Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נהגים שמתנחלים על השמאלי ולא זזים ממנו כי "הם נוסעים במהירות החוקית".

הבעיה שזה קורה גם כשאני בימני ויש אפשרות לעקוף אותי. :roll:

(מעבר לכך שאין לו שום סיבה הגיונית לעקוף כי הוא יבצע עבירה של מהירות)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זריקת בדלי סיגריות מהחלון החוצה. צחוק צחוק, אבל מפה זה מתחיל.

על פניו עבירת הצתה.

תשאל סטודנטים למשפטים משנה א.

יסבירו לך למה.

Peugeot  5008 2023 

פורסם

כיסו פה די הכל, אבל אוסיף כמה משלי:

 

א) כאלה, שאם אתה מאותת להשתלב, מאיצים בכוונה כדי לא לתת לך לעבור. ז"א, הם כל הדרך נסעו 80 בנתיב האמצעי בכביש החוף, אבל ברגע שרואים איתות מופעל, זה גורם להם לתת קיק ולנסות לסחוט את המעט שאפשר מהמאזדה החבוטה שלהם.

ב) בעיר, כשנוסעים ורואים מישהו שמכירים, אז עוצרים, שמים ז@# על כולם, ומנהלים שיחת נפש עם אותו מישהו שנשען על האוטו בפוזה של נערת ליווי שבאה לתת הצעת מחיר לשירותיה. או יותר גרוע, המישהו נשאר במקום, וכל השיחה מתנהלת בצעקות, כי כולם חייבים לשמוע ש11 ערסים שרצים על דשא במכנסונים קצרים אחרי כדור, הפסידו ל11 ערסים אחרים, ומה אחד או כמה מהם היו צריכים לעשות כדי לא להפסיד (אני לא חובב ספורט כזה או אחר, לכן התיאור עלול להישמע לא מדוייק).

ג) כאלה עם כיתוב "תינוק מתוק באוטו", כי ברגע שאותו התינוק המתוק מתחיל לצרוח, אז מבחינת אמא, העולם ברדיוס יותר ממטר וחצי מהתינוק חדל מלהתקיים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

פגיעה עם דלתות זה גם בגרמניה וגם דיבור בטלפון.

נסיעה בשוליים, עקיפה בתור לרמזור,השתלבות בנתיב בפרעות ליד הרמזור.

התנהגות "מחנכת" וכעס כלפי נהגים אחרים.

בקיצור מה שמוגדר בריונות בכבישים.

פורסם
הבעיה שזה קורה גם כשאני בימני ויש אפשרות לעקוף אותי. :roll:

(מעבר לכך שאין לו שום סיבה הגיונית לעקוף כי הוא יבצע עבירה של מהירות)

 

נקודה למחשבה: עליך לנסוע במהירות המותאמת לתנועה, אם אתה נוסע לאט מידי אתה מסכן את התנועה יותר מאשר נהג ממהר.

 

אם אדם רוצה לנסוע מעל המהירות המותרת זאת זכותו ובעיה שלו מול החוק, לך אין זכות למנוע ממנו לעקוף מישהו אחר או לנסוע במהירות זו.

 

את מספר הפעמים שצפצפו\הבהבו לי, גם על הנתיב השמאלי וגם הימני, אפשר לספור על יד אחת. ממליץ לך לעשות בדק בית למה זה קורה לך כ"כ הרבה פעמים.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
נקודה למחשבה: עליך לנסוע במהירות המותאמת לתנועה, אם אתה נוסע לאט מידי אתה מסכן את התנועה יותר מאשר נהג ממהר.

 

אם אדם רוצה לנסוע מעל המהירות המותרת זאת זכותו ובעיה שלו מול החוק, לך אין זכות למנוע ממנו לעקוף מישהו אחר או לנסוע במהירות זו.

 

את מספר הפעמים שצפצפו\הבהבו לי, גם על הנתיב השמאלי וגם הימני, אפשר לספור על יד אחת. ממליץ לך לעשות בדק בית למה זה קורה לך כ"כ הרבה פעמים.

זה לא קורה הרבה פעמים, אבל מדי פעם זה קורה. :roll:

(בעיקר בכביש לבסיס, יש שם סיבוב עם ירידה, והתמרור מורה על 60 קמ"ש, אני נוסע שם במהירות המותרת וכולם חוטפים קריזות)

 

צריך לנסוע במהירות שמותאמת לתנועה אבל בד בבד יש מהירות שנקבעה בחוק.

זה שהאוטו שלי מסוגל לנסוע 160 קמ"ש זה לא עוזר לי, החוק מותיר לי בארץ לנהוג מקסימום 110 קמ"ש. אז כן, כשאני בכביש 6 והראות אחלה אני אסע 110 קמ"ש, כי זה מתאים לחוק וגם לתנועה.

 

אבל היה ועכשיו אין לי אפשרות לעקוף, מלפניי נוסעת משאית שגוררת אחריה פקק כי היא נוסעת 80 קמ"ש בכביש 6 והראות לקויה, אנשים ייסעו מאחוריי גם 70-80 קמ"ש עד שהתנאים יתאימו לעקיפה.

אין מה לעשות.

 

מעבר לכך אנשים צריכים סבלנות. כשמישהו בכביש של 60 קמ"ש נוסע 50 קמ"ש, ואני מבצע עקיפה במהירות חוקית (60 קמ"ש), מן הסתם ייקח לי יותר זמן מאשר אם אבצע את אותה העקיפה ב80 קמ"ש.

אבל אין לי שום סיבה לבצע עבירה, שיחכו בסבלנות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

היום זרמתי לי עם התנועה על איילון בנתיב הימני ב 80-90 קמ"ש. התקרבתי ליציאת 'ההלכה' (לא התכוונתי לצאת), עברתי את הפס הלבן ואי התנועה המסורטט התקרב אלי. פתאום רכב מהנתיב האמצעי חותך לתוך הנתיב שלי, דופק ברקס חזק, ואותת לצאת ביציאה. בלמתי בחוזקה, נשאר כמטר ביני לבינו, ובעוד אני בולם - הוא נותן עוד ברקס חזק כדי להספיק לצאת ביציאה, ויצא בהלכה תוך שהוא נוסע על אי התנועה המסורטט. צפרתי לו כי רבאק, אם אני נכנס בו זאת אשמתי המלאה ע"פ החוק, הוא הרים את היד בהתנצלות.

למה להתנצל כשאפשר פשוט לתכנן את הדרך שלך?

.Your average Notepad

פורסם

אני לא שונא אף אחד. כבר מזמן שלא כעסתי על אף אחד. תנסו את זה, זה יעזור לכם בהרבה תחומים בחיים, אני מבטיח.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

:roflmao: אתה מתכוון לזה? לזה? או לזה?

יום אחד אני אאתר כל אחד ואחד מכם, ואהפוך לי למטרה לעצבן אותו. גם יש לי מאזדה 3 וכולם שונאים את הרכב הזה, אז זה מוסיף לאפקט. נראה לי שעלית על פורמט לתכנית טלוויזיה, ברווז בטוח יצפה בזה. נקרא לזה "מאזדיינת מעצבנת".

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

נו מה אתה רוצה, תל אביב אין חניה אף פעם.

זה גאוני איך אף אחד לא חשב על זה עד עכשיו ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
:roflmao: אתה מתכוון לזה? לזה? או לזה?

יום אחד אני אאתר כל אחד ואחד מכם, ואהפוך לי למטרה לעצבן אותו. גם יש לי מאזדה 3 וכולם שונאים את הרכב הזה, אז זה מוסיף לאפקט. נראה לי שעלית על פורמט לתכנית טלוויזיה, ברווז בטוח יצפה בזה. נקרא לזה "מאזדיינת מעצבנת".

 

:hihi: ^

 

יונים אצלי זה נקודה רגישה; יש יונה אחת בשכונה שלי שתמיד ( אבל ממש תמיד) מחפשת את הרכב שלי בחנייה (אני משנה מקום חנייה כל פעם) ודווקא עליו מורידה יציקת בטון שלא תבייש היפופוטם מצוי. :-(

שלא יישאר ספק. שאר המכוניות נשארות נקיות. :shock:

 

פעם אחת לא התאפקתי וצעקתי בקול רם "אבל למה דווקא על הרכב שלי ?!" . באותו רגע עבר שם אחד מדיירי השכונה, נתן בי מבט של חוסר הבנה (:puzzled:) וכנראה הגיע למסקנה שאצלי "לא כולם בבית" :screwy:.

 

:lol:

זמין 8)

פורסם

אלה עם הידני שבעליה קטנה לא מצליחים לבצע זינוק בעליה ומדרדרים איזה שתי מטר.

אלה שמשחקים בביציM באמצע רמזור ולא שמים לב שהוא הפך לירוק.

אלה שמעיפים אשפה מהחלון.

אלה שמחליפים גלגל באמצע הכביש,גם אם יש להם איזה מפרץ/שוליים סמוך.

 

וכמובן אלה עם הפנסי ערפל האחורי, שדואגים לשרוף לי את העיניים בלילה :x

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
נהגים כאלו

RrwH_tjzPtU דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

זה רק אני או שזה צולם בארץ?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום


×
×
  • תוכן חדש...