Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט מצולם : שיפוץ פנים מלא - שרייד 2000


phpclub
שימו לב! השרשור הזה בן 3990 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כרגע לא, טיפול גדול עבר לפני קצת יותר מחצי שנה ולאחרונה גם הוחלף שמן (עצמאית), גלגלים כולם חדשים.

 

הליקויים היחידים שיש (ואני רק צריך למצוא קצת זמן במהלך היום השבוע או שבוע הבא לטפל בהם במוסך) הם בולמים, משולשים ובלמים (אבחנת הבלמים היו אחרי רעידות בבלימה ממהירות גבוה, אך לאחר החלפת גלגלים קדמיים זה כמעט לא מורגש, אז אני לא בטוח בכלל שצריך לעשות איתם משהו).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

השלב הבא (שבעצם היה במקביל לכסאות) - אזור מושב אחורי + באג'ז

 

כשהחלפתי צמיגים גיליתי מראה מחריד בבאג'ז, היה מלא חלודה ולכלוך.

מעבר לכך ברכב לא היה משטח עץ לכיסוי שיושב מעל הגלגל הרזרבי, וגרם לגבשושיות שלא איפשרו להניח דברים ישרים.

הכיסוי שהיה סוג של בד כלשהוא ועליו כיסוי דמוי בד שהחל מהגב של המושב האחורי ועד לסוף הבאג'ז.

במהלך העבודה על הכסאות נחתך הבד שהיה מטונף ונשארה רק החתיכה ששימשה ככיסוי לאחורי הכסא.

בעתיד ארכוש דיקט עץ במידה של הבאג'ז ועליו אניח שמיכה/בד כלשהוא אחר.

 

תהליך העבודה החל עוד כשהמושב היה מחוץ לרכב, כל הבודי האחורי נוקה ביסודיות, החלודה עברה שיוף, נמרח ממיר חלודה להגנה ולבסוף הכל נבצע עם ספריי צבע למתכת.

 

במהלך העבודה נתקלתי בחלודה באזורים חבויים שמתחת לפלסטיקים, התקבלה ההחלטה להסירם (שהצריך גם פירוק עוגן חגורת בטיחות ולצבוע אותם).

 

1. המצב הגרוע.

2. ניתן לראות את החלודה גם בקצוות, שם היו כיסוי הפלסטיק שהוסרו.

3. בזמן תהליך הצביעה, חיבורים/ברגים/חגורות כוסו.

4. התוצאה הסופית.

 

לאחר התחלת החורף התגלתה נזילה שטופלה, בגלל המים שנאגרו אזורים קטנים התחילו שוב לפתח חלודה.

בהמשך התהליך יבוצע שוב, אם כי המצב עכשיו הרבה יותר טוב.

 

5-7. פורקו הפלסטיקים ועלו הביתה לצביעה.

8. פלסטיק שכנראה לא נוקה מספיק יסודי / פיספסתי אזורים עם הפריימר והצבע לא תפס טוב.

החתיכה עברה טיפול מחדש.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

8.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, אני יכול להגיד שזה תהליך שנמשך הרבה זמן, שעה כאן שעה שם בעיקר בסופי שבוע ובלילות.

כמו שאמרתי בהתחלה, אני פריק של "עשה זאת בעצמך", כל מה שאני יכול לעשות לבד אני עושה, זה התחיל מרעיון מטורף לבנות נישה עם גבס כשעברתי לבית (כמובן שכולם אמרו לי אל תעשה, תקח בעל מקצוע, לא יצא לך יפה וכו').

 

היה לי ידע מועט אבל לא ראיתי בעיניים ולאט לאט חקרתי, למדתי, שאלתי, והיום אם תסתכל על התוצאות אין מצב שתגיד שלא בעל מקצוע עשה את זה.

מאז התעסקתי עם מלא דברים - זה נהיה מרכז חיי בשנה וחצי האחרונות ואני כל הזמן מחפש מה לעשות.

 

בנוגע לרכב, היום הוא עיקרי בבית, זה לא מונע ממני לעשות, גם עם דשבורד מפורק אפשר לסוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, אני יכול להגיד שזה תהליך שנמשך הרבה זמן, שעה כאן שעה שם בעיקר בסופי שבוע ובלילות.

כמו שאמרתי בהתחלה, אני פריק של "עשה זאת בעצמך", כל מה שאני יכול לעשות לבד אני עושה, זה התחיל מרעיון מטורף לבנות נישה עם גבס כשעברתי לבית (כמובן שכולם אמרו לי אל תעשה, תקח בעל מקצוע, לא יצא לך יפה וכו').

 

היה לי ידע מועט אבל לא ראיתי בעיניים ולאט לאט חקרתי, למדתי, שאלתי, והיום אם תסתכל על התוצאות אין מצב שתגיד שלא בעל מקצוע עשה את זה.

מאז התעסקתי עם מלא דברים - זה נהיה מרכז חיי בשנה וחצי האחרונות ואני כל הזמן מחפש מה לעשות.

 

בנוגע לרכב, היום הוא עיקרי בבית, זה לא מונע ממני לעשות, גם עם דשבורד מפורק אפשר לסוע.

 

ומה אם לנסוע בלי כסא של הנהג? תאמין לי זה לא נוח ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה אם לנסוע בלי כסא של הנהג? תאמין לי זה לא נוח ;)

 

מאמין לך, אחרי שעשית כסא אחד ואתה כבר יודע מראש גדלים וחיתוכים ומכין הכל מראש

אתה תופס שבת חורפית או סתם שבת שנשארים בבית וזה בהחלט בר ביצוע ביומיים של סופש.

אפשר תמיד לבקש מההורים רכב ליום או שנוסעים במונית יום, פשוט מתכננים מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר שלא לקחתי בחשבון זה שהרכב הוא קטן, ולכן התוספות בגובה גרמו לכך שהישיבה גבוה יותר וזה מורגש, הראש כמעט מגיע לתקרה (במיוחד במושבים האחוריים).

לאנשים גבוהים מאוד תהיה בעיה, אך לרוב מי שנכנס לרכב הוא גובה ממוצע.

 

זה בדיוק מה שחשבתי עליו כשצפיתי בתמונות תוספת הריפודים. אצלי בשרייד קלאסיק הכיסא מוזז אחורה עד הסוף ועדיין מרגיש כאילו חסר לי מקום לרגליים (1.86 מ'), ככה שלא הייתי מעיז להוסיף תוספות שיגרמו לי להתקרב ולו במ"מ לכיוון ההגה או התקרה.

תמשיך בפרוייקט - יש בפורום גרעין חזק של חובבי שריידים שיהנו ממנו :)

If you live by the GUN

You die by the GUN

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי בשרייד הדבר הראשון אחרי שקניתי את הרכב היה לשים כרית אורטופדית במושב הנהג לתמיכה בגב התחתון(בנסיעות של מעל חצי שעה).

הכסאות שם פשוט לא נוחים, זה הרכב הראשון שזה קרה לי ואני האחרון עם בעיות גב באופן כללי.

 

אצלי הרכב נקנה גם פנימית וגם חיצונים לא רע, אם אתה רוצה קצת רעיונות,

אצלי ברכב החלפתי את כל התאורה הפנימית של הלוח שעונים ושל המזגן לתאורת לדים, הוספתי תאורה לתא הכפפות.

חשבתי אולי לצפות חלקים בציפוי קארבון, אבל אני בספק את זה שווה את ההשקעה הכספית, אחרי הכל המצב הקיים דיי טוב.

 

מצורפות 2 תמונות דיי גרועות שצלמתי בזמנו,

מי שמכיר את הרכב יכול להבחין בהבדל, מי שלא יהיה לו יותר קשה.

26092011382.jpg

26092011383.jpg

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שחשבתי עליו כשצפיתי בתמונות תוספת הריפודים. אצלי בשרייד קלאסיק הכיסא מוזז אחורה עד הסוף ועדיין מרגיש כאילו חסר לי מקום לרגליים (1.86 מ'), ככה שלא הייתי מעיז להוסיף תוספות שיגרמו לי להתקרב ולו במ"מ לכיוון ההגה או התקרה.

תמשיך בפרוייקט - יש בפורום גרעין חזק של חובבי שריידים שיהנו ממנו :)

 

אכן, הרכב לא מיועד לאנשים גבוהים.

אם כי אני חייב לציין שתנוחת הנהיגה שלי השתנתה אחרי שעברתי קורס נהיגה מתקדם, ואם פעם הייתי יושב כמעט עד הסוף אחורה, עכשיו אני יושב דיי קרוב פנימה.

אתה לא צריך לשבת בסטלבט כמו שיח סעודי בתוך תא הנהג, הרגלים שלך צריכות להיות מקופלות בזוית הנכונה.

 

D1winner: נהגתי עם הכריות והמושבים האורטופדים מספיק שנים ברכב של אבא (משום מה הוא התעקש להשתמש בהם למרות שהמושב המקורי היה נוח יותר), הם לא סיפקו את הסחורה.

המושבים ברוב הרכבים הקטנים, חדשים כישנים לא נוחים כל כך, נסעתי גם דיי הרבה על סיריון 2010, לאילת נסעתי עם I10 חדשה, בכולם המושבים אינם נוחים לנסיעה של יותר מחצי שעה.

מהנסיון שלי את המושבים הנוחים אפשר למצוא בגרמניות ובסיטרואן.

 

הרכב שלי גם היה במצב פנימי מעולה, שום דבר לא שבור, אך ההחלטה לשנות הייתה בגלל שהעיצוב של דייהטסו היה מגעיל לטעמי. מבחינה חיצונית הוא נקנה במצב טוב, 3 דפיקות קטנות פה ושם, לאחר שנתיים שהוא אצלי כל הצבע התפוצץ ועכשיו הוא דורש צביעה.

 

אשמח לקבל הסבר איך החלפת תאורה פנימית של המזגן, לא הצלחתי למצוא את המנורות.

לגבי הלוח שעונים, הזמנתי לדים ירוקים, הסיבה לכך רשומה בשרשור אחר שפתחתי (כעיקרון, גם אם תשים צבע לבן, עדיין תקבל צבע ירוק).

אשמח לקבל הסבר לגבי הוספת התאורה, ייתכן מאוד ואעשה זאת גם.

את הקרבון איני אוהב כל כך, במקום נעשתה צביעה מלאה של הדשבורד, התמונות יפורסמו בסוף (עדיין לא חיברתי חזרה את הכל).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהניתי לראות, לאחותי היה רכב כזה, מאוד אהבתי.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כול הכבוד,שיפוץ רציני אתה עושה,אתה תרפד גם את הגג?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כול הכבוד,שיפוץ רציני אתה עושה,אתה תרפד גם את הגג?

 

אכן, הקדמת אותי ב 5 דקות :)

 

השלב הבא - ריפוד הגג מחדש

 

הריפוד הקיים הוא סוג של בד בעל מרקם קשיח ולא נעים, כל חפץ שבטעות נוגע בו משאיר סימן מעיכה, והצבע לא התאים לי.

עשיתי חיפושים, קראתי וראיתי פרויקטים דומים, התייעצתי עם רפדי רכב ובסוף הוחלט לבצע.

חיפשתי דבק מגע עמיד בחום (70-80 מעלות) בכמות קטנה אבל לא הצלחתי למצוא. בסוף רכשתי מיכל 4 ליטר ששימש אותי גם לפרויקטים אחרים שלא קשורים.

 

הלכתי לז'ק ורון בחולון (אנשים נחמדים, כבר רכשתי כמה וכמה פעמים שם), רכשתי בד מיוחד לגג רכב בצבע ב'ז (שיתאים למושבים). המיוחד - הבד מגיע עם ספוג, אחרת הדבק מגע ירטיב את הבד.

 

1. הגג המפורק, הייתי צריך לפרק את ידיות האחיזה מעל הדלתות, מראה מרכזית ומגני שמש.

לאחר מכן הגג נמשך החוצה מהבאג'ז (ברכבי 4 דלתות הבנתי שצריך להוציא את הכסאות).

 

2. צילום תקריב, ניתן לראות את המרקם וסימני המעיכה. קצת קשה להסביר, אבל בעלי שריידים יבינו למה אני מתכוון.

3. התחלתי לקלף את הריפוד עם שפכטל.

אני חייב לציין שהתהליך מייגע, ארוך ומלכלך בטרוף.

 

4. הגג לאחר קילוף ראשוני.

השלב הבא לנקות את השאריות, רכשתי ספריי להסרת דבק, מרססים, ממתינים כמה דקות ומשפשפים.

למרות הספריי המיוחד והיקר הזה, זה עדיין קשה לנקות את כל השאריות.

 

5. זה מה שקורה לכוס פלסטיק שממלאים אותה בדבק מגע, מזל ששמתי נייר מתחת.

 

6. הגג נקי ומוכן ליישום.

 

7. אפשר לראות את הבד החדש, אם כי התאורה אינה מתאימה והצבע שרואים הוא לא הצבע האמיתי.

 

8. התחלת היישום, פרויקטים קודמים אומרים שצריך לעשות חלק חלק, והאמת שיישום הדבק מגע לוקח זמן רב (במיוחד המריחה על הבד, בגלל שהספוג סופג), הדרך הנכונה יותר לביצוע היא יישום עם פיסטולט, במריחה זה לוקח דיי הרבה זמן, גם אי אפשר לשפוך כמות גדולה ולמרוח.

אגב, כל נסיון של ניקוי המברשת עם טינר/טרפנטין לא עזר, המברשת כרגע גוש אחד של דבק מגע.

 

לצערי לא הצלחתי למצוא תמונות של התוצאה הסופית, אנסה לצלם מחר את הגג ולהעלות.

לא הצלחתי להגיע לתוצאה ממש טובה, אבל זה יותר טוב מקודם - במקומות חיבור רואים קיפולים של הבד, בהתחלה חשבתי שזה הסוג של הבד שברגע שמקפלים נשאר סימן, אחר כך הבנתי שברגע שמדביקים כל פעם חלק אחר, זאת התוצאה.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3990 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...