Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שום דבר לא משתווה לטמבל שתמיד יצפור לך כשהרמזור מתחלף לכתום(שניה לפני ירוק) להרוג אותם!!!

לפעמים בעוונותיי אני נוסע בנתיב השמאלי,ונהג מאחורי מהבהב בקטנה להסב את תשומת ליבי,מקובל ויפה. אבל אלה שמסנוורים למוות,אני מחליף מראה,ונותן ברקס בפרצוף!! אתה ממהר אני מבין,הבהוב אחד לא יספיק?!?!

לתת ברקס זה לא מעשה גאוני יש לציין.

אומנם זה אחד הדברים שמעצבנים אבל אפשר למנוע מנהגים כאלה לסנוור אותך הרבה ע''י שאתה מראה להם שאתה מתכוון לפנות להם את הדרך (לתת ווינקר ימינה) ברוב המקרים זה עובד..

גולף 1.8 שנת 99 ידני לא צריך יותר מזה!!!

פורסם

תבינו מאיפה זה מתחיל, נסעתי עם נהג (ברכב שלי אני נהגתי) שלזרוק זבל מהחלון זה דבר נורמלי מבחינתו (עשה את זה ליידי כמובן שצעקתי עליו),אתם חושבים שהתחרט ?! נתתי זכות קדימה להולכי רגל במעבר חצייה וגם נתתי לפעמים זכות קדימה למכוניות גם כשהייתי לא חייב ..הטענה שלו תיסע תיסע אתה אדיב מדי גבר ..איזה תפיסה יש לאנשים אהה ?!

פורסם
לתת ברקס זה לא מעשה גאוני יש לציין.

אומנם זה אחד הדברים שמעצבנים אבל אפשר למנוע מנהגים כאלה לסנוור אותך הרבה ע''י שאתה מראה להם שאתה מתכוון לפנות להם את הדרך (לתת ווינקר ימינה) ברוב המקרים זה עובד..

 

ניראה אותך עושה את זה כשאתה נוסע בחושך ואז הוא שורף לך את העיניים..

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם
תבינו מאיפה זה מתחיל, נסעתי עם נהג (ברכב שלי אני נהגתי) שלזרוק זבל מהחלון זה דבר נורמלי מבחינתו (עשה את זה ליידי כמובן שצעקתי עליו),אתם חושבים שהתחרט ?! נתתי זכות קדימה להולכי רגל במעבר חצייה וגם נתתי לפעמים זכות קדימה למכוניות גם כשהייתי לא חייב ..הטענה שלו תיסע תיסע אתה אדיב מדי גבר ..איזה תפיסה יש לאנשים אהה ?!

 

מציע לך יותר מסתם לצעוק עליו.

נאמני נקיון של המשרד להגנת הסביבה מחלקים דוחות למי שזורק זבל, בדגש על זבל שמושלך מרכב.

את הדוח תקבל אתה (כבעל הרכב).

פורסם
מציע לך יותר מסתם לצעוק עליו.

נאמני נקיון של המשרד להגנת הסביבה מחלקים דוחות למי שזורק זבל, בדגש על זבל שמושלך מרכב.

את הדוח תקבל אתה (כבעל הרכב).

 

זה ברור שמישהו היה יכול לרשום את המספר שלי וברור למי היה מגיע העונש ..ובקשר למציע לך יותר מסתם לצעוק עליו* זה לא היה נעים בכלל אם זה היה קורה ואני לא רגוע בכלל !8)

פורסם
ניראה אותך עושה את זה כשאתה נוסע בחושך ואז הוא שורף לך את העיניים..

 

נותן קליק קטן למראה והסינוור נהיה פחות משמעותי, חוץ מזה שבדרך כלל אלו שמסנוורים כמו מטורפים הם אלו שעושים את זה שהנתיב הימני תפוס וגם כך ברגע שיהיה אפשר לעבור אליו יחתכו אותך מימין גם אם אתה עם וינקר ובאמצע סטייה לנתיב ימין.

פורסם

נהגים שנכנסים. מימינך לחציה דו שלבית. גם חוסמים לך את נתיב הראיה וגם מפריעים לשאר הנוסעים.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

נהגים שיכולים לתת עשרה דברים שנואים שמאפיינים את הנהג הישראלי - אך באותו זמן, לא רואים את עצמם...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
נהגים שיכולים לתת עשרה דברים שנואים שמאפיינים את הנהג הישראלי - אך באותו זמן, לא רואים את עצמם...

חח יכול להיות שיש כאן כמה כאלה אי אפשר לדעת.:wink:

גולף 1.8 שנת 99 ידני לא צריך יותר מזה!!!

פורסם

-נהגים שנוסעים מהר לפני הכיכר וכשאתה בתוך הכיכר אתה צריך כמעט לעצור כי אתה לא בטוח אם הם יעצרו או ייכנסו בך.

-אני נהג חדש ויצא לי לעשות את הכביש ממצפה רמון - שדה בוקר בלילה, נתיב אחד לכל כיוון. אז נהגים שעושים לך אור גבוהה שתמהר או תזוז לשוליים. מלחיץ ופוגע בבטחון, ויש לי שלט של נהג חדש.

פורסם

יש דבר אחד שמאפיין הרבה:

 

נוהג כאילו הכביש הוא של אמא שלו. (זה מכסה כמעט הכל, לא?)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...