Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

רציתי לשתף אתכם בכמה דברים ממש שנואים בעיני שממש מביאים לי לפעמים עצבים!

1. לראות נהג נוסע על הנתיב השמאלי עם מהירות 60 ועוד מדבר בפלאפון, ושאתה מהבהב לו הוא עוד מסתכל בעצבים על המראה.

2. שאתה נוסע בנתיב פתוח וליידך נתיב פקוק וזה שלפניך עושה קיצור דרך לעצמו, ולא מצליח להשתחל לפקק ונעמד מולך וגורם לך לתת בלימה מסוכנת (הפכתי משטח במשאית בגלל אנשים כאלה).

3. לראות אישה ברמזור פותחת חדר איפור, ושאתה צופר לה שמתחלף לירוק היא צועקת עליך שאתה ישראלי חסר סבלנות.

 

יש לי עוד כמה שלא עולים לי כרגע לראש..

אשמח לשמוע עוד דברים שמעצבנים אותכם.. :evil:

גולף 1.8 שנת 99 ידני לא צריך יותר מזה!!!

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כאלה שנוסעים עם אורות גבוהים.

נהגים שלא שומרים מרחק במיוחד בכביש מהיר, פשוט מעלים לי את העצבים .

כאלה שעוקפים אותך עקיפה קצרה ואתה צריך לבלום כמעט בלימת חירום .

נהגים שלא שמעו על לתת זכות קדימה במעגל תנועה .

כאלה שחושבים שברמזור אני צריך לשמוע את הטוויטרים שלהם צווחים הצילו .

נהגים עם יד קלה על הצפצפה.

כאלה שנוסעים עם האיתות דולק בכביש בין עירוני במשך קילומטרים .

נדחפים בכוח למסלול שלך.

כאלה שרואים שאתה מאותת להשתלב ובכוח מאיצים שלא תוכל להיכנס למסלול .( כאילו שכל רכב שנכנס למסלול שלהם עולה להם כסף)

נהגים שנדחפים להיות ראשונים ברמזור.

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

-כאלה שאיתותים אצלם בגדר המלצה.

-כאלה שחותכים מאחור מנתיב אחר ישר לתוך הנתיב שלך (במיוחד מימין, מאוד מסוכן).

-כאלה שמצפצפים לך להתקדם ברמזור עוד שהוא צהוב ולא התחלף לירוק.

-כאלה שחייבים להגביר את הווליום עד הסוף כדי שכל הרחוב ישמע את המוזיקה שלהם.

-אלה שנוסעים כל הדרך כמו צבים בנתיב השמאלי, אתה מסמן להם עם הפנסים והם לא עוברים לימין אבל שהרמזור מהבהב הם תוקעים פול גז ותוקעים אותך על האדום.

-אלה שתמיד על פנסי ערפל.

-אלה שחייבים לעצור אחרי פס העצירה, ולא בקצת.

Mitsubishi Lancer Sportback 1.8

פורסם

-נהגים שתקועים בשמאל למרות כל ההבהובים והצפירות

-אלה שכשנכנסים לכיכר עם 2 נתיבים ממשיכים ישר וחותכים לך את הנתיב למרות שאתה במרחק נגיעה ממנו

-אלה שכשנכנסים לכיכר עם 2 נתיבים כאשר בימין יש אוטובוס ממשיכים לנסוע במקביל לאוטובוס, הרי אתה יודע שקשה לאוטובוס לעשות את הסיבובים האלה והסיכוי שהוא ידפוק אותך לא נמוך, אז למה לתת גז ?!?

-ויש את הדבר שתמיד מצחיק אותי, כשאני נוסע רגוע ומישהו טס ועוקף אותי, אבל ברמזור יוצא שאני נמצא לפניו. תמיד מצחיק אותי מחדש :roflmao:

 

אהה ואלה שחותכים אותך, אבל במקום לתת גז נוסעים על 30. מילא חתכת, אבל לפחות סע !!

EX : Chevrolet epica X 2009 2.5L

Toyota avensis 2016 1.8L

suzuki celerio 2017 1L

יש כאלה שחיים את הרגע, אני חי את הסל"ד 8)

פורסם
נוסעים עם פנסי ערפל דלוקים,קדמיים ואחוריים. היום נסעתי מירושלים לתל אביב בערב, וכל שניה מגיע המסנוור התורן

עם פנסי הערפל שלו.

 

אושרי ישראלים לא פראיירים, הם שילמו על פנסי ערפל, אז הם ישתמשו בפנסי ערפל בכל הזדמנות אפשרית. :-P

 

אותי אישית מעצבנים הנהגים שעומדים ברמזור אדום עם חלון פתוח וצורחים לתוך הדיבורית הסינית שלהם בחפירות עצבניות.

 

הכי כייף אם זה שיחת אהבלים בסגנון:

 

"אתה שומע?" > "כן אני שומע" > "אז אתה שומע ! " > "כן אני שומע" > "בקיצור תשמע"...

 

אויי ברוך . :roll:

זמין 8)

פורסם

^ צודק, אני תמיד סוגר את החלון שאני מדבר בדיבורית, לא רוצה שכול העולם ישמע על מה אני מדבר ועם מי !

אלה שמשאירים את האיתות דולק :evil:

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

נהגי מוניות שעומדים בצידי הכביש כאילו שהנהג שם פס על כולם..

נהגים שגונבים את רמזורים .

אלה שמצפצפים שהרמזור עוד לא התחלף לירוק :evil:

אנשים שמשליכים דברים מהחלון תוך כדי נהיגה .

אנשים ששמים את הסוכך שמש על המגש מאחורה ומסנוורים את הנהג מאחור.

נהגים שעוצרים על המעבר חצייה (נכון שלפעמים זה קורה גם כי לא היה לך מספיק זמן לעבור את הרמזור)

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם
נהגי מוניות שעומדים בצידי הכביש כאילו שהנהג שם פס על כולם..

נהגים שגונבים את רמזורים .

אלה שמצפצפים שהרמזור עוד לא התחלף לירוק :evil:

אנשים שמשליכים דברים מהחלון תוך כדי נהיגה .

אנשים ששמים את הסוכך שמש על המגש מאחורה ומסנוורים את הנהג מאחור.

נהגים שעוצרים על המעבר חצייה (נכון שלפעמים זה קורה גם כי לא היה לך מספיק זמן לעבור את הרמזור)

אותו דבר לגבי נהגי אוטובוס שיש לך מפרץ להכנס לתחנת אוטובוס אבל הם מעדיפים לחסום לך את כל הכביש.:evil:

גולף 1.8 שנת 99 ידני לא צריך יותר מזה!!!

פורסם

ילדים זבל שנכנסים לרחובות בפול ווליום עם הרכב בשעה 2 בלילה עם שירים של אייל גולן (שלא תבינו לא נכון, אני מאוד אוהב אותו, אבל לא ב2 בלילה..)

פורסם

תאורת קסנון לא חוקית או שלא מותקנת נכון מפריע עד כדי סכנה כאשר רכב בא מקדימה, ומציק מאוד כאשר הרכב מאחורה. במיוחד שההתקנה נעשתה ע"י חאפר וכל בית התאורה רוקד.

נהגים שלא מודעים למהירות הרכב שלהם, לדוגמא נצמדים מאחורה במסלול הימני כי 60 בעירוני זה "איטי" מדי.

פורסם

נהגים שעוקפים על פס הפרדה רצוף

נהגים שצופרים לי או נצמדים אליי כי אני נוסע במהירות החוקית של הכביש

נהגים שמנסים בכוח להדחף לי, ואחריי שנתתי לו להדחף, בקושי נוסע - זה מחרפן!

נהגים שלא יודעים לחצות כיכר דו נתיבית

נהגים שלא יודעים מה זה זכות קדימה בכיכר בכללי

לראות נתיב שלם ממתין לכיכר, ולעקוף את זה מימין כאילו "אני לא מפה, אני לא מכיר, הGPS לא אמר לי להמשיך ישר"

נהגי מוניות - כשיש נוסע - מתפרעים, כשאין נוסע - נוסעים כמו צב ומעכבים את כל התנועה

 

ולא עולים לי עוד לראש כרגע, אבל יש לי עוד הרבה. :-o

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
נהגים שצופרים לי או נצמדים אליי כי אני נוסע במהירות החוקית של הכביש

 

נהגים שמתנחלים על השמאלי ולא זזים ממנו כי "הם נוסעים במהירות החוקית".

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

כשפוגעים לך ברכב כשהוא בחנייה - כי אנשים הם גם חרא של נהגים וגם חרא של אנשים - שילוב מנצח (וזה בטל בשישים, יש נהגים שפוגעים בבני אדם ובורחים, אז מה המכוניות יגידו?)

נוהג בפיג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2007.


×
×
  • תוכן חדש...