Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יאללה אולי תגובה מתונה קצת...

 

לדעתי הקטנועים הקטנים יותר (מניסיוני על הכביש כנהג רכב) עושים שם רע לאופנועים, במיוחד השליחים שילדים וצעירים עד גיל ה25.

רוב האופנוענים שאני ראיתי רוכבים בצורה זהירה ביותר.

 

לכל צד יש אשמה מסוימת אך הרוכבים צריכים לשים לב לדבר הבא - לרכב יש הרבה שטחים מתים ועל כן יש לשמור מרחק כמה שניתן על גבול הטעם הטוב. וחוק הטבע אולי מספר אחד ככל שאתה קטן יותר אתה שם לב פי כמה לאלו שגדולים ממך.

אז ההיגיון אומר שנהג רכב פחות שם לב לדברים שקטנים ממנו (לא אומר שזה מוצדק אך זה עובדה שאופנוע צריך לפחד יותר בכביש מאשר רכב).

 

רק אתמול קרוב של חבר שלי נפגע כאשר רכב על קטנוע (גדול) נהג הרכב היה אשם ועכשיו לרוכב נשברה הרגל והוא ככל הנראה יקבל פלטינות.

 

שום דבר לא שווה את זה, לא עקיפות, לא בריונות, לא צעקות וסימנים. סעו בזהירות.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אני לובש שני כובעים (או קסדות?) לראשי, השנאה של אנשים פה לרוכבי אופנוע היא פשוט מפחידה!!

אנסה להסביר קצת למה רוכבים מתנהגים כפי שהם:

אני בתור רוכב, שעובד גם בתור שליח רוצה להגיד שהשליחים, ללא ספק (ולצערי לפעמים גם אני) עושים שם רע לרוכבים, במיוחד אלה שבמרכז - כל אותם מעברים באדום ונסיעות על מדרכה מתבצעות על ידי שליחים למיניהם, לא תראו רוכב אופנוע נוסע על המדרכה שלא לצורך חנייה, כי מה לעשות אם אנחנו נחנה בכביש, יבוא מר "don't shoot" או אישתו (הנה עוד הכללה בשבילך) ויעשה רוורס קטן והופ, 1500 שקל נזק! באירופה אגב, לא חונים כמעט בכלל על מדרכה כי יש חניות לאופנועים בשפע ואין פחד שמישהו יכנס להם באופנוע.

בקשר לאדומים - מטומטמים לא חסר, היום ראיתי שני רכבים עוברים באדום מול הפנים שלי (לא גבולי, עצרו הסתכלו ונסעו). אגב יש רמזורים שעובדים על חיישנים שלא מגיבים לקטנועים קטנים בכלל, מה עושים אז?

בנוסף - השליחים לחוצים בזמן, אם אני עובד ברשת שמתחייבת לספק לך פיצה בחצי שעה והיא יוצאת מהתנור אחרי 14 דקות - אתם באמת מצפים שהשליח יעמוד איתכם בפקק?

בכיוון אחר לגמרי - הרוכב רואה את הנעשה בכביש טוב פי כמה וכמה מהנהג, גם בגלל שהוא גבוה יותר, גם בגלל שאין קורות, חלונות, דשבורד, רדיו, שעונים, ילדים וכו'. לכן הוא יכול מעשית (ולא חוקית) להרשות לעצמו לנסוע מהר יותר, במיוחד שאופנוע ממוצע (650 סמ"ק שני צילינד) הוא בעל מעטפת ביצועים דומה לאלו של במוו 325 נניח. ואופנוע 600 ספורטיבי יכול להתחרות גם עם פרארי במסלול (גם ה250 סמ"ק שלי עושה 0-100 בקצת פחות מ8 שניות, וסוגר 160 קמ"ש) עכשיו כשהבנו על מה מדובר, אוסיף את העובדה שלמרות שהראות קדימה מעולה, מאחור - לא רואים כלום! ולכן, ואני יכול לגבות את דבריי בניסוי שערכתי בעצמי רק שלשום. נסיעה ב140 קמ"ש בכביש שבו רוב התנועה זורמת ב100-110 היא בטוחה משמעותית לרוכב מאשר נסיעה ב100, רק בגלל העובדה שנהגי המכוניות לא רואים אותו והוא עלול להיות מופתע מאחור.

תבינו, קטנוע שעושה שטויות בעיר עושה את זה כי הוא "ממהר" וכי הוא יכול (תחשבו על עצמכם על אופניים, הייתם עומדים בכל רמזור אדום? לא, למה? כי אתם יכולים!). אופנוע שנוסע מהר בבינעירוני עושה את זה כי הוא חייב, אבל ללא ספק הוא גם נהנה מזה על הדרך!

אני בכלל עברתי לאופנוע בגלל שזה חסך לי שעה וחצי ביום. אז מי שמעדיף לשבת שעה וחצי ברכב כל יום ולהפיק מזה 0% תועלת ו100% עצבים, שלא יפתח עיניים על אופנוען שעוקף אותו בשוליים בלי מזגן, בלי פח מסביבו ובלי שי ודרור ברדיו, תוך שהוא משלם על זה ביטוח שיקר פי 2.

 

ועכשיו לעניין:

לבחור שפתח את השרשור - בוא נתחיל מזה שתצרף תמונה של המראה וקישורים של מה שמצאת, בשביל שהמערכת תאפשר לך את זה. פשוט תוסיף קצת רווחים בכתובת בסגנון w w w . eba y.c om, זה אמור לעבוד.

את התמונה אתה יכול להעלות לאתר כמו tinypic.com.

ולמה כל זה? כדי שנבין מה בדיוק נשבר - ולפי זה נבין האם תוכל לקפל את המרכה ועד כמה פשוט תהליך התיקון וההחלפה.

בקשר לצמיגים - ברכב הנעה כפולה מחליפים את כל 4 הצמיגים יחד, במקרה של פנצ'ר ניתן להחליף צמיג אחד בתנאי שהצמיגים חדשים (עד 1500 - 2000 ק"מ רגועים) אם הם עד 5000 ק"מ הייתי שוקל החלפה של זוג, למרות שזה לא נכון כלכך מבחינה בטיחותית. יותר מזה (10000 ק"מ נניח), רבעייה חדשה - אין מה לעשות, זה א' בבטיחות על הכביש, סך הכל 4 חתיכות גומי שהן כל הקשר שיש לך לכביש, בעזרת הצמיגים אתה בולם, מאיץ ופונה!

בקשר למחיר, צמיג ב800 ש"ח זה צמיג יקר מאוד! מה דגם הצמיג ומידתו?

מצד שני תזכור, לחסוך 1000 שקל על צמיגים שאתה מחליף פעם ב3 שנים ולהרכיב סט סיני מסוג ז' - זה הרבה יותר גרוע!

חק אצבע בצמיגים הוא שנכון למרץ 2013, אין בארץ צמיגים סיניים מאיכות טובה, הם אפילו לא מתקרבים ליכולות של צמיגים אירופים\יפניים\אמריקניים. ולפני שאתה אומר לעצמך שאתה לא נהג מירוצים תזכור שהילד שרץ אחרי כדור בלי להסתכל בטוח שאתה כן, שאתה עם צמיגי מירוץ דביקים במיוחד, ברכב עם בלמים קרמיים שעוצר מ100 קמ"ש ב25 מטר, לצערי - משפחתית מודרנית עושה את זה בערך ב40-50, על סט צמיגים חדש, כלומר רכב חדיש ממוצע על צמיגים טובים שנסעו קצת עושה את זה ב60-70 ואילו רכב משפחתי משנת 2001-2 שנוסע על צמיגים תוצרת סין עושה את זה ב90 מט, עכשיו תחשוב באיזה מהרכבים היית רוצה להיות אם היה קופץ לך ילד לכביש, ועם איזה צמיגים.

 

טוב חפרתי מספיק לא? כבוד למי שקרא!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אתה יודע מה ההבדל בין אופנוענים לנהגים? שהאופנוענים מבינים את את הנהגים ומשתדלים לא לעשות בעיות (רובם, בכל כלל יש יוצא מן הכלל), אבל הנהגים לא מבינים בכלל את האופנוענים. בכלל. מבחינת הנהגים, האופנוענים הם נגע זר שיש למגר.

 

זה רק במדינת ישראל.

 

זה בגלל שהחינוך חרא, הלימוד רכיבה חרא (עאלק לימוד...), הלימוד נהיגה חרא (יותר גרוע אפילו מרכיבה), האכיפה חרא (כנגד עברייני כביש אמיתיים ולא כנד מישהו שנסע קצת מעל המותר), והענישה חרא.

 

אז בתור אופנוען, כשמישהו היה מחליט שהכביש שייך לו וחותך אותי, הוא היה מאבד מראה. או שתיים.

 

במקום שנהגים ורוכבים יבינו אחד את השני ויתחשבו אחד בשני, אנחנו מחליטים לריב מי יותר אשם. כולנו אשמים. בהתנהגות שלנו על הכביש.

 

אבל להעיף אופנוען באוויר בכוונה בגלל סימני ידיים?!?!?! באמת??!?!!?!?!??!

והוא קיבל רק 3 חודשי שלילה?!?!?! מראה לך באמת את המצב העגום של הענישה בארץ. הוא היה צריך להיכנס לכלא ל15 שנה.

אם זה היה אני, הוא היה מת. אבל באמת מת. היה חוטף דקירה בלב.

 

מה זה השטויות האלה?!?! הדהמת אותי עם הסיפור המטומטם הזה. אני מקווה שחירטטת איזה שטות כי אם זה המצב, פעם הבאה שאני על אופנוע ורואה וולוו 940, אני מוריד אותו מהכביש לאיזה תעלה וקובר אותו שם. בחיים.

לדעתי מי שלוקח את החוק לידיים שלא יתפלא שיש יותר משוגעים ממנו.

מישהוא בתום לב נוסע ובטעות חתך מישהו זה סיבה להוריד לו מראה שעולה לפחות2500 ובמרצדס,אודי,במוו 4500

נראה לך שאז הוא ילמד? טעות טעות. "טעות לעולם חוזרת".

ושוב שכל משוגע שמוריד מראות יזכור

שיש יותר משוגע ממנו . דוגמא ההוא אם הוולוו.

אני לא בצד של אף אחד בגלל שגם אני חובש את 2 הקסדות.

אני רק נגד אלימות מכל סוג שהוא בלי אבל.

פורסם

יש לי רק עוד משהו קטן להוסיף לנושא.

 

נהגי הרכב צריכים להבין דבר אחד, 95% מרוכבי האופנוע יש להם רשיון לרכב, ונהגו מספיק על רכב, לעומת זאת, אין להרבה נהגי רכב רשיון לאופנוע ובטח שלא נסיון על אופנוע.

 

מה שאני בא להגיד בעצם, רוכבי אופנוע יודעים מה זה להיות נהג רכב, הם מבינים מה זה להיות רכב, אך בעלי רכב לא יודעים מה זה להיות רוכב אופנוע, הם לא מבינים אותנו, ויותר מזה, בגלל חוסר ההבנה הזאת הם מתחילים גם לשנוא אותנו.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

אני לא שונא שום אופנוען, ושום נהג. אני פשוט מצפה מכל אחד לעשות הדבר המטומטם ביותר שאפשר. זה הסוד לנהיגה בטוחה. לראות את כל הסיכונים מסביב ולשמור על אפשרות "מילוט" בעת הצורך. אם זה בלימה, האצה, לאפשר למישהו "לחתוך", או סתם להתרחק מאיזה אידיוט.

בסוף, לכולם יש חסרונות כנהגים, אין נהגים מושלמים. כל החכמה היא להבין את החסרונות שלך, ולהבין מעט את החסרונות של האחר.

למשל, אופנוען צריך להבין שהוא יחסית קטן, וקשה לראות אותו במראות, במיוחד אם הוא מזגזג מנתיב לנתיב. אם יבין את זה, יהפוך לנהג טוב יותר. דוגמה נוספת, נהג רכב צריך לדעת שלמשאית יש שדה ראייה מוגבל בצד ימין, ולא לעקוף אותה, אלא לתת לה לחזור ימינה בבטיחות. מי שעוקף מימין, ואז מתפלא למה נהג המשאית סוטה עליו, הוא אידיוט גמור, כי הוא לא מצליח להבין שנהג המשאית לא רואה אותו. גם אופנוען שעוקף רכב מימין - לא חכם.

 

אין לי שום בעיה עם אופנוענים בשוליים, אין לי שום בעיה שיעקפו פקקים, ויחנו על מדרכות (בתנאי שלא מפריעים להולכי רגל). מבחינתי, גם תוריד להם את הביטוח ל-100 שקלים, למה לא? שיהיה לבריאות. הבעיה היחידה שלי היא כאשר אופנוען עוקף אותי בתוך הנתיב שאני נמצא בו. זו תופעה רחבה מאוד, ומטומטמת מאוד. לדעתי, היא נובעת מסיבה אחת, שבגינה יש המון תאונות - חיפזון. עם קצת יותר סבלנות, הרבה תאונות יכלו להימנע.

לדוגמה, בסרטון שהעלו פה, רואים שנהג האופנוע לא מיומן בכלל. איך הוא מרשה לעצמו לנסוע בין שני רכבים, ועוד במהירות זהה לשלהם? זה מתכון לאסון. והכל בשביל מה? כדי להראות שנהגים מדברים בטלפון, ביג פאקינג דיל. תודה רבה קולמבוס, גילית לי את אמריקה. יש גם אופנוענים שמסמסים תוך כדי נהיגה, נו אז?

 

לסיכום, לכל כלי, ולכל נהג יש את חסרונותיו. אם ננסה להבין את האחר, ונהיה מעט יותר סבלניים, אנחנו רק נרוויח.

חג שמח.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
יש לי רק עוד משהו קטן להוסיף לנושא.

 

נהגי הרכב צריכים להבין דבר אחד, 95% מרוכבי האופנוע יש להם רשיון לרכב, ונהגו מספיק על רכב, לעומת זאת, אין להרבה נהגי רכב רשיון לאופנוע ובטח שלא נסיון על אופנוע.

 

מה שאני בא להגיד בעצם, רוכבי אופנוע יודעים מה זה להיות נהג רכב, הם מבינים מה זה להיות רכב, אך בעלי רכב לא יודעים מה זה להיות רוכב אופנוע, הם לא מבינים אותנו, ויותר מזה, בגלל חוסר ההבנה הזאת הם מתחילים גם לשנוא אותנו.

 

זה לא קשור להבנה בהיכרח.

נהגים אידיוטים לא חסרים, לא על אלה שנוהגים על 4 ולא כאלה שנוהגים על 2 ולא כאלה שנוהגים על יותר..

אז נהג אחד שעשה טעות הוריד מראה לא אומר שכל נהגי האופנועים כאלה.

אני לא שונא נהגי אופנועים ואני אפילו מנסה להבין אותם, מצד שני אני לא סובל נהג אופנועים שנדחפים לי לנתיב ומסכנים את חייהם ויגרמוי לי לשלם על הטעויות שלהם בדיוק כמו שאני לא סובל נהגי רכבים שנדחפים לי לנתיב בגסות.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

שלא נתחיל את הדיון על הרוכבים שהתקינו "קסנון" ונוסעים תמיד באור גבוה ומסנוורים

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
שלא נתחיל את הדיון על הרוכבים שהתקינו "קסנון" ונוסעים תמיד באור גבוה ומסנוורים

 

עדיף שלא נתחיל,כי זה מובן מאליו שיש יותר רכבים כאלה...

פורסם

אני רוכב שרוכב תמיד עם אור גבוה, ומכבה אותו רק כאשר אני נמצא מאחורי רכב ליותר משנייה או שתיים, יודע למה? כך מקרה לדוגמא:

חבר טוב רכב לו בעיר על אופנוע גדול, כבד ונוצץ ששוקל 300 קילו, ואז באחת הכיכרות מישהי פשוט נכנסה לכיכר בלי לשים לב וגרמה לו להחליק תוך נסיון התחמקות, אתה יודע מה הייתה התשובה שלה? "לא ראיתי אותך", אתה יודע כמה % מתאונות דו"ג-רכב נגרמות בגלל "לא ראיתי"? זאת התשובה שלך למה אני אסע תמיד עם אור גבוה, ואם החוק היה מאפשר לי הייתי מוסיף גם עוד תאורה לכלי.

זה לא אומר שאני אסנוור בנאדם בכוונה, בשנייה שאני רואה שאני מפריע למישהו אני מוריד.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שאלה: ניתן לשטוף את הרכב בשטיפה אוטומטית?

(למרות המראה הברגים וכו')

ואם לא - אז היכן?

 

ומה לגבי קיפול המראה בעת הצורך?

 

תודה

פורסם

לפותח השרשור שלום.

 

1) צמיגים. בד"כ מחליפים בזוג. שילמת 800 ש"ח אבל לא ציינת איזה חברה/סוג קניית, ולכן לא ניתן לדעת האם שילמת יקר. לזבל סיני נראה יקר, לצמיג איכותי יפני מחיר הוגן. השאלה גם מאיפה רכשת? מוסך יבואן יקר בהרבה בכלל, ובפרט בתחום הצמיגים.

 

2) מראה. כל עוד המראה מוברג לרכב ואינו מהווה סכנה בטיחותית זה עובר טסט, השאלה אם זה נוח לך להמשיך לנסוע ככה... תמונה בהחלט תעזור. גם מראה ידני מספיק לטסט. יש לי בבית מראה של סובארו נייו אייג 2004 תבדוק במוסך שלך האם זה מתאים, אם כן אשמח למכור לך אותו במחיר סמלי.

פורסם
אני רוכב שרוכב תמיד עם אור גבוה, ומכבה אותו רק כאשר אני נמצא מאחורי רכב ליותר משנייה או שתיים, יודע למה? כך מקרה לדוגמא:

חבר טוב רכב לו בעיר על אופנוע גדול, כבד ונוצץ ששוקל 300 קילו, ואז באחת הכיכרות מישהי פשוט נכנסה לכיכר בלי לשים לב וגרמה לו להחליק תוך נסיון התחמקות, אתה יודע מה הייתה התשובה שלה? "לא ראיתי אותך", אתה יודע כמה % מתאונות דו"ג-רכב נגרמות בגלל "לא ראיתי"? זאת התשובה שלך למה אני אסע תמיד עם אור גבוה, ואם החוק היה מאפשר לי הייתי מוסיף גם עוד תאורה לכלי.

זה לא אומר שאני אסנוור בנאדם בכוונה, בשנייה שאני רואה שאני מפריע למישהו אני מוריד.

 

כל מקרה לגופו ואני לא מתכוון להגיב על מקרה שלא הייתי בו. רוכבים כמוך ראיתי הרבה על כביש 1 וכביש 90 בלילה. זה לגיטימי לחלוטין בהנחה שאתה באמת מוריד את האורות כשצריך. אף על פי כן, מבחינתי כל אופנוען שמזגזג בלי להתחשב בשאר הנוסעים, לא מאותת ועוקף מימין הוא עבריין תנועה. לצערי, סטטיסטית אני נתקל בעבריינים יותר מאשר רוכבים נורמטיביים (בני כל הגילאים), כולל מכר קרוב שלי לצערי, נהג מנוסה, לעומת בחור, ילד ממש, שהייתי חוזר על הקטנוע שלו הביתה מהעבודה בתור נוסע לפני כמה שנים שמהווה את הדוגמא ההפוכה והוא באמת רוכב למופת.

חבל שבמדינת ישראל אי אפשר לקרוא למשטרה במקרים של תאונה ושבוחן התנועה יגיע תוך זמן סביר וידע לכל הפחות לאבחן מהירות מופרזת (אם צריך) וזכות קדימה, חוקיות עקיפה (וכולנו יודעים שהשניים האחרונים זה דיל ברייקר ברוב המקרים) וכד'.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

פורסם

2) מראה. כל עוד המראה מוברג לרכב ואינו מהווה סכנה בטיחותית זה עובר טסט, השאלה אם זה נוח לך להמשיך לנסוע ככה... תמונה בהחלט תעזור. גם מראה ידני מספיק לטסט. יש לי בבית מראה של סובארו נייו אייג 2004 תבדוק במוסך שלך האם זה מתאים, אם כן אשמח למכור לך אותו במחיר סמלי.

 

אהלן,

 

הפורום לא נותן לי לשלוח לך הודעה פרטית כי לא כתבתי 25 הודעות (WTF).

 

אשמח אם תיצור איתי קשר ב b i k o r r e t @ g m a i l . c o m בקשר למראה.

 

(הרווחים הם בגלל שגם אימיילים הוא לא נותן לי לצרף - מה נסגר??)

 

תודה

פורסם

מעבר לשנאה הגדולה, יש משהו שמאוד מצחיק אותי.

 

אנשים בוחרים לעבור על החוק ולהתנהג באלימות, אבל לא מוכנים שאחרים ינהגו כלפיהם באותה צורה...

 

מישהו מודה שהוא העיף מראות כי עיצבנו אותו, כועס על סיפור מצוץ מהאצבע על וולבו שנכנסה באופנוען במכוון - ואומר שהוא ידקור\יהרוג את נהג הוולבו הבא שהוא רואה...

 

חברים, מי שנוקט באלימות (וכן, שבירת מראה היא אלימות) - שלא יתפלא אם יפעילו עליו אלימות גדולה יותר. מי שישבור לי מראה יכול לפחד בצדק שאני רק מהבהלה יסתה מהנתיב ויוריד לו את התחת. ולא מעניין כלום העובדה שהוא רק פגע ברכוש ובו פוגעים בנפש.

 

דרך אגב, גם אני אופנוען לשעבר, בעל רישיון לכלי כבד וגם אותי הורידו נהגים מטומטמים. אף פעם לא התחשק לי לגרום להם נזקים בגלל הטימטום שלהם...

פורסם
יש לי רק עוד משהו קטן להוסיף לנושא.

 

נהגי הרכב צריכים להבין דבר אחד, 95% מרוכבי האופנוע יש להם רשיון לרכב, ונהגו מספיק על רכב, לעומת זאת, אין להרבה נהגי רכב רשיון לאופנוע ובטח שלא נסיון על אופנוע.

 

מה שאני בא להגיד בעצם, רוכבי אופנוע יודעים מה זה להיות נהג רכב, הם מבינים מה זה להיות רכב, אך בעלי רכב לא יודעים מה זה להיות רוכב אופנוע, הם לא מבינים אותנו, ויותר מזה, בגלל חוסר ההבנה הזאת הם מתחילים גם לשנוא אותנו.

 

משום מה, עם כל ההבנה שלהם, הם שוכחים שגם נהגים במכוניות לא נהנים להכנס עם הרכב לתוך בור בנתיב, או לעבור על מכסים של תעלות ביוב. למה אני אומר את זה? כי לעיתים נדמה שאונפועים שנוסעים במקביל לרכבים מצפים מנהגי הרכב לנסוע בקווים ישרים ביותר (אחרת, הרי, פיצול הנתיב לא יעבוד). אבל כל מי שנהג יותר מ5 דק' ברכב בחיים שלו, יודע שזה לא עובד ולא יכול לעבוד ככה.

הטענה הזו על ראייה והבנה טובה יותר של המתרחש מצד האופנוענים היא מיתוס, בדיוק כמו השכנוע העצמי שיש דרך בטוחה באמת לעקוף נהגים בתוך נתיב בפקק.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...