Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

JBL GTO6507

 

^בזה אני מקבל שני רמקולים,טוויטרים וסאב נכון^

 

ורדיו :

 

Jvc kd-r820bt

 

המכונית פולקסווגאן פאסאט 1999 נוסעת כמו בובה.. :)

 

בקיצור זה יתאים לי מבחינת תדרים, rms והכל?

 

תודה לעוזרים!

 

נ.ב תכתבו בגוגל את שמות המוצרים שנתתי ותראו בזאפ הכל פשוט אני לא יכול לפרסם קישורים...)

פורסם
JBL GTO6507

 

^בזה אני מקבל שני רמקולים,טוויטרים וסאב נכון^

 

ורדיו :

 

Jvc kd-r820bt

 

המכונית פולקסווגאן פאסאט 1999 נוסעת כמו בובה.. :)

 

בקיצור זה יתאים לי מבחינת תדרים, rms והכל?

 

תודה לעוזרים!

 

נ.ב תכתבו בגוגל את שמות המוצרים שנתתי ותראו בזאפ הכל פשוט אני לא יכול לפרסם קישורים...)

 

זה טווטיר ומידסאב

סאב אתה קונה בנפרד וכמובן שצריך הגברה אם אתה רוצה סאב

פורסם
זה טווטיר ומידסאב

סאב אתה קונה בנפרד וכמובן שצריך הגברה אם אתה רוצה סאב

 

אהלן אחי.. :)

 

אם אני שומע הרבה ראפ והיפ הופ אני יצטרך באס...

כמה זה עוד באס ומגבר שלא יורידו מהאיכות של המערכת שאני רוצה להזמין?

 

ולדעתך מה שבחרתי זה טוב? גם מבחינת תדרים והספק והכל?

 

תודה גבר...

פורסם

לבניית מערכת סאונד ברכב יש צורך ב:

HU רדיו דיסק - חשוב שה-HU יהיה איכותי

מגבר - יש מגברים עם 4 ערוצים כלומר למגבר יהיו מחוברים 2 זוגות רמקולים או זוג רמקולים וסאב בגישור

ויש מגברים עם 1,2,5 ערוצים תלוי לפי הצורך

רמקולים - יש סוגים שונים של רמקולים וגדלים שונים...קומפוננט זה שילוב של מידבאס שהוא הרמקול עצמו

טוויטרים על מנת להדגיש את הצלילים הנמוכים וקרוס אובר שמפצל את הצלילים בין הרמקול לטוויטר

סאב וופר - מפיק צלילי באס

 

הכל תלוי בתקציב שלך ומה אתה מצפה מהמערכת

התקציב הוא מה שקובע והצפייה שלך מאיכות השמע

פורסם
לבניית מערכת סאונד ברכב יש צורך ב:

HU רדיו דיסק - חשוב שה-HU יהיה איכותי

מגבר - יש מגברים עם 4 ערוצים כלומר למגבר יהיו מחוברים 2 זוגות רמקולים או זוג רמקולים וסאב בגישור

ויש מגברים עם 1,2,5 ערוצים תלוי לפי הצורך

רמקולים - יש סוגים שונים של רמקולים וגדלים שונים...קומפוננט זה שילוב של מידבאס שהוא הרמקול עצמו

טוויטרים על מנת להדגיש את הצלילים הנמוכים וקרוס אובר שמפצל את הצלילים בין הרמקול לטוויטר

סאב וופר - מפיק צלילי באס

 

הכל תלוי בתקציב שלך ומה אתה מצפה מהמערכת

התקציב הוא מה שקובע והצפייה שלך מאיכות השמע

 

אחי תודה על התגובה.. :)

 

אז אתה אומר שמה שבחרתי זה טוב??

 

הJBL זה קומפוננט אז זה אומר שיש לי באס וצלילים גבוהים וצלילים רגילים?

 

וזה יתאים מבחינת התדרים הHU והקומפוננט?

פורסם

הקומפוננט לא יכול לנגן תדרים נמוכים כמו סאבוופר, מומלץ אפילו לא לתת לו לנגן תדרים נמוכים מ80HZ אם אתה רוצה להשתגע עם הווליום.

 

סט קומפוננט אומר שיש לך תדרים גבוהים אמצעיים ואם לא תחתוך אותו אז גם קצת נמוכים.

רוצה נמוכים? תקנה סאב וופר.

 

איך הHU צריך להתאים לקומפוננט?

JL Audio

פורסם

אני אומר שהקומפוננט הוא טוב להתחלה ...

אין שום קשר בין תדרים מה-HU לקומפוננט

מה התקציב שלך?

מה אתה מצפה מהמערכת מבחינת שמע....... שישמעו איכותי,שישמעו טוב ולא יותר מזה

אם אתה רוצה איכות יש צורך להשקיע מערכת באיכות טובה מתחילה מ4 אלף שקל ואפשר להגיע עד עשרות אלפי שקלים

אם אתה מחפש לשמוע סבבה ולא יותר מזה אז מה שדרוש לך לדוגמא

HU סביר עם תכונות שמתאימות לך כגון USB כרטיס זיכרון בלוטוס וכו'

קומפוננט נחמד ויש לך כבר

6X9 כדי לקבל באס

ב400-500 שקל אפשר להביא 6X9 טובים

פורסם
הקומפוננט לא יכול לנגן תדרים נמוכים כמו סאבוופר, מומלץ אפילו לא לתת לו לנגן תדרים נמוכים מ80HZ אם אתה רוצה להשתגע עם הווליום.

 

סט קומפוננט אומר שיש לך תדרים גבוהים אמצעיים ואם לא תחתוך אותו אז גם קצת נמוכים.

רוצה נמוכים? תקנה סאב וופר.

 

איך הHU צריך להתאים לקומפוננט?

 

אני אומר שהקומפוננט הוא טוב להתחלה ...

אין שום קשר בין תדרים מה-HU לקומפוננט

מה התקציב שלך?

מה אתה מצפה מהמערכת מבחינת שמע....... שישמעו איכותי,שישמעו טוב ולא יותר מזה

אם אתה רוצה איכות יש צורך להשקיע מערכת באיכות טובה מתחילה מ4 אלף שקל ואפשר להגיע עד עשרות אלפי שקלים

אם אתה מחפש לשמוע סבבה ולא יותר מזה אז מה שדרוש לך לדוגמא

HU סביר עם תכונות שמתאימות לך כגון USB כרטיס זיכרון בלוטוס וכו'

קומפוננט נחמד ויש לך כבר

6X9 כדי לקבל באס

ב400-500 שקל אפשר להביא 6X9 טובים

 

 

תודה על העזרה אחים שלי... :)

 

הרדיו דיסק(HU?) שבחרתי לא טוב? הוא עולה 1000 בארץ ואני מביא אותו מחו״ל ב430...

 

והקומפוננט גם סבבה ב500 של JBL שנחשבת חברה טובה...

 

אני שומע הרבה ראפ ומוזיקה כזו של להיטים וזה..רמיקסים אולי.. לכן חשוב באס וכו׳...

 

אבל יש לי תקציב של 1000 בערך ולכן חשבתי שזה יעשה את העבודה מה שבחרתי...זה לא?

 

ומה זה 6x9 ? רמקולים? הקומפוננט זה לא רמקולים?

פורסם

קטונטי מלהסביר את ההבדל המדוייק

6X9 זוג רמקולים שמשמיעים גם טרייבל וגם באס אבל הם לא מדייקים בצלילים כגון גיטרות וכדומה

קומפוננט זה מערכת רמקולים מידים וטוויטרים הכוללים קרוס אובר שמפצל את הצלילים ביניהם

ה- HU והקומפוננט שבחרת טובים להתחלה

ה-1000 שקל כוללים את ה-HU ואת הקומפוננט או שהם לתוספת ?

פורסם

6X9 הוא רמקול קואקסיאלי, סט קומפוננט הוא "רמקול קומפוננט" אשר הטויטרים מופרדים מהדרייבר (להבדיל מסט קואקסיאלי שהטויטר מחובר לדרייבר).

JL Audio

פורסם
קטונטי מלהסביר את ההבדל המדוייק

6X9 זוג רמקולים שמשמיעים גם טרייבל וגם באס אבל הם לא מדייקים בצלילים כגון גיטרות וכדומה

קומפוננט זה מערכת רמקולים מידים וטוויטרים הכוללים קרוס אובר שמפצל את הצלילים ביניהם

ה- HU והקומפוננט שבחרת טובים להתחלה

ה-1000 שקל כוללים את ה-HU ואת הקומפוננט או שהם לתוספת ?

 

6X9 הוא רמקול קואקסיאלי, סט קומפוננט הוא "רמקול קומפוננט" אשר הטויטרים מופרדים מהדרייבר (להבדיל מסט קואקסיאלי שהטויטר מחובר לדרייבר).

 

הבנתי בערך-תודה לכם..

 

יש לי בערך 1000 שקל לכל מה שאני רוצה לקנות שזה כולל את הרדיו דיסק-430 ועוד הJBL קומפוננט שהוא 550 בערך.

 

אז אני יכול לקנות אותם ולהגיד למתקין להתקין לי אותם ויש לי מערכת חדשה? :)

פורסם

חצי כוח....

כדי לקבל טיפה באס תצטרך רמקולים 6X9 אחוריים

מהקומפוננט לא תקבל באס ואם תקרע אותם אז כן וגם כן טיפה באס

אם זה מספק אותך בינתיים סבבה בהמשך תוכל להביא 6X9 ומשם תקבל באס

אפשר גם להביא 6X9 מיד שניה בפורום מכירה כאן באתר

אני בחיים שלי לא חשבתי שיהיה לי מגבר ובסוף יש לי

לא חשבתי בחיים שאני יביא סאב כי חשבתי שזה שופוני ובסוף יש לי

מתחילים בקטנה ואז המחלה מתשפטת תלוי באהבה שלך למוזיקה ובזמן שלך ברכב ביום יום

×
×
  • תוכן חדש...