Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אסטרה ברלינה היא החל מ127 אלף ש"ח ובנוסף המנוע שלה שעל הנייר יותר חזק, בתאכלס רחוק מלהיות נכון, לגבי נוחות ומרווח פנים את הראפיד הרבה יותר גדולה ומרווחת, לטעמנו גם העיצוב יותר נעים לעין.

הI30 המאובזרת עולה מעל 130 אלף ש"ח אחרי אגרת רישוי והיא ממש לא מציעה שום דבר מיוחד לעומת הראפיד, לגבי מרווח פנים ונוחות גם לפי דעתי אין מה להשוות, עוצמה וצריכת דלק עדיפה לראפיד.

סיאט לאון - צריכת דלק שלא נוכל לעמוד בו, אין ספק שהיא תהיה עדיפה מבחינת ביצועים אבל מבחינת אבזור היא כמעט זהה לחלוטין ונוחות + מרווח פנים שום ראפיד ידה על העליונה.

קיה פורטה גם החל מ127 אש"ח כאשר המאובזר עולה 129 אש"ח לא כולל אגרת רישוי ולא מציע שום דבר מיוחד.

אולי הרכב היחידי ממה שציינת שיכול איכשהו להתחרות בראפיד מבחינת מרווח, אבל גם פה ראפיד נשארת גדולה ועדיפה יותר

 

כל הרכבים האלה נמכרים בימי "מבצע" בהנחות הרבה יותר גדולות ממה שאתה קיבלת מסקודה, וכוללים הרבה יותר אבזור. או שקיבלת גג פנוראמי כמו ב- I30 ולא שמתי לב? ;-) אגב, לא הבנתי מה כ"כ נורא בצריכת הדלק של הלאון 1.8T. אם תנהג בה כדי להשיג ביצועים כמו בסקודה ראפיד, לא יהיה הבדל מהותי.

 

סה"כ הראפיד מתיימרת להיות התמורה הטובה והגדולה ביותר למחיר, כמו שאתה רואה ההפרשים כאן גדולים מאוד כאשר גם ככה מתחנו את התקציב שלנו מאוד בשביל הגרסא המאובזרת.

אני לא ראיתי שום אופציה יותר טובה מהראפיד במחיר שבו היא נרכשה.

 

ומעצם זה שיש כאלה שמשתכנעים בכך, אני כבר רואה את האוקטביה מתומחרת ב- 140. את דעתי בנושא כבר הבעתי.

 

 

הצבע שהוזמן הוא שחור מטאלי, אגב לא נדרשת תוספת תשלום עבור צבע מטאלי וצבע הריפודים.

 

לפחות זה...

 

אגב, שלא תבין לא נכון, אני מאחל לך הצלחה מלאה ונסיעה בטוחה, ושמח בשמחתך. רק אולי קצת פרופורציה, אני לא זוכר מתי (שלא ביום "מבצע") סקודה מכרו כ"כ מעט בכ"כ הרבה - ראה למשל חבילת סימפל, וה"מתנות" שקיבלת... אני בעבר התווכחתי עם צ'מפיון לאחר הרכישה וקיבלתי החזר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לפחות זה...

 

אגב, שלא תבין לא נכון, אני מאחל לך הצלחה מלאה ונסיעה בטוחה, ושמח בשמחתך. רק אולי קצת פרופורציה, אני לא זוכר מתי (שלא ביום "מבצע") סקודה מכרו כ"כ מעט בכ"כ הרבה - ראה למשל חבילת סימפל, וה"מתנות" שקיבלת... אני בעבר התווכחתי עם צ'מפיון לאחר הרכישה וקיבלתי החזר.

לא קיבלתי מתנות, התבלבלתי וחשבתי שכן לרגע, אבל תיקנו אותי.

ביצעתי נסיעת מבחן על המון רכבים, בסקודה זה הרגיש אחרת, אני לא יודע לאיזה איכות חומרים אנשים פה התרגלו, אבל יחסית לג'אז וכל רכב אחר שהיה ברשותנו לפני, הסקודה מתעלה בכל פרמטר אפשרי, אולי זה נשמע כאילו אני מנסה להצדיק את הקניה שלי, אבל אני לא רואה סיבה לכך מעצם העובדה שאני מרוצה וזה כל מה שחשוב.

 

פורסם
הצריכה הבין עירונית של הראפיד 1.4 עדיפה, משולב הרכבים עושים אותו דבר.

מבחינת כח הראפיד הרבה יותר זריזה, ויש יותר מקום מאחורה בראפיד, בדוק.

בנוסף - האוקטביה היא דגם יוצא.

מבחינת אבזור אין ספק שאוקטביה מציעה קצת יותר, אבל לא משמעותי.

ועל הכביש, המחיר היה כבר נושק ל130 אלף.

שוב, כמה שחיפשתי, לא מצאתי רכב שיכול להתחרות ברפיד מבחינת מחיר.

 

הראפיד יותר מקום מהאוקטביה??

דגם יוצא, אבל אותו שילוב מנוע וגיר. כך שנראה לי לעת עתה שאני ממשיך לכוון לאוקטביה. בדקת את המחירים שהגעת ל130 על הכביש? לי יצא מעט יותר. אבל לא עשיתי מומ עדיין כי זה היה טלפונית לפני החג.

פורסם
אני לא רוצה להיות זה שמבאס אבל בכזה סכום יש רכבים עדיפים על הראפיד כמעט בכל תחום למה החלטתם ללכת דווקא עלייה?

בכל מקרה שיהיה מזל טוב על הרכישה

 

אף שהקונה כבר ענה לך אני רוצה גם לזרוק שקל:

לדעתי יש סבירות גבוהה מאוד שלא יצא לך לנהוג בשילוב של 1.4 TSI DSG ,זה פשוט הרכב מנצח.

 

אסטרה ברלינה לדוגמא- איכותית אך גיר איטי יחסית לסקודה

סיאט לאון שבמבצע - מאוד ספרטנית מבפנים

קיה פורטה - משתפר אך מנוע גיר חלש יחסית

i30 - לדעתי היחידה שמרגישה איכותית כמו הסקודה והדגם המאובזר אולי אף יותר, אך עדיין המרחק בביצועים הוא גדול מידי

 

לדעתי מי שאוהב לנהוג ונדבק פעם אחת בשילוב ה TSI DSG - יהיה לו קשה מאוד ללכת למשהו אחר

 

(גילוי לא מי יודע מה נאות: כרגע לאחר שנתיים עם אוקטביה - בקרוב מחליף לעוד אחת חדשה TSI DSG1.2)

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
הראפיד יותר מקום מהאוקטביה??

דגם יוצא, אבל אותו שילוב מנוע וגיר. כך שנראה לי לעת עתה שאני ממשיך לכוון לאוקטביה. בדקת את המחירים שהגעת ל130 על הכביש? לי יצא מעט יותר. אבל לא עשיתי מומ עדיין כי זה היה טלפונית לפני החג.

בוא לא נטחן מים

קח:

http://www.skoda.co.il/sites/default/files/OCTAVIA.pdf

 

פורסם

אל תסיק מסקנות חביבי יצא לי לנהוג לא מעט בשילוב ״המנצח״ הזה לטענתך אם זה ב 2.0 tsi עד ל 1.2 tsi,לא טענתי שהשילוב אינו טוב או שהרכב לא ראוי, אני פשוט חושב שבתוספת קטנה למחיר אתה משתדרג ברכבים שהם מקטגוריה שונה, אני לא חושב שמי שרוכש את הרכבים האלו הוא חורך אספלט, אם אני לוקח את הרכבים שציינתי מבחינת איכות ואיבזור הם עולים על הראפיד בכל פרמטר זה הכל!

אה ולמען הגילוי הנאות ב 2 הרכבים שנהגתי הגיר הוחלף ובאחד מהם בנוסף לגיר גם הקלאץ

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
אל תסיק מסקנות חביבי יצא לי לנהוג לא מעט בשילוב ״המנצח״ הזה לטענתך אם זה ב 2.0 tsi עד ל 1.2 tsi,לא טענתי שהשילוב אינו טוב או שהרכב לא ראוי, אני פשוט חושב שבתוספת קטנה למחיר אתה משתדרג ברכבים שהם מקטגוריה שונה, אני לא חושב שמי שרוכש את הרכבים האלו הוא חורך אספלט, אם אני לוקח את הרכבים שציינתי מבחינת איכות ואיבזור הם עולים על הראפיד בכל פרמטר זה הכל!

אה ולמען הגילוי הנאות ב 2 הרכבים שנהגתי הגיר הוחלף ובאחד מהם בנוסף לגיר גם הקלאץ

אפשר לדעת איזה שנה הרכבים וכמה ק"מ הם עשו לפני התיקונים?

 

פורסם

כמובן הרכב הראשון פולקסווגן שירוקו מנוע 2000 עלייה לכביש יוני 2011 הרכב עם 19000 אלף קילומטר על השעון פעם אחת הוחלף המצמד ובפעם השנייה הוחלף הגיר, הרכב השני הוא גטה 2012 לא זוכר לגבי מועד עלייתו לכביש, מה שכן זכור לי שהרכב היה מהגטות הראשונות שהגיעו בדגם החדש, כאן היה לרכב 22000 אלף קילומטר ( החבר נוסע הרבה)

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
כמובן הרכב הראשון פולקסווגן שירוקו מנוע 2000 עלייה לכביש יוני 2011 הרכב עם 19000 אלף קילומטר על השעון פעם אחת הוחלף המצמד ובפעם השנייה הוחלף הגיר, הרכב השני הוא גטה 2012 לא זוכר לגבי מועד עלייתו לכביש, מה שכן זכור לי שהרכב היה מהגטות הראשונות שהגיעו בדגם החדש, כאן היה לרכב 22000 אלף קילומטר ( החבר נוסע הרבה)

דווקא הג'טה יותר מעניינת, הבנתי שב2012 דווקא תוקנו רוב הבעיות עם הגיר.. טוב נו לפחות חבר שלך קיבל 5 שנים אחריות :wink:

 

פורסם

גם בשירוקו קיימת האחריות, כרגע הבעיות לא חזרו, יש לציין שהחבר מאד נהנה מהרכב והוא לא מתכוון להחליף אותו בשום דבר אחר!

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

הסקודה ראפיד מציגה חבילה קשה להשוואה אל מול רכבים אחרים, מבחינת מנוע וגיר והביצועים שהיא מפיקה ובגירסת האלגנס היא מתחרה בגרסאות ה- 1.4 של האוקטביה והגולף שמתומחרות בסך של 142 ו- 145 אלף ש"ח ובפוקוס 2 ליטר שמתומחרת בסך של 145 אלף ש״ח. כלומר מדובר בהפרשים של בין 24 ל- 27 אלף ש״ח שזה הפרש משמעותי.

 

האסטרה טורבו היא יוצאת דופן ונמכרת במחיר אטרקטיבי של כ- 127 אלף ש״ח למיטב זכרוני ומאד מאובזרת אבל גם הביצועים שלה הם באמצע, יותר טובים ממנועי 1.6 אטמוספריים ופחות טובים מהנ״ל.

 

לשאר המתחרות היפניות והקוראניות אין מתחרות בעלות ביצועים כאלו שניתן להשוותם.

 

מבחינת נפח תא המטען היא לוקחת את כל הנל בהפרש משמעותי. גם מבחינת המרחב הפנימי היא לא נופלת מהם מלבד מימד הרוחב שמשמעותי רק כשנוסעים 3 אנשים מאחורה וגם ההפרש ברוחב הפנימי קטן יותר מהחיצוני לאור כך שהראפיד לא מאבדת רוחב מיותר לצרכים עיצוביים חיצוניים (ניפוחים וכד׳).

 

ואולם מבחינת איכות החומרים והעיצוב הפנימי היא בהחלט נופלת מהנ״ל ומכל משפחתית אחרת והיא תואמת פחות או יותר את תת קטגוריית המשפחתיות. ייתכן גם שבעוד פרמטרים כמו בידוד רעשים, נוחות ורכיבים לא נראים שהיא נחותה ממשפחתיות מלאות אבל לגבי זה אין לי מידע.

 

נראה לי כי ההבדל במחיר הנ״ל לטובת הראפיד מספיק גדול ואכן מחירה הוא אטרקטיבי.

 

כמובן שניתן להשוותה לרכבים שצויינו על ידי חלק מהמגיבים שמציגים ביצועים נחותים יותר, אך כאמור ההשוואה אינה נכונה אלא מדובר בעניין של העדפה, יש כאלו שיעדיפו איכות חומרי פנים ועיצוב פנימי עדיפים על הראפיד ולהתפשר על הביצועים וזה לגיטימי. אני הייתי מעדיף להתאמץ ולרכוש את אחד הרכבים שציינתי בהתחלה ולקבל גם וגם :) (לגבי האוקטביה לא הייתי רוכש את הנוכחית אלא את החדשה).

 

אני חושב אכן שיותר מתאים היה להביא את הראפיד עם מנוע 1.2 ולתמחר אותה במחיר נמוך ב- 10 אלף ש״ח ואז היא הייתה רכישה אטרקטיבית יותר באופן מובהק יותר, למרות שאז הביצועים יורדים וגם ההשוואה מבחינת הביצועים היא כבר לא לרכבים שציינתי בהתחלה אלא לביצועים ברמת ביניים כמו של האסטרה.

 

 

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
אסטרה ברלינה היא החל מ127 אלף ש"ח ובנוסף המנוע שלה שעל הנייר יותר חזק, בתאכלס רחוק מלהיות נכון, לגבי נוחות ומרווח פנים את הראפיד הרבה יותר גדולה ומרווחת, לטעמנו גם העיצוב יותר נעים לעין.

הI30 המאובזרת עולה מעל 130 אלף ש"ח אחרי אגרת רישוי והיא ממש לא מציעה שום דבר מיוחד לעומת הראפיד, לגבי מרווח פנים ונוחות גם לפי דעתי אין מה להשוות, עוצמה וצריכת דלק עדיפה לראפיד.

סיאט לאון - צריכת דלק שלא נוכל לעמוד בו, אין ספק שהיא תהיה עדיפה מבחינת ביצועים אבל מבחינת אבזור היא כמעט זהה לחלוטין ונוחות + מרווח פנים שום ראפיד ידה על העליונה.

קיה פורטה גם החל מ127 אש"ח כאשר המאובזר עולה 129 אש"ח לא כולל אגרת רישוי ולא מציע שום דבר מיוחד.

אולי הרכב היחידי ממה שציינת שיכול איכשהו להתחרות בראפיד מבחינת מרווח, אבל גם פה ראפיד נשארת גדולה ועדיפה יותר

 

על פורטה, לאון וI30 יצא לי לנהוג, אז סה"כ מדובר מניסיון וגם נתונים על הנייר.

לגבי האסטרה מדובר רק ממה שקראתי.

 

סה"כ הראפיד מתיימרת להיות התמורה הטובה והגדולה ביותר למחיר, כמו שאתה רואה ההפרשים כאן גדולים מאוד כאשר גם ככה מתחנו את התקציב שלנו מאוד בשביל הגרסא המאובזרת.

 

אני כבר לא מדבר על השילוב המוצלח של ה1.4TSI והDSG7 שלי אישית מאוד חשוב שהרכב יהיה זריז ובעל פוטנציאל שיפורים גם אם קטן מאשר דגמים חזקים יותר של הTSI.

 

אני לא ראיתי שום אופציה יותר טובה מהראפיד במחיר שבו היא נרכשה.

 

 

אגב, כבל VAG COM שמתאים לרכב, מישהו יכול לתת קישור מEbay בבקשה?

 

לפחות במקרה של קיה פורטה ויונדאי i30 מחיר ה"מחירון" הוא ממש תיאורטי, אפשר להשיג ראשונה 0 ק"מ מליסינג בהרבה פחות, ניתן לעשות חיפוש בפורום לפרטים.

פורסם
לפחות במקרה של קיה פורטה ויונדאי i30 מחיר ה"מחירון" הוא ממש תיאורטי, אפשר להשיג ראשונה 0 ק"מ מליסינג בהרבה פחות, ניתן לעשות חיפוש בפורום לפרטים.

לא לטעמי הקוריאניות, תקרא לזה דעה קדומה אבל אבא שלי בהתחלה פזל קצת לכיוון הI25 ואני לא רציתי לשמוע בכלל, ואני שמח שכך.

מאוד מרוצה מהרכישה ורק הזמן יוכיח אם טעיתי או לא.

אני מאמין שבסביבות מאי - יוני כבר אוכל לתת רושם יותר מעמיק לגבי מחירי ביטוח, התנהגות כביש וסה"כ ביקורת כללית אישית שלי על הרכב בעין כמה שיותר אוביקטיבית, אין ספק שאני כבר סופר את הימים עד להגעת הרכב :)

 


×
×
  • תוכן חדש...