Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תתחדש!!!

 

כמה עולה ביטוח מקיף?

אחרי החגים אני יתחיל לברר, על הרכב הקודם הביטוח היה עד ספטמבר ככה שעד אז נשאר עם הסוכן שלנו ובעצם נשלם את ההפרש שתבקש החברה.. אז לא תיהיה לי תשובה מדויקת לתת לך.

בכל מקרה צפוי להיות גבוהה משום שבנוסף להורים שלי אני גם יצטרך ביטוח, ובתור נהג צעיר, אפילו שזה הביטוח עם ההודעות ל60 שעות.

 

פורסם

אני כבר לא מדבר על השילוב המוצלח של ה1.4TSI והDSG7 שלי אישית מאוד חשוב שהרכב יהיה זריז ובעל פוטנציאל שיפורים גם אם קטן מאשר דגמים חזקים יותר של הTSI

השילוב הזה הוא אכן שילוב מצוין, במיוחד כל עוד יש אחריות, מה שמאפשר לך לישון בשקט.:wink:

 

אני באופן אישי, לא הייתי מעז לשפר רכב שכזה ולהגיע לצ'מפיון עם מכטרוניק דפוק ו/ או מנוע גמור (2 בעיות לא מאוד נפוצות אבל שבהחלט קיימות במכלולים האלה) ולתת להם תירוץ למה האחריות בטלה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
השילוב הזה הוא אכן שילוב מצוין, במיוחד כל עוד יש אחריות, מה שמאפשר לך לישון בשקט.:wink:

 

אני באופן אישי, לא הייתי מעז לשפר רכב שכזה ולהגיע לצ'מפיון עם מכטרוניק דפוק ולתת להם תירוץ למה האחריות בטלה.

אני לא מאמין שצ'יפ פשוט יגרום לגיר להתפרק.. חוץ מיזה, אי אפשר לארגן מחיקת תוכנה לפני שאני מגיע לצ'מפיון? :wink:

 

פורסם

אמרתי תירוץ, לא סיבה.:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
1.כנראה שאין תוספת כזאת בארץ.

2.בVAG מרימי שמשות עובדים בלחיצה ארוכה,לפי דעתי יש לך מרימי שמשות, אפשר לשנות בVAG COM שיעלו בלחיצה אחת.

3.לא הבנתי את השאלה השלישית, בכול מקרה גם אם אין לך, אפשר להפעיל בVAG COM.

 

לגבי 2 , לא נכון , לא ניתן לשנות ב VAGCOM , מה שניתן זה לבטל או להפעיל את העלאת החלונות בלחיצה ארוכה , וזה בדוק (מנסיון)

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם

תתחדשו ותקפיץ את השירוש כשיהיו תמונות, הדגם הזה מסקרן אותי.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
נו באמת !נוחות?

הכל יחסי, יחסית לג'אז הרכב משייט בצורה מענגת גם על חתך נמוך ו16 אינץ'.

 

הצבע שהוזמן הוא שחור מטאלי, אגב לא נדרשת תוספת תשלום עבור צבע מטאלי וצבע הריפודים.

 

פורסם

תתחדשו!! כיף להיות אחרי.

 

במחיר הזה למה לא עוד קצת וללכת על אוקטביה 1.2 אלגנס? גם חסכונית מעט יותר וגם מאובזרת יותר?

פורסם
תתחדשו!! כיף להיות אחרי.

 

במחיר הזה למה לא עוד קצת וללכת על אוקטביה 1.2 אלגנס? גם חסכונית מעט יותר וגם מאובזרת יותר?

הצריכה הבין עירונית של הראפיד 1.4 עדיפה, משולב הרכבים עושים אותו דבר.

מבחינת כח הראפיד הרבה יותר זריזה, ויש יותר מקום מאחורה בראפיד, בדוק.

בנוסף - האוקטביה היא דגם יוצא.

מבחינת אבזור אין ספק שאוקטביה מציעה קצת יותר, אבל לא משמעותי.

ועל הכביש, המחיר היה כבר נושק ל130 אלף.

שוב, כמה שחיפשתי, לא מצאתי רכב שיכול להתחרות ברפיד מבחינת מחיר.

 

פורסם

לראפיד יש כמה יתרונות ברורים: מנוע חזק, מרווח גדול לנוסעים (אך פחות ברוחב ממשפחתית ממוצעת) ותא מטען עצום בגודלו ושימושי במיוחד. מעבר לכך, לי אישית היא מרגישה מאוד פשוטה, חומרים ועיצוב, ומבחינת התחושה בתא הנוסעים אין ספק שזו לא אותה איכות כמו משפחתית ממוצעת.

 

למי שזה לא מפריע (לרוב רוכשי טויוטה למשל זה לא מפריע בדרך כלל), זה רכב מצוין עם ביצועים חסרי תחרות ביחס למחיר (מנוע, לא התנהגות כביש).

 

בכל מקרה, תתחדש, בחירה מעניינת ומעניין יהיה לשמוע על הרכב לאחר שתקבל אותו.


×
×
  • תוכן חדש...