Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדגם שהזמנו הוא אלגנס עם כל התוספות הקיימות.

מספר דברים שהסוכן לא הצליח למצוא להם תשובה:

1. משענת יד אחורית - לפי אתר סקודה בריטניה - אופציה גם באלגנס, אבל הסוכן טען שבמחשב אין לו אפשרות לבחור בתוספת כזו, האם בכל זאת יכול להיות שיש?

2. מרים שמשות - בדגם AMBITION שנכח בסוכנות השמשות לא עלו לבד לאחר נעילת הרכב (בדקנו), מה לגבי אלגנס? אולי בלחיצה ארוכה (שמעתי משהו כזה)

3. האם פנסי הערפל עוקבי פניה? מגיע כסנטדרט בכל הדגמים של בריטניה.

 

זהו, אשמח אם מישהו יכול לענות לי, אני מודע לכך שהדגם טרי מאוד.

אם מישהו רוצה לשאול אותי פרטים על הרכישה וכו' אשמח לענות פה באשכול גם.

 

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הדגם שהזמנו הוא אלגנס עם כל התוספות הקיימות.

מספר דברים שהסוכן לא הצליח למצוא להם תשובה:

1. משענת יד אחורית - לפי אתר סקודה בריטניה - אופציה גם באלגנס, אבל הסוכן טען שבמחשב אין לו אפשרות לבחור בתוספת כזו, האם בכל זאת יכול להיות שיש?

2. מרים שמשות - בדגם AMBITION שנכח בסוכנות השמשות לא עלו לבד לאחר נעילת הרכב (בדקנו), מה לגבי אלגנס? אולי בלחיצה ארוכה (שמעתי משהו כזה)

3. האם פנסי הערפל עוקבי חניה? מגיע כסנטדרט בכל הדגמים של בריטניה.

 

זהו, אשמח אם מישהו יכול לענות לי, אני מודע לכך שהדגם טרי מאוד.

אם מישהו רוצה לשאול אותי פרטים על הרכישה וכו' אשמח לענות פה באשכול גם.

 

היי,

 

קודם כל תתחדש!

אני גם מתלבט לגבי הקניה של הדגם הנ"ל. אשמח אם תוכל לשתף את המחיר ואת רמת הגימור.

כמו-כן מתי האספקה? האם יש מלאי?

 

תודה.

פורסם
היי,

 

קודם כל תתחדש!

אני גם מתלבט לגבי הקניה של הדגם הנ"ל. אשמח אם תוכל לשתף את המחיר ואת רמת הגימור.

כמו-כן מתי האספקה? האם יש מלאי?

 

תודה.

אהלן סטס, אז לפי הסדר:

רמת הגימור שהוזמנה היא Elegance לדגם ה1.4TSI (הגבוהה מבין האפשרויות)

מחירון הוא 118,999

בנוסף לאבזור שמציע האלגנס, "תוספת אביזרים מקומיים" -

בנזין מלא 55 ל' + שטיחי גומי - 455 ש"ח

איתורן Save ב1310 ש"ח

Simple מחייב מיגון ב2579 ש"ח

 

סה"כ מחיר הרכב כולל אביזרים ומע"מ 123,334 ש"ח

+ אגרת רישוי 1445 ש"ח יוצא 124,779 ש"ח סה"כ על הכביש.

ב"מתנה" קיבלנו דיבורית בלוטוס מקורי + חיישני רוורס מקוריים.

 

וסיכמנו על 123,200

 

מלאי אין, מגיעה אוניה ב14/4/2013 ואת הרכב הובטח לנו עד סוף אפריל (עד 15 יום מרגע הגעתו ארצה) ע"פ חוק.

 

פורסם
אהלן סטס, אז לפי הסדר:

רמת הגימור שהוזמנה היא Elegance לדגם ה1.4TSI (הגבוהה מבין האפשרויות)

מחירון הוא 118,999

בנוסף לאבזור שמציע האלגנס, "תוספת אביזרים מקומיים" -

בנזין מלא 55 ל' + שטיחי גומי - 455 ש"ח

איתורן Save ב1310 ש"ח

Simple מחייב מיגון ב2579 ש"ח

 

סה"כ מחיר הרכב כולל אביזרים ומע"מ 123,334 ש"ח

+ אגרת רישוי 1445 ש"ח יוצא 124,779 ש"ח סה"כ על הכביש.

ב"מתנה" קיבלנו דיבורית בלוטוס מקורי + חיישני רוורס מקוריים.

 

וסיכמנו על 123,200

 

מלאי אין, מגיעה אוניה ב14/4/2013 ואת הרכב הובטח לנו עד סוף אפריל (עד 15 יום מרגע הגעתו ארצה) ע"פ חוק.

 

המון תודה.

באיזו סוכנות בוצעה ההזמנה? כמו-כן, האם יש לך במקרה תמונות מפנים הרכב בגרסת האלגנס?

 

תודה.

פורסם
המון תודה.

באיזו סוכנות בוצעה ההזמנה? כמו-כן, האם יש לך במקרה תמונות מפנים הרכב בגרסת האלגנס?

 

תודה.

בוצע בסוכנות צ'ק פוסט חיפה.

ההבדל בין האלגנס לאמביטיון בפנים הוא תאכלס רק הבקרת אקלים שאין באמביטיון, בכל זאת, תמונה:

2013-Skoda-Rapid-Interior.jpg

רק שהרדיו הוא מדגם סווינג ולא מסך מגע כמו בתמונה.

לקחנו את הקרם כמו בתמונה, יש אופציה להכל שחור(אחיד עם הדשבורד)

 

פורסם

אני לא רוצה להיות זה שמבאס אבל בכזה סכום יש רכבים עדיפים על הראפיד כמעט בכל תחום למה החלטתם ללכת דווקא עלייה?

בכל מקרה שיהיה מזל טוב על הרכישה

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

1.כנראה שאין תוספת כזאת בארץ.

2.בVAG מרימי שמשות עובדים בלחיצה ארוכה,לפי דעתי יש לך מרימי שמשות, אפשר לשנות בVAG COM שיעלו בלחיצה אחת.

3.לא הבנתי את השאלה השלישית, בכול מקרה גם אם אין לך, אפשר להפעיל בVAG COM.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם
אני לא רוצה להיות זה שמבאס אבל בכזה סכום יש רכבים עדיפים על הראפיד כמעט בכל תחום למה החלטתם ללכת דווקא עלייה?

בכל מקרה שיהיה מזל טוב על הרכישה

אני אשמח לדעת על אילו רכבים מדובר ואז אני יוכל לענות לך על השאלה :-)

 

פורסם
2. מרים שמשות - בדגם AMBITION שנכח בסוכנות השמשות לא עלו לבד לאחר נעילת הרכב (בדקנו), מה לגבי אלגנס? אולי בלחיצה ארוכה (שמעתי משהו כזה)

3. האם פנסי הערפל עוקבי חניה? מגיע כסנטדרט בכל הדגמים של בריטניה.

2. ברוב (כל?) דגמי VAG אין הרמת שמשות אוטומטית; צריך ללחוץ לחיצה ארוכה על כפתור הנעילה בשלט כדי להרים את כל החלונות ידנית.

3. אופציה שניתן להפעיל לבד אם יש לך צג MaxiDot או במרכז שירות מורשה ע"י תכנות המחשב. קיים בכל VAG עם פנסי ערפל.

 

Simple מחייב מיגון ב2579 ש"ח

ב"מתנה" קיבלנו דיבורית בלוטוס מקורי + חיישני רוורס מקוריים.

חבילת Simple היא בעצם דיבורית בלוטוס של Bury שמותקנת על כרית מקורית וחיישני רוורס מקוריים. לא קיבלת מאומה ב"מתנה".

 

בכל אופן - תתחדש ותמונות וזה :)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
2. ברוב (כל?) דגמי VAG אין הרמת שמשות אוטומטית; צריך ללחוץ לחיצה ארוכה על כפתור הנעילה בשלט כדי להרים את כל החלונות ידנית.

3. אופציה שניתן להפעיל לבד אם יש לך צג MaxiDot או במרכז שירות מורשה ע"י תכנות המחשב. קיים בכל VAG עם פנסי ערפל.

 

 

חבילת Simple היא בעצם דיבורית בלוטוס של Bury שמותקנת על כרית מקורית וחיישני רוורס מקוריים. לא קיבלת מאומה ב"מתנה".

 

בכל אופן - תתחדש ותמונות וזה :)

תמונות ובוק כמובן בהקדם האפשרי, באמת עכשיו כשהסתכלתי תהיתי מה זה Simple ששילמתי עליו כל כך הרבה :lol:

תודה.

 

פורסם

אסטרה ברלינה לדוגמא, סיאט לאון שבמבצע, i30 , קיה פורטה. אני חושב שברכבים הנ״ל התמורה טובה יותר למחיר!

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
אסטרה ברלינה לדוגמא, סיאט לאון שבמבצע, i30 , קיה פורטה. אני חושב שברכבים הנ״ל התמורה טובה יותר למחיר!

אסטרה ברלינה היא החל מ127 אלף ש"ח ובנוסף המנוע שלה שעל הנייר יותר חזק, בתאכלס רחוק מלהיות נכון, לגבי נוחות ומרווח פנים את הראפיד הרבה יותר גדולה ומרווחת, לטעמנו גם העיצוב יותר נעים לעין.

הI30 המאובזרת עולה מעל 130 אלף ש"ח אחרי אגרת רישוי והיא ממש לא מציעה שום דבר מיוחד לעומת הראפיד, לגבי מרווח פנים ונוחות גם לפי דעתי אין מה להשוות, עוצמה וצריכת דלק עדיפה לראפיד.

סיאט לאון - צריכת דלק שלא נוכל לעמוד בו, אין ספק שהיא תהיה עדיפה מבחינת ביצועים אבל מבחינת אבזור היא כמעט זהה לחלוטין ונוחות + מרווח פנים שום ראפיד ידה על העליונה.

קיה פורטה גם החל מ127 אש"ח כאשר המאובזר עולה 129 אש"ח לא כולל אגרת רישוי ולא מציע שום דבר מיוחד.

אולי הרכב היחידי ממה שציינת שיכול איכשהו להתחרות בראפיד מבחינת מרווח, אבל גם פה ראפיד נשארת גדולה ועדיפה יותר

 

על פורטה, לאון וI30 יצא לי לנהוג, אז סה"כ מדובר מניסיון וגם נתונים על הנייר.

לגבי האסטרה מדובר רק ממה שקראתי.

 

סה"כ הראפיד מתיימרת להיות התמורה הטובה והגדולה ביותר למחיר, כמו שאתה רואה ההפרשים כאן גדולים מאוד כאשר גם ככה מתחנו את התקציב שלנו מאוד בשביל הגרסא המאובזרת.

 

אני כבר לא מדבר על השילוב המוצלח של ה1.4TSI והDSG7 שלי אישית מאוד חשוב שהרכב יהיה זריז ובעל פוטנציאל שיפורים גם אם קטן מאשר דגמים חזקים יותר של הTSI.

 

אני לא ראיתי שום אופציה יותר טובה מהראפיד במחיר שבו היא נרכשה.

 

 

אגב, כבל VAG COM שמתאים לרכב, מישהו יכול לתת קישור מEbay בבקשה?

 

פורסם

תתחדשו!

 

בכמה מכרתם בסוף את הג׳אז?

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...