Jump to content

talcoh

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של talcoh

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. ילדים זבל שנכנסים לרחובות בפול ווליום עם הרכב בשעה 2 בלילה עם שירים של אייל גולן (שלא תבינו לא נכון, אני מאוד אוהב אותו, אבל לא ב2 בלילה..)
  2. בידיוק מחשבה פלילית היא לא במובן של "אני הולך עכשיו לדרוס מישהו עם המהירות הזו" (לא בנושא הזה ספציפית...)
  3. למען האמת אני זוכר שראיתי בתכנית "מכסחי המיתוסים" ממש לפני הרבה זמן (ואם אני טועה שמישהו יתקן) שעדיף לכבות את המנוע ולא להעביר להילוך סרק או להשאיר D. (כמובן שמדובר ביותר מדקה) אבל זה מבחינת דלק בלבד, מבחינה מכנית הם לא בדקו
  4. "היופי בעיניי המתבונן" מצד שני, בתאכלס הכי כיף כשכולם אומרים שזה יפה, הרי מי היה עושה משהו כשכולם אומרים לו שהוא מכוער? לפי דעתי זה יפה, משהו קצת שונה על הכביש.
  5. עדיף גם שלא תילך עם זה לביטוח שלא תתייקר לך הפוליסה בעוד מספר שנים / במצבים שבאמת תצטרך אותם.
×
×
  • תוכן חדש...