Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכות

כחלק מלימודיי לתואר מהנדס מכונות, עלי לעשות גם פרויקט גמר.

ייפי...

הפרויקט עוסק בעיבוד מתכת, ואני מחפש חברות אשר מייצרות מחרטות ידניות כדי לקבל רפרנס של חלקי חילוף.

מבקש לחדד: מחפש חברות אשר מייצרות מחרטות ומכונות לחצנות ידניות, ולא מוצרים בעזרת מחרטות.

אשמח לקבל הפניות לחברות כאלו, או אפילו לקטלוגים של חלקי חילוף למחרטות ידניות.

יום טוף לכולם

מתחדשת*

פורסם

פרט קצת יותר ואני מאמין שאוכל לעזור.

 

רוב היצרנים של ציוד קונבנציונאלי (לא cnc) נמצאים בסין ובטאיוון.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני מפתח מכונת לחצנות (metal spinning) ידנית, מבוססת מחרטה ידנית.

אני צריך פרטים טכניים של השולחן עצמו, המסילות, הרכיבים השונים, יחידת כוח וכו'.

כמובן שכל מכונה שונה במפרט שלה, לכן אני מעדיף למצוא קטלוג או מבחר שניתן לבחור ממנו רכיבים.

הרעיון "להשתמש" במוצרי מדף ולהשלים תכנון של רכיבים יעודיים, במקום לפתח את מה שכבר קיים.

אין בעיה שהיצרנים הם אסייתים, אני לא מתכוון לנסוע בעצמי, אלא לקבל מידע על המוצרים עצמם.

מתחדשת*

פורסם

קודם כל אם זו המטרה אז חפש מחרטה עם מסלולים מרובעים ולא פריזמות. הם בנויים לעומסים יותר גדולים ובלחצנות הלחצים על הגררה גדולים מאוד.

 

שנית, לך על מחרטה עם חור עובר בספינדל גדול ככל הניתן שוב בגלל הכוחות.

 

חפש באתר של colchester מאנגליה, cazaneuve מצרפת, geminis מספרד, frejoth מסין, pinnacle מטאיוון ועד מחר בטח אזכר בעוד כמה.

 

אתה יכול גם לדבר עם עוזי רוזנברג בפתח תקוה. הוא מומחה ללחצנות וגם אדם נחמד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...