכבים שחשבתי עליהם עד עכשיו:

יאריס,פאביה, סוויפט, פיאסטה,קליאו, פולו יאנג(אני יודע שזה 2 דלתות, בעייתי קצת אבל יכול לעבוד),יונדאי אי20,ספארק

 

כעיקרון זה רכב שינסע כ-50 קמ ביום, וגם צריך להיות מרווח מספיק בשביל 4 מבוגרים+ילד(לא בדרך קבע, רק שיהיה נסבל ואפשרי)

 

תודה רבה לעוזרים!

לדעתי מיני מאובזרת יש רק אחת- פיקנטו -65 אלף כולל רישוי

חלונות ומראות חשמליים

6 כריות אוויר

ועוד

לי יש כזה 3.5 חודשים ו 4K ק"מ ואני מרוצה :-D

בפלח הסופר מיני הייתי שוקל את הריו

פורסם

אני גם הייתי בהתלבטות, הפיינליסטיות היו:

1. פיאסטה,

2. סוויפט,

3. קיה ריו,

 

בסוף הזמנתי את הפיאסטה, פשוט תעשה נסיעת מבחן ותבין, לכל רכב יש את הפלוסים והמינוסים שלו, תחליט על מה אתה מעדיף להתפשר, השיקול שלי:

 

סוויפט - ירדה ראשונה בגלל:

1 תא מטען קטן,

2 עיצוב פנימי מיושן וכך גם הפלסטיקה (מספיק לפתוח את הדלת ולהרגיש),

3 יציבות ותקשור עם הכביש,

 

ריו - עדיפה על הסוויפט בכל פרמטר לפי דעתי (בנויה יותר טוב - עיצוב ופלסטיקה ותא מטען הרבה הרבה יותר גדול)ובכל זאת ירדה בגלל :

1 עיצוב ופלסטיקה,

2 יציבות ותקשור עם הכביש,

 

פיאסטה:

1 חסר קצת כח,

 

העדפתי יציבות על הכביש\ עיצוב מודרני\ פלסטיקה\ ואולי גם מיוצר בגרמניה אבל זה לא באמת שיקול,

אבל שוב לכל אחד שיקול שונה,

פורסם

תודה לעונים,

יש לנו בבית כבר פיקנטו אחת, ואכן רכב מצויין(אבל..אני רוצה לגוון קצת)

אכן יש לי נסיעת מבחן בסוויפט בשישי, לגבי הפיאסטה והריו אני אקבע גם.

לא ראיתי בכלל תגובות על הפולו,הפאביה והיאריס. האם זה בגלל המחיר הגבוה שלהם?

 

עריכה: מה דעתכם על הסיאט מיי? הבנתי שהחיסרון היחידי שלה היא שהיא לא מאובזרת, ועליו התגברו עם מבצע איבזור במחיר זול אצל היבואנית.

פורסם

תראה, לפי הדרישות שציינת הספארק תהיה מעט קטנה, שווה לך לבדוק גם את הסוניק החדשה.

הכי בטיחותית, הכי מאובזרת בקטגוריה, מגיעה עם תיבת הילוכים חדשה.

יש 2 גרסאות סדאן ו-HB בעלות מנוע 1.6 ל' (116 כ"ס), מערכת בקרת שיוט, פנסי ערפל קדמיים, חיישני חנייה אחוריים וחישוקי אלומיניום. חלון גג, מערכת MY LINK.

בדגם 2013 של הסוניק הותקנה תיבת 6 הילוכים חדשה אשר מורידה את פליטת המזהמים

(ירידה מקבוצה 7 לקבוצה 4 בדרגות המיסוי הירוק) ותשפר את צריכת הדלק (10 אחוז בהשוואה לדגם 2012).

מחירים:

סוניק HB 99,900 ₪

סוניק סדאן 103,900 ₪

פורסם

"

תודה לעונים,

יש לנו בבית כבר פיקנטו אחת, ואכן רכב מצויין(אבל..אני רוצה לגוון קצת)

אכן יש לי נסיעת מבחן בסוויפט בשישי, לגבי הפיאסטה והריו אני אקבע גם.

לא ראיתי בכלל תגובות על הפולו,הפאביה והיאריס. האם זה בגלל המחיר הגבוה שלהם?

"

 

הפולו והיאריס יקרות בעוד 20k ואני אישית לא חושב שכדאי להשקיע אותם במיוחד לא על ידני

והפביה קצת מיושנת לעומת האחרות ולא נותנת יותר

פורסם
תראה, לפי הדרישות שציינת הספארק תהיה מעט קטנה, שווה לך לבדוק גם את הסוניק החדשה.

הכי בטיחותית, הכי מאובזרת בקטגוריה, מגיעה עם תיבת הילוכים חדשה.

יש 2 גרסאות סדאן ו-HB בעלות מנוע 1.6 ל' (116 כ"ס), מערכת בקרת שיוט, פנסי ערפל קדמיים, חיישני חנייה אחוריים וחישוקי אלומיניום. חלון גג, מערכת MY LINK.

בדגם 2013 של הסוניק הותקנה תיבת 6 הילוכים חדשה אשר מורידה את פליטת המזהמים

(ירידה מקבוצה 7 לקבוצה 4 בדרגות המיסוי הירוק) ותשפר את צריכת הדלק (10 אחוז בהשוואה לדגם 2012).

מחירים:

סוניק HB 99,900 ₪

סוניק סדאן 103,900 ₪

 

אני מחפש רכב ידני...עד שUMI לא יביאו את הדגם הזה ידני אז זה לא ממש על הפרק.

פורסם

אם מתאים לך משהו קצת שונה מהעדר שקול את הלנצ'יה אפסילון.

תקבל רכב חסכוני, מפואר יחסית למתחרות ומרווח יחסית לקבוצה.

מעדות אישית, הרכב גם אמין מאוד, עד עכשיו עם יותר מ40000 ק"מ אפס תקלות.

לי יש את מנוע הטווין אייר השנוי במחלוקת שאני מאוד אוהב אבל אם לא תתחבר אליו יש את הרכב גם עם מנוע 1.2 בגיר ידני.

פורסם

מכיר את הרכב, הוא אופציה טובה, אהבתי את זה שהגיעו לביצועים טובים עם מנוע טורבו בנפח 0.9, אבל השובר עסקה שלי היה ה-4 מקומות ישיבה.

 

עריכה: בדקתי לגבי הפג'ו 206+, מציג מפרט טוב, מישהו מכיר אישית?

פורסם

אוטו מיושן מאוד, שסובל גם מבעיה ידועה בחלק מהדגמים במזגן שמתנתק תחת עומס.

מעבר לכך גם חלש בנושא הבטיחות ביחס למתחרות.

 

מישהו אמר שנה ו17 אלף ק"מ עם הקליאו? :)

פיקס, בלי תקלות. רק טיפול אחד ודלק ותו לא.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
מכיר את הרכב, הוא אופציה טובה, אהבתי את זה שהגיעו לביצועים טובים עם מנוע טורבו בנפח 0.9, אבל השובר עסקה שלי היה ה-4 מקומות ישיבה.

 

עריכה: בדקתי לגבי הפג'ו 206+, מציג מפרט טוב, מישהו מכיר אישית?

אתה טועה.

יש לה 5 מקומות עם 5 חגורות מלאות.

×
×
  • תוכן חדש...