Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם מישהו היה מוריד לי מראה הייתה מטביע לך בתחת את הסמל יונדאי של הג'יפ ושיתבע את הביטוח שלי וימסור ד"ש למד"א.

 

מה אתם חושבים שמגיע לכם הכל? אז נהג עשה טעות בתום לב אז מה? הוא בנאדם.

לא קרה כלום,תצפרו לו תסבו את תשומת לבו ותמשיכו הלאה מה זה האלימות הזו? אלימות נענית באלימות.

רק ככה אתם מבינים.

 

אני מכיר באופן אישי בנאדם שרוכב הארלי שהוא עקף בזהירות התעצבן למה הוא העיז לעקוף אותו,הבחור הערס מלא קעקועים עקף אותו על ההארלי,נסע לאט בכוונה תוך כדי תנועות יד מגונות וחיוכים מצד לצד בכוונה ככה במשך כמה דקות ארוכות שהבחור צופר לו לבסוף הנהג רכב התעצבן וולוו 940 הוריד לדי 2 לחץ פול גז והעיף את הרוכב אופנוע באויר וריסק לו את כל העצמות בגוף.

 

הנהג רכב קיבל שלילה ל3 חודשים,הרוכב אופנוע היה חצי שנה בשיקום מגובס בחיתולים.

היה שווה לו???

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כבר אמרתי קושי בהבנת הנקרא?

 

איפה אתה רואה כאן, איזושהי הודעה מכל סוג, שמישהו הצדיק את הפעולות של רוכב האופנוע?

 

אני אחסוך לך את החיפוש.

 

מעולם לא קרה

 

לא, לא מגיע לנו הכל, למעשה לא מגיע לנו כלום, מגיע לנו אך ורק לנסוע ממקום למקום בשלום ולהגיע בשלום כמו שמגיע לכל אחד ואחד כאן, בין אם הוא נוסע על פחית או רוכב על אופנוע, בקשה כ"כ מוגזמת?

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם
מתוך עשרות האנשים שדיברו בטלפון, קראו עיתונים ונהגו כמו מפגרים במשך כל הסרטון, ושמו ז*ן על חוקי התנועה אתה מוצא לנכון לעקוץ את האופנוען שנסע על קו ההפרדה ולא גרם שום סיכון?

 

 

ואני ראיתי מאות נהגים, נהגו כחוק.

פורסם
ואני ראיתי מאות נהגים, נהגו כחוק.

 

ואני ראיתי מאות רוכבים, רכבו כחוק.

 

אם מישהו היה מוריד לי מראה הייתה מטביע לך בתחת את הסמל יונדאי של הג'יפ ושיתבע את הביטוח שלי וימסור ד"ש למד"א.

 

מה אתם חושבים שמגיע לכם הכל? אז נהג עשה טעות בתום לב אז מה? הוא בנאדם.

לא קרה כלום,תצפרו לו תסבו את תשומת לבו ותמשיכו הלאה מה זה האלימות הזו? אלימות נענית באלימות.

רק ככה אתם מבינים.

 

אני מכיר באופן אישי בנאדם שרוכב הארלי שהוא עקף בזהירות התעצבן למה הוא העיז לעקוף אותו,הבחור הערס מלא קעקועים עקף אותו על ההארלי,נסע לאט בכוונה תוך כדי תנועות יד מגונות וחיוכים מצד לצד בכוונה ככה במשך כמה דקות ארוכות שהבחור צופר לו לבסוף הנהג רכב התעצבן וולוו 940 הוריד לדי 2 לחץ פול גז והעיף את הרוכב אופנוע באויר וריסק לו את כל העצמות בגוף.

 

הנהג רכב קיבל שלילה ל3 חודשים,הרוכב אופנוע היה חצי שנה בשיקום מגובס בחיתולים.

היה שווה לו???

 

איזה גבר!

תביא פוסטרים שלו אני יתלה בחדר.

אתה באמת מתגאה בזה?! כן?! איזה גבר הא וולוו 940... אין גבול לחוצפה שלכם פה. חצי שנה שיקום בכאבים על נפנוף ידיים וחיוכים? זבל של אנשים מרכיבים את המדינה הזאת. ממש חזק בוולו 940 שלו. וגם אתה עם הסמל של הגיפ יונדאי. גבר גבר.

ובדיוק ככה זה גם על הכביש, שחיפים מפגרים שיושבים מאחורי הגה של רכב ענק מרגישים הכי גברים בכביש, הכביש שלכם. כי לכם יש הכי גדול.. יודע מה אומרים על אנשים שקונים רכב גדול?

 

אתה יכול לקרוא לזה טעות בתום לב, הטעות הזו עולה בחיי אדם. אדם עם משפחה ועתיד.

אני לא מצדיק שבירת מראות, אבל בוא נתערב שבפעם הבאה הנהג ששברו לו את המראה יהיה קצת יותר עירני. עד שזה לא מגיע לכיס שלכם לא אכפת לכם. אפילו המשטרה יודעת את זה.

Honda civic EJ6

פורסם

אני לא מצדיק שבירת מראות, אבל

 

:roll:

 

אני שונא אלימות, אבל מכה את אשתי

 

אני לא גזען, אבל הכושים האלה מה זה לא משהו

 

אני לא הומו, אבל אין לכם מושג איזה כיף זה לקבל עיסוי פרוסטטה מאיבר מין זכרי

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
:roll:

 

אני שונא אלימות, אבל מכה את אשתי

 

אני לא גזען, אבל הכושים האלה מה זה לא משהו

 

אני לא הומו, אבל אין לכם מושג איזה כיף זה לקבל עיסוי פרוסטטה מאיבר מין זכרי

 

לא מצדיק שבירת מראות, אבל כן הייתי זורק ביצה או משהו על הרכב.

 

ולא, אני לא אופנוען, מעולם לא היה לי אופנוע ואני מתנייד ברכב.

Honda civic EJ6

פורסם
ואני ראיתי מאות רוכבים, רכבו כחוק.

 

 

 

איזה גבר!

תביא פוסטרים שלו אני יתלה בחדר.

אתה באמת מתגאה בזה?! כן?! איזה גבר הא וולוו 940... אין גבול לחוצפה שלכם פה. חצי שנה שיקום בכאבים על נפנוף ידיים וחיוכים? זבל של אנשים מרכיבים את המדינה הזאת. ממש חזק בוולו 940 שלו. וגם אתה עם הסמל של הגיפ יונדאי. גבר גבר.

ובדיוק ככה זה גם על הכביש, שחיפים מפגרים שיושבים מאחורי הגה של רכב ענק מרגישים הכי גברים בכביש, הכביש שלכם. כי לכם יש הכי גדול.. יודע מה אומרים על אנשים שקונים רכב גדול?

 

אתה יכול לקרוא לזה טעות בתום לב, הטעות הזו עולה בחיי אדם. אדם עם משפחה ועתיד.

אני לא מצדיק שבירת מראות, אבל בוא נתערב שבפעם הבאה הנהג ששברו לו את המראה יהיה קצת יותר עירני. עד שזה לא מגיע לכיס שלכם לא אכפת לכם. אפילו המשטרה יודעת את זה.

 

ואתם רק בגוף אתם מבינים.

ואני בכלל לא שחיף :wink:

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

אתה יודע מה ההבדל בין אופנוענים לנהגים? שהאופנוענים מבינים את את הנהגים ומשתדלים לא לעשות בעיות (רובם, בכל כלל יש יוצא מן הכלל), אבל הנהגים לא מבינים בכלל את האופנוענים. בכלל. מבחינת הנהגים, האופנוענים הם נגע זר שיש למגר.

 

זה רק במדינת ישראל.

 

זה בגלל שהחינוך חרא, הלימוד רכיבה חרא (עאלק לימוד...), הלימוד נהיגה חרא (יותר גרוע אפילו מרכיבה), האכיפה חרא (כנגד עברייני כביש אמיתיים ולא כנד מישהו שנסע קצת מעל המותר), והענישה חרא.

 

אז בתור אופנוען, כשמישהו היה מחליט שהכביש שייך לו וחותך אותי, הוא היה מאבד מראה. או שתיים.

 

במקום שנהגים ורוכבים יבינו אחד את השני ויתחשבו אחד בשני, אנחנו מחליטים לריב מי יותר אשם. כולנו אשמים. בהתנהגות שלנו על הכביש.

 

אבל להעיף אופנוען באוויר בכוונה בגלל סימני ידיים?!?!?! באמת??!?!!?!?!??!

והוא קיבל רק 3 חודשי שלילה?!?!?! מראה לך באמת את המצב העגום של הענישה בארץ. הוא היה צריך להיכנס לכלא ל15 שנה.

אם זה היה אני, הוא היה מת. אבל באמת מת. היה חוטף דקירה בלב.

 

מה זה השטויות האלה?!?! הדהמת אותי עם הסיפור המטומטם הזה. אני מקווה שחירטטת איזה שטות כי אם זה המצב, פעם הבאה שאני על אופנוע ורואה וולוו 940, אני מוריד אותו מהכביש לאיזה תעלה וקובר אותו שם. בחיים.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אז בתור אופנוען, כשמישהו היה מחליט שהכביש שייך לו וחותך אותי, הוא היה מאבד מראה. או שתיים.

 

1. אבהיר בפעם ה 27,865 כי אני נשארתי בנתיב שלי והבחור התעקש לחתוך אותי time and again. התנהג כמו ערס קלאסי על הכביש.

 

2. על המשפט המצוטט מגיעה לך שלילת רישיון במינימום. אין לך שום זכות לקחת את החוק לידיים, גם אם אותו נהג עשה משהו לו בסדר. וכנראה שבדיוק בגלל זה שונאים אופנועים - 80% מהם שהגיבו כאן כתבו שהם היו מורידים מראות למי שבא להם. מי שמכם? מי אתם חושבים שאתם - משטרת ישראל? בתי המשפט? גם אם פגעו בכם - אין לכם שום זכות לקחת את החוק לידיים. תתפסו את המספר ותתלוננו במשטרה - בדיוק כפי שאני הולך לעשות על אותו אופנוען שפגע בי. לרגע אחד לא חשבתי להתחיל לרדוף אחריו ולפגוע בו.

פורסם
אתה יודע מה ההבדל בין אופנוענים לנהגים? שהאופנוענים מבינים את את הנהגים ומשתדלים לא לעשות בעיות (רובם, בכל כלל יש יוצא מן הכלל), אבל הנהגים לא מבינים בכלל את האופנוענים. בכלל. מבחינת הנהגים, האופנוענים הם נגע זר שיש למגר.

 

זה רק במדינת ישראל.

 

זה בגלל שהחינוך חרא, הלימוד רכיבה חרא (עאלק לימוד...), הלימוד נהיגה חרא (יותר גרוע אפילו מרכיבה), האכיפה חרא (כנגד עברייני כביש אמיתיים ולא כנד מישהו שנסע קצת מעל המותר), והענישה חרא.

 

אז בתור אופנוען, כשמישהו היה מחליט שהכביש שייך לו וחותך אותי, הוא היה מאבד מראה. או שתיים.

 

במקום שנהגים ורוכבים יבינו אחד את השני ויתחשבו אחד בשני, אנחנו מחליטים לריב מי יותר אשם. כולנו אשמים. בהתנהגות שלנו על הכביש.

 

אבל להעיף אופנוען באוויר בכוונה בגלל סימני ידיים?!?!?! באמת??!?!!?!?!??!

והוא קיבל רק 3 חודשי שלילה?!?!?! מראה לך באמת את המצב העגום של הענישה בארץ. הוא היה צריך להיכנס לכלא ל15 שנה.

אם זה היה אני, הוא היה מת. אבל באמת מת. היה חוטף דקירה בלב.

 

מה זה השטויות האלה?!?! הדהמת אותי עם הסיפור המטומטם הזה. אני מקווה שחירטטת איזה שטות כי אם זה המצב, פעם הבאה שאני על אופנוע ורואה וולוו 940, אני מוריד אותו מהכביש לאיזה תעלה וקובר אותו שם. בחיים.

 

אם בא לך להתעסק עם עיראקי עצבני נהג אוטובוס לשעבר לך על זה הוא קיבל את הרישיון חזרה :lol:

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
אתה יודע מה ההבדל בין אופנוענים לנהגים? שהאופנוענים מבינים את את הנהגים ומשתדלים לא לעשות בעיות (רובם, בכל כלל יש יוצא מן הכלל), אבל הנהגים לא מבינים בכלל את האופנוענים. בכלל. מבחינת הנהגים, האופנוענים הם נגע זר שיש למגר.

 

זה רק במדינת ישראל.

 

זה בגלל שהחינוך חרא, הלימוד רכיבה חרא (עאלק לימוד...), הלימוד נהיגה חרא (יותר גרוע אפילו מרכיבה), האכיפה חרא (כנגד עברייני כביש אמיתיים ולא כנד מישהו שנסע קצת מעל המותר), והענישה חרא.

 

אז בתור אופנוען, כשמישהו היה מחליט שהכביש שייך לו וחותך אותי, הוא היה מאבד מראה. או שתיים.

 

במקום שנהגים ורוכבים יבינו אחד את השני ויתחשבו אחד בשני, אנחנו מחליטים לריב מי יותר אשם. כולנו אשמים. בהתנהגות שלנו על הכביש.

 

אבל להעיף אופנוען באוויר בכוונה בגלל סימני ידיים?!?!?! באמת??!?!!?!?!??!

והוא קיבל רק 3 חודשי שלילה?!?!?! מראה לך באמת את המצב העגום של הענישה בארץ. הוא היה צריך להיכנס לכלא ל15 שנה.

אם זה היה אני, הוא היה מת. אבל באמת מת. היה חוטף דקירה בלב.

 

מה זה השטויות האלה?!?! הדהמת אותי עם הסיפור המטומטם הזה. אני מקווה שחירטטת איזה שטות כי אם זה המצב, פעם הבאה שאני על אופנוע ורואה וולוו 940, אני מוריד אותו מהכביש לאיזה תעלה וקובר אותו שם. בחיים.

 

רק לפי איך שאתה מדבר ומסביר את עצמך רואים שאתה סתם עוד "רוצה להיות עבריין" על אופנוע. למה לעזאזל זה נראה לך הגיוני שרוכב אופנוע יתלוש לנהג מראה? הנהג הוא גם כן בן אדם, וכמו כל בן אדם הוא יכול לעשות טעות בכביש. קורה. למה לי אף פעם לא קרה שמישהו חתך אותי? לכולם זה קורה! אל תחשוב שאתה יוצא דופן... חתכו אותך בכביש, תקלל בלב, תודה לבורא עולם שלא קרה כלום ותמשיך הלאה. רק בגלל אנשים כמוך תרבות הנהיגה שיש לנו בארץ נראית ככה. אם באמת אתה מעיף מראות מרכבים שחותכים אותך בטעות, תמשיך ככה עד שתיפול על בן אדם שיעיף אותך מהאופנוע וישבור לך את העצמות ואת האגו המסריח הזה. אני לא מסוגל לראות שבן אדם הורס רכוש של בן אדם אחר בכוונה תחילה בטח ובטח אם אין סיבה. אם אתה חושב שנהג הוולוו היה צריך לקבל מאסר אז גם אתה, כי אתה לא פחות גרוע. פגיעה ברכוש שתעלה לבעלים כסף בין אם זה נזק של שקל אחד בודד לבין אם זה נזק של מאות או אלפים, היא גרועה כמו כל פגיעה אחרת. תאמין לי שאף בן אדם לא ירצה להרוס/לשרוט את הרכב שלו סתם בשביל לפגוע בכוונה באיזה רוכב אופנוע סתם כי בא לו. אם אתה חושב שאתה גבר תמשיך לשבור מראות, מקווה בשבילך שלא ייצא לך לשבור לי איזה מראה או אפילו טסה מהגלגל. אגב אני מכיר מישהו קרוב אליי מאוד שרכב על אופנוע ונכנסה בו מכונית שלא נתנה זכות קדימה ופגעה לו ישר בגוף. ככה שאין לי שנאה כלל לרוכבי אופנועים ואין פה צודק או לא צודק, כל אחד צריך להיות מרוכז בנהיגה של עצמו ולהיות זהירים כלפי האחרים. זה תקף לכולם.

פורסם
^

 

יש למישהו כאן קושי קשה מאוד בהבנת הנקרא אני מבין.

 

1. מה לעשות? אני חייזר, כן, אני לא משתולל על כביש ציבורי, יודע למה? כי זה לא המקום לדברים כאלה, זה שקשה לך לקבל את העובדה שיש רוכבים שלא רק משתוללים בלי סוף ושאופנוע בסופו של יום היא כלי תחבורה לאנשים מסויימים שאוהבים את זה, זאת באמת בעיה קשה.

 

2. איפה רשמתי שפותח השרשור טעה? או שצריך לעשות לו משהו כתוצאה מכך? טענתי שאולי קיים סיכוי שקרה משהו מהצד שלו ושינצל את ההזדמנות ללמוד ממנה, תאמין לי שרק טוב יצא מזה.

 

אם הוא לא הצליח לזהות טעות שהוא עשה אז תפדל, הוא נפל על בן אדם שהפעם הוריד לו מראה, ואם הוא היה על 4 גלגלים כנראה היה מוריד אותו מהכביש.

 

להצדיק עבריין? זה שרשמתי שאני לא מצדיק אותו זה לא מספיק? אז מה כן אדון יודע הכל?

 

 

"אין גבול במדינה הזאת לחוצפה וליוהרה של רוכבי האופנועים"

 

סיבוב אחד על אופנוע בכביש ציבורי, ונראה איך אתה תגיב, כי גם אתה, רואה רק צד אחד אך של סיפור אחר.

 

תאמין לי שאני אומר בדיוק ההפך.

 

ובנימה זו, חג שמח!

 

http://www.youtube.com/watch?v=jJyP_Snk2Sw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

כמה לא מפתיע שמדובר ברוכבת..

פורסם
1. אבהיר בפעם ה 27,865 כי אני נשארתי בנתיב שלי והבחור התעקש לחתוך אותי time and again. התנהג כמו ערס קלאסי על הכביש.

 

סבבה. כמו שאמרתי, לי אין מושג מה קרה שם, רק אתה יודע. כמו שאמרתי, יכול להיות שהוא באמת זה שהיה לא בסדר. רק אתה יודע את האמת.

 

2. על המשפט המצוטט מגיעה לך שלילת רישיון במינימום. אין לך שום זכות לקחת את החוק לידיים, גם אם אותו נהג עשה משהו לו בסדר. וכנראה שבדיוק בגלל זה שונאים אופנועים - 80% מהם שהגיבו כאן כתבו שהם היו מורידים מראות למי שבא להם. מי שמכם? מי אתם חושבים שאתם - משטרת ישראל? בתי המשפט? גם אם פגעו בכם - אין לכם שום זכות לקחת את החוק לידיים. תתפסו את המספר ותתלוננו במשטרה - בדיוק כפי שאני הולך לעשות על אותו אופנוען שפגע בי. לרגע אחד לא חשבתי להתחיל לרדוף אחריו ולפגוע בו.

 

לא לוקח שום חוק לידיים. תקרא את ההודעה הקודמת שלי. פעם הייתי עושה את השטויות האלה, היום אני חכם יותר. אני לא אומר שאני לא מתעצבן בטירוף ותמיד חושב על מה הייתי רוצה לעשות לו, אבל בסופו של דבר אני לא עושה כלום.

כמו שאמרתי, הרצון קיים, היכולת קיימת, אבל הביצוע לא.

ולגבי "מי שמכם" - כמו שכבר כתבתי, אם בארץ הייתה אכיפה וענישה כמו שצריך, אז גם הרוכבים הסוררים וגם הנהגים הסוררים היו מקבלים את מה שמגיע להם.

אני מאחל ליום שבו מדינת ישראל תבין שאופנוע זה כלי תחבורה לגיטימי, אבל לפני זה, שהנהגים יבינו את זה.

 

אם בא לך להתעסק עם עיראקי עצבני נהג אוטובוס לשעבר לך על זה הוא קיבל את הרישיון חזרה :lol:

זה שהוא קיבל רשיון חזרה זה מחדל רציני. צריך לשלול לו לצמיתות ולהכניס אותו לכלא.

ולגבי זה שהוא עיראקי עצבני, נו אז? למה הוא סופרמן? לא. גם הוא יכול להידקר. ואם הוא יעשה שטויות כאלה למישהו קצת יותר משוגע ממנו שגם ישלוך עליו אקדח? זה שהוא עיראקי עושה אותו חסין כדורים? מספיק לחשוב שכל אחד שהוא קצת גדול או שחום אז הוא עבריין שאי אפשר להתעסק איתו. גם ראשי משפחות פשע מתים.

עאלק עיראקי עצבני...

 

רק לפי איך שאתה מדבר ומסביר את עצמך רואים שאתה סתם עוד "רוצה להיות עבריין" על אופנוע. למה לעזאזל זה נראה לך הגיוני שרוכב אופנוע יתלוש לנהג מראה? הנהג הוא גם כן בן אדם, וכמו כל בן אדם הוא יכול לעשות טעות בכביש. קורה. למה לי אף פעם לא קרה שמישהו חתך אותי? לכולם זה קורה! אל תחשוב שאתה יוצא דופן... חתכו אותך בכביש, תקלל בלב, תודה לבורא עולם שלא קרה כלום ותמשיך הלאה. רק בגלל אנשים כמוך תרבות הנהיגה שיש לנו בארץ נראית ככה. אם באמת אתה מעיף מראות מרכבים שחותכים אותך בטעות, תמשיך ככה עד שתיפול על בן אדם שיעיף אותך מהאופנוע וישבור לך את העצמות ואת האגו המסריח הזה. אני לא מסוגל לראות שבן אדם הורס רכוש של בן אדם אחר בכוונה תחילה בטח ובטח אם אין סיבה. אם אתה חושב שנהג הוולוו היה צריך לקבל מאסר אז גם אתה, כי אתה לא פחות גרוע. פגיעה ברכוש שתעלה לבעלים כסף בין אם זה נזק של שקל אחד בודד לבין אם זה נזק של מאות או אלפים, היא גרועה כמו כל פגיעה אחרת. תאמין לי שאף בן אדם לא ירצה להרוס/לשרוט את הרכב שלו סתם בשביל לפגוע בכוונה באיזה רוכב אופנוע סתם כי בא לו. אם אתה חושב שאתה גבר תמשיך לשבור מראות, מקווה בשבילך שלא ייצא לך לשבור לי איזה מראה או אפילו טסה מהגלגל. אגב אני מכיר מישהו קרוב אליי מאוד שרכב על אופנוע ונכנסה בו מכונית שלא נתנה זכות קדימה ופגעה לו ישר בגוף. ככה שאין לי שנאה כלל לרוכבי אופנועים ואין פה צודק או לא צודק, כל אחד צריך להיות מרוכז בנהיגה של עצמו ולהיות זהירים כלפי האחרים. זה תקף לכולם.

ברור שהנהג הוא בן אדם, רק שכנראה שהנהגים חושבים שהרוכב הוא לא. אין דרך אחרת לתאר את זה.

זה לא נראה לי הגיוני להוריד מראה לרכב, אבל כשאתה על האופנוע אתה רואה דברים בצורה שונה, במיוחד אם אתה ערס מפגר שעכשיו קיבל רשיון. אז כן, פעם זה היה נראה לי הגיוני, היום אני קצת יותר חכם.

אל תשכח, שוב, כמו שאמרתי כבר, יכול להיות אלף סיטואציות - הרוכב הבין לא נכון התנהגות מסויימת של הנהג, או שהנהג עשה בכוונה, או שהוא פשוט טעה...הכל אפשרי!

למקרה ולא הייתי ברור - אני לא בעד הקטע עם המראות. הכוונה הייתה שגם אני הייתי עושה את זה פעם, כמו שכתבתי בהודעה הקודמת שלי. תקרא אותה בבקשה שוב.

רוצה להיות עבריין? תודה אבל לא תודה. אני עם השטויות שלי סיימתי.

המשפט האחרון שלך הוא הנכון מכולם! ביום שהנהגים והרוכבים יתחילו להבין זה את זה, המצב פה ישתנה. שוב, עוד משהו שכתבתי בהודעה הקודמת שלי. אני באמת נבקש שתקרא אותה שוב.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways


×
×
  • תוכן חדש...