Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם יש דבר שממש יכול להרתיח אותי בנהג הישראלי האופייני זה שהוא עוצר באמצע הכביש להוריד נוסע כאשר במקביל אליו יש מפרץ של חניה או שיותר גרוע הוא מאט למהירות אפסית כדי להיכנס למפרץ הזה ומעכב את התנועה.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לגבי כל אלה ששונאים את מתנחלי הנתיב השמאלי, יש לי מדבקה שתמיד רציתי להדפיס ולהפיץ:

 

"אני בן אדם ימני, או הדוושה הימנית או הנתיב הימני!"

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אחרי שאתה נוהג טיפה באירופה אתה מתחיל להבין כמה אנחנו מפגרים מבחינה מוטורית. נהגתי שבוע ומספר ארבע ספרתי של ק"מ בסלובקיה, ולא שמעתי אף אחד צופר. לא בכפר, לא בעיר, לא בכביש מהיר ולא בשום מקום. כולם מאותתים, כולם נותנים זכות קדימה. פשוט מדהים.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

אלה שעומדים בנתיב לפנייה ימינה/שמאלה ואז מנסים לסוע ממנו ישר. מסכניםאת התנועה ועוד מתעצבנים שלא הבינו את כוונתם.

אנשים שנוסעים עם אורות גבוהים כל היום. הם מרתיחים אותי ברמה שאי אפשר לתאר.

הנשים שנוסעות עם מראה ימנית מקופלת.

אנשים שנוסעים עם כיסויים למראות או לחלונות או כל מה שמסתיר מהם את שאר משתמשי הדרך ומסמן לכולם שלמר נהג ממש לא מעניין מה קורה מסביבו.

הורים שמחכים לילד שיצא מהגן, עומדים באמצע הכביש עם הרכב. חוסמים את כל נתיב הנסיעה וזורקים אלף *** על כל המשתמשים האחרים בכביש.

 

אגואיזם.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

טוב נתחיל בסדר עולה:

נהגים שמדליקים אורות ערפל כשאין צורך.

נהגים שלא עוברות 5 דקות בלי שייתנו צפצוף.

נהגים ובפרט נהגי מוניות שעוצרים באמצע הכביש להוריד נוסע, זה מטריף אותי!

וללא ספק במקום הראשון, נהגים שגונבים רמזורים. יש נסיעות שבכל צומת יש אחד כזה, פשוט מפחיד להתחיל נסיעה כשאתה ראשון ברמזור...

פורסם

1. נהגים שעוקפים תור מכוניות

2. לא בדיוק התנהגות, אבל שימוש במגני חזירים - ללא ספק תוספת הרכב הכי מסוכנת לבטחון הרכבים הסובבים

3. נהגים שעוצרים לחכות באמצע כיכר תנועה / בכניסה להצטלבות

JERK.jpg

.We apologise for the inconvenience

פורסם

המלצה ידידותית שלי לכל מי שמתעצבן: סעו רגוע ואל תתעצבנו.

שימרו מרחק תמיד, תביטו במראות, אל תסנוורו ואל תהבהבו עם אורות, תזכרו שצופר נועד למנוע תאונה ולא כדי לפרוק עצבים.

אל תעשו לנהגים אחרים דווקא ולא משנה מה הסיבה, אל תענישו ואל תתעמתו.

תאפשר לאנשים להשתלב בתנועה, תפנו נתיב שמאלי עבור נהגים שרוצים לנסוע מהר יותר ולא משנה מה המהירות.

כביש זה לא מקום לריגושים או משחקי אגו.

 

כאשר תפנימו את כל זה - תהפכו לנהגים טובים יותר שנהנים מהנסיעה.

 

לחתוך ולזגזג זה לא מראה על כישורי נהיגה, זה רק מראה שנהג ערס לא יודע לשלוט בעצמו.

זיכרו שגם אם עקפתם מישהו הוא יפגוש אתכם ברמזור הבא.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

2. שאתה נוסע בנתיב פתוח וליידך נתיב פקוק וזה שלפניך עושה קיצור דרך לעצמו, ולא מצליח להשתחל לפקק ונעמד מולך וגורם לך לתת בלימה מסוכנת (הפכתי משטח במשאית בגלל אנשים כאלה).

 

אם אתה במשאית יש פתרון לזה:

youtube.com/watch?v=FG1qcIAFSwg&feature=player_embedded

פורסם
ילדים זבל שנכנסים לרחובות בפול ווליום עם הרכב בשעה 2 בלילה עם שירים של אייל גולן (שלא תבינו לא נכון, אני מאוד אוהב אותו, אבל לא ב2 בלילה..)

 

2 בלילה זה רק משה פרץ :lol:

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

נהגים שנכנסים לצומת כאשר הצומת מלא ואין להם לאן ליסוע ואז חוסמים את הצומת לבאים מכל הכיוונים הרבה אחרי שהתחלף הרמזור.

פורסם
המלצה ידידותית שלי לכל מי שמתעצבן: סעו רגוע ואל תתעצבנו.

שימרו מרחק תמיד, תביטו במראות, אל תסנוורו ואל תהבהבו עם אורות, תזכרו שצופר נועד למנוע תאונה ולא כדי לפרוק עצבים.

אל תעשו לנהגים אחרים דווקא ולא משנה מה הסיבה, אל תענישו ואל תתעמתו.

תאפשר לאנשים להשתלב בתנועה, תפנו נתיב שמאלי עבור נהגים שרוצים לנסוע מהר יותר ולא משנה מה המהירות.

כביש זה לא מקום לריגושים או משחקי אגו.

 

כאשר תפנימו את כל זה - תהפכו לנהגים טובים יותר שנהנים מהנסיעה.

 

לחתוך ולזגזג זה לא מראה על כישורי נהיגה, זה רק מראה שנהג ערס לא יודע לשלוט בעצמו.

זיכרו שגם אם עקפתם מישהו הוא יפגוש אתכם ברמזור הבא.

העצבים שבאים אלי זה אחרי שנהגתי רגוע ועדיין יש כאלה אנשים בכביש שמביאים לך קריזה. (בכללי אני לא בנאדם עצבני)

גולף 1.8 שנת 99 ידני לא צריך יותר מזה!!!

פורסם
1. נהגים שעוקפים תור מכוניות

 

נהגים שעוקפים תור מכוניות מימין דרך נתיב האטה/יציאה או שוליים.

 

נהגים שלא עוברים נתיב אחד שמאלה כדי לתת לך להשתלב בקלות.

 

נהגים נכנסים אחריך לנתיב ההשתלבות ועוקפים אותך בכל מחיר.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

מוסיף שני דברים מעבר לכל מה שנתכב פה:

 

1. תכנון נסיעה - לנסוע מראש באותם הנתיבים שמובילים אותך לאן שאת צריך להגיע.

2. נתיב השתלבות - זהו לא נתיב שצריך לנסוע עד שהוא נגמר ולהדחף עם יש מקום, או לנסוע בשני טורים של מכוניות בנתיב שכבר מזמן הפך לנתיב אחד.

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

פורסם

אלו שעוצרים באמצע כביש בתוך רחוב צר ומאחוריהם שובל של מכוניות.

הנבלות שמאפרים את הסגריות שלהם במהלך הנסיעה מהחלון

משאיות שלא סוגרות את הארגז האחורי שלהם וכל החצץ / אבק / חול עף על המכוניות מאחור

אלו שלא למדו כיצד לנהוג ללא אורות גבוהים (חושבים שזה יפה, נוח ומה לא)

המקובעים על הנתיב השמאלי

הדבילים שנוהגים עם הטלפון באוזן ומזגזגים בכל צורה אפשרית תוך התעלמות מהנהגים סביבם

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

שום דבר לא משתווה לטמבל שתמיד יצפור לך כשהרמזור מתחלף לכתום(שניה לפני ירוק) להרוג אותם!!!

לפעמים בעוונותיי אני נוסע בנתיב השמאלי,ונהג מאחורי מהבהב בקטנה להסב את תשומת ליבי,מקובל ויפה. אבל אלה שמסנוורים למוות,אני מחליף מראה,ונותן ברקס בפרצוף!! אתה ממהר אני מבין,הבהוב אחד לא יספיק?!?!

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל


×
×
  • תוכן חדש...