Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הלך האוטו


SUPER
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ילד או 309 GTI...

 

ילד או 309 GTI...

 

ילד או 309 GTI...

 

המממ wscared.gif

 

האמת,שאלה די רטורית...

 

309 GTI ! ! ! :-P

ילדים תמיד יהיו..309GTI לעומת זאת זה זן נכחד שיש לשמרו בכל מחיר... :lol:

 

 

**הודעה זו נכתבה כהלצה,אין לקחת את הנאמר בה ברצינות. :lol: **

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

שאלה....



 

מכיוון שאני לא מכיר את הרכב (אני היחידי ?!?), יש לך תמונות להעלות ?

תוכל להפוך את הת'רד לאתר זיכרון ...

 

ועשית את הדבר הנכון, "כל המציל נפש אחת, כאילו הציל עולם ומלואו..."

פורסם

תאמין לי תגיד תודה לאל שאין נפגעים

רק אתמול אח שלי עבר תאונת דרכים והוא מאושפז בבית חולים במיון בחדר

הלם, אז מה שהלך האוטו אתה בריא? זה מה שחשוב

חברה אנא סעו בזהירות כואב הלב לראות צעירים נפגעים קשות בתאונות דרכים

ושימו חגורות גם מאחורה

שנה טובה

פורסם

יש לי שאלה:

הילד עמד במדרכה ואז בגלל שאתה נחמד עצרת ונתת לו לעבור או שבזמן שנסעת הוא התחיל לעבור את הכביש?

כי אם אתה מרצונך עזרת בשביל לתת לו לעבור,פשוט חבל, אם ראית אז חיים הכט בידיוק דיבר על זה בתוכנית, אפילו אם אתה נחמד לא תמיד צריך לעזור מכיוון שיכול לקרות מה שקרה לך

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
פחות עגלה שמתיימרת לנסוע כמו 205 GTI על הכביש :hihi:

כן כן כן... שוב תספר לנו שהאוטו שלך היה חזק!!!

 

תן מילה טובה... משהו נחמד!!

 

דרך אגב.. הילד פתאום הופיע על הכביש

אם כבר מנוע... אז שיהיה לו קרבורטורים

 

www.psi.co.il

פורסם
תקנו אותי אם אני טועה אבל דגמי ה309GTI לא באו עם מנוע ה1.6 שבא מה205?

או שמא ה309 GT באה עם מנוע זה...:roll:

תעזרו לי לעשות סדר בבלאגן :?

 

פליקס

גם הדגם GT מגיע עם מנוע 1.9 וגם ה-GTI מגיע עם מנוע 1.9 .

פורסם

האמת שקשה לי לאמר שבמקומך הייתי מתבאס

 

בנאדם, זה אוטו של זקנים עם מנוע של 205 ספורטיבית! אתה:screwy:?

 

זה שאהבת אותו- מובן לגמריי.

זה שאתה ככה מתבאס?

:shock2: ממש לא מובן

 

שתבין- לא ידעתי למה אתם מתכוונים ומהללים את הרכב הזה כי אנלא מכיר אותו לפי שם, אבל אחרי התמונה, כשזהיתי את הרכב- ראבק האוטו הזה מכוער:vamp: ! בלי להעליב אותך (לא אתה עיצבת...):twisted:

 

הרכב הזה לא מציאה מבחינה חיצונית:silly: , גם לא מבחינה ביצועיסטית:2gunfire: , ועוד קיבלת מהביטוח יותר ממה שאתה אמור לקבל, אז תכל'ס אתה צריך לאמר [להגיד] תודה לזה שחיסל לך תאוטו [את האוטו] ועזר לך בסופו של דבר להוציא מהביטוח את מה שהוצאת, ותתקדם הלאה.

ואל תשכח ביום כיפור לאמר תודה לאלוהים שהילד חי....

 

בברכת חתימה טובה לכולכם,

 

-ארז8) -

פורסם
האמת שקשה לי לאמר שבמקומך הייתי מתבאס

 

בנאדם, זה אוטו של זקנים עם מנוע של 205 ספורטיבית! אתה:screwy:?

 

זה שאהבת אותו- מובן לגמריי.

זה שאתה ככה מתבאס?

:shock2: ממש לא מובן

 

שתבין- לא ידעתי למה אתם מתכוונים ומהללים את הרכב הזה כי אנלא מכיר אותו לפי שם, אבל אחרי התמונה, כשזהיתי את הרכב- ראבק האוטו הזה מכוער:vamp: ! בלי להעליב אותך (לא אתה עיצבת...):twisted:

 

הרכב הזה לא מציאה מבחינה חיצונית:silly: , גם לא מבחינה ביצועיסטית:2gunfire: , ועוד קיבלת מהביטוח יותר ממה שאתה אמור לקבל, אז תכל'ס אתה צריך לאמר תודה לזה שזיין לך תאוטו ועזר לך בסופו של דבר להוציא מהביטוח את מה שהוצאת, ותתקדם הלאה.

ואל תשכח ביום כיפור לאמר תודה לאלוהים שהילד חי....

 

בברכת חתימה טובה לכולכם,

 

-ארז8) -

סלח לי ארז, אבל אם אתה לא יודע למה היצירה המוטורית הזאת מסוגלת, אל תזלזל בה.

 

אני לא מדבר ספציפית על האוטו הזה, כי גם אני לא מכיר אותו, אבל 309 GTI. תעשה חיפוש בפורום ואולי תבין למה האוטו הזה מסוגל [האצות ביניים, וזה עוד מבלי לדבר על ההנאה שבנהיגה].

 

ודרך אגב, אוטו לא חייב להיות שיא היופי בשביל לסמפט אותו.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
גם הדגם GT מגיע עם מנוע 1.9 וגם ה-GTI מגיע עם מנוע 1.9 .
לא, ה-GT הגיע עם המנוע 1.6 של ה-205GTI.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...