למען האמת אני זוכר שראיתי בתכנית "מכסחי המיתוסים" ממש לפני הרבה זמן (ואם אני טועה שמישהו יתקן) שעדיף לכבות את המנוע ולא להעביר להילוך סרק או להשאיר D. (כמובן שמדובר ביותר מדקה)
אבל זה מבחינת דלק בלבד, מבחינה מכנית הם לא בדקו
"היופי בעיניי המתבונן"
מצד שני, בתאכלס הכי כיף כשכולם אומרים שזה יפה, הרי מי היה עושה משהו כשכולם אומרים לו שהוא מכוער?
לפי דעתי זה יפה, משהו קצת שונה על הכביש.