Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ניסיתי לעזור, הצעתי לך פתרון.

 

המטרה שלי? שאולי תנסה להבין שאולי קרתה שם טעות מהצד שלך שכמעט הרגה את האופנוען, בסה"כ על מנת שלא תקרה שוב הטעות הזאת.

 

המניע שלי? אני רוכב אופנוע, ותאמין לי שאנחנו בלתי נראים על הכביש, ואפילו שאנשים חושבים "לא עשיתי כלום", הם לא מבינים שבכמה שניות האחרונות שעברו, הם בעצם כמעט רצחו אותנו מבלי לשים לב בכלל.

 

"ממתי זה חוקי שאופנוענים לוקחים את החוק לידיים ו"מעבירים מסרים"? "

 

זה לא, ושים לב שגם אני וגם mill3r רשמנו שאנחנו לא מצדיקים את המעשה שלו, כי הוא באמת הגזים, גם אני על האופנוע לפעמים מתעצבן שכמעט הורגים אותי (או שזה לא מעצבן?) אך לרמה של גרימת נזק עוד לא הגעתי וגם לא אגיע, אז כמו שאמרתי אני ממש לא מצדיק את לקיחת החוק לידיים.

 

פשוט אין בארץ מודעות לאופנועים, ואפילו מעבר של נתיב מבלי להסתכל במראה או במקרים מסויימים מבלי לבדוק שטח מת, יכול להרוג רוכב.

 

ממש לא התכוונתי לפגוע בך כי עושה רושם שנפגעת ממני, אני פשוט אומר אם קרה מקרה אז עדיף כבר ללמוד ממנו אתה לא חושב? קח את זה בנימה חיובית ולאו דווקא בנימה שלילית, לא באתי לפגוע כאן באף אחד, רק לנסות ולהראות נקודת זווית קצת אחרת.

 

בהצלחה עם המראה.

 

לפי התגובות שלך האופנוען "המסכן" שרק נוסע כחוק ואף פעם לא משתולל ומסכן את כל משתמשי הכביש בשביל הנאתו הפרטית היה צריך לשלוף אקדח ולרצוח את פותח השרשור על טעותו... מה? זה רק מראה? אולי גם היה שוחט את אישתו והילדים לצורך דוגמא לשאר הנהגים.

 

אין גבול במדינה הזאת לחוצפה וליוהרה של רוכבי האופנועים... איך אתה מרשה לעצמך להצדיק עבריין אלים ומסוכן?

להגיד שזה לא בסדר ואתה לא מצדיק אותו זה נחמד פה בפורום אבל מוכיח שכנראה שעל הכביש היית עושה את אותו הדבר או חמור יותר

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

^

 

יש למישהו כאן קושי קשה מאוד בהבנת הנקרא אני מבין.

 

1. מה לעשות? אני חייזר, כן, אני לא משתולל על כביש ציבורי, יודע למה? כי זה לא המקום לדברים כאלה, זה שקשה לך לקבל את העובדה שיש רוכבים שלא רק משתוללים בלי סוף ושאופנוע בסופו של יום היא כלי תחבורה לאנשים מסויימים שאוהבים את זה, זאת באמת בעיה קשה.

 

2. איפה רשמתי שפותח השרשור טעה? או שצריך לעשות לו משהו כתוצאה מכך? טענתי שאולי קיים סיכוי שקרה משהו מהצד שלו ושינצל את ההזדמנות ללמוד ממנה, תאמין לי שרק טוב יצא מזה.

 

אם הוא לא הצליח לזהות טעות שהוא עשה אז תפדל, הוא נפל על בן אדם שהפעם הוריד לו מראה, ואם הוא היה על 4 גלגלים כנראה היה מוריד אותו מהכביש.

 

להצדיק עבריין? זה שרשמתי שאני לא מצדיק אותו זה לא מספיק? אז מה כן אדון יודע הכל?

 

 

"אין גבול במדינה הזאת לחוצפה וליוהרה של רוכבי האופנועים"

 

סיבוב אחד על אופנוע בכביש ציבורי, ונראה איך אתה תגיב, כי גם אתה, רואה רק צד אחד אך של סיפור אחר.

 

תאמין לי שאני אומר בדיוק ההפך.

 

ובנימה זו, חג שמח!

 

http://www.youtube.com/watch?v=jJyP_Snk2Sw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם
דבר ראשון זה לא סרטון שלי.

 

דבר שני, עשו הוכיחו כבר כי נסיעה בין הנתיבים הרבה יותר בטיחותית מאשר נסיעה בנתיב, תעשה חיפוש באינטרנט, יניב לך המון תוצאות על הנושא.

 

להזדנב בין נתיבים בין 2 רכבים נוסעים זאת נהיגה בטיחותית? אחרי זה אתם טוענים שלא רואים אתכם?

 

כל מה שרוכבי האופנועים בארץ יודעים זה לקטר ולבכות על הביטוחים היקרים, על זה שמעקות ההפרדה הורגים אותם ועל זה שאף אחד אף פעם לא רואה אותם...

אם אני הייתי נוהג ברכב 4 הגלגלים שלי יום אחד כמו שרוכב דו-גלגלי בארץ נוהג כל יום בשגרה הייתי הופך לאוייב הציבור מספר אחד ולמטרה להשמדה ע"י משטרת התנועה.

מותר לכם לנהוג באיזו מהירות שבא לכם, גם בכביש עירוני וגם בבין עירוני כי אסור למשטרה לרדוף אחריכם פן תהרגו חס וחלילה.

מותר לכם לזגזג בין נתיבים כמו חיות כי זאת ההצדקה לדו-גלגלי פה, אחרת בשביל יש אותם אם תעמדו בתור בפקק כמו כולם.

מותר לכם לסוע בשוליים כי אנחנו עם הרכבים מסכנים אתכם.

מותר לכם לסוע על המדרכות כי גם מותר לכם להחנות עליהן ותמיד אפשר לומר שרק הלכתם להחנות שבעצם חתכתם 4 רמזורים.

מותר לכם לסוע באדום מלא רק כי אף אחד לא ירדוף אחריכם.

ומותר לכם לקלל, להרביץ ולהתנכל לכל מי שבטעות על הדרך הפריע לחיות אדם על הדו-גלגלי.

 

תיסע בכבישי גרמניה יום אחד ותראה איך רוכב דו-גלגלי בעולם מתורבת מתנהג ואחרי תחזור להטיף פה בפורום צדק עליון...

 

וגם אם אתה נהג זהיר על הדו-גלגלי שלך, 90% מהחברים שלך בתחום הם סכנה לכולנו ועד שאתם, רוכבי הדו-גלגלי, לא תשתנו אנחנו נמשיך להיות עויינים אליכם כי אתם יצרתם את האווירה הזאת בכביש.

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם

 

לא שאני מצדיק את מעשה האופנוען, אך

 

"אני לא מצדיק אותו, אבל" זה ה"אני לא גזען, יש לי המון חברים כושים" החדש :sissies:

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

מה לעזאזל נסגר אתכם?

 

הבחור ביקש לדעת מאיפה כדאי לקנות מראה לרכב וצמיגים ואתם מטיפים לו מוסר כשבכלל אין לכם חצי מושג מי הוא, למה, איך הוא נראה ומה לעזאזל קרה שם?

מה נושא הסיפור קשור עכשיו לשאלה שלו?

למה כל משתמש חדש ועוד אחד שעוקב אחר החוקים ושואל שאלה מקבל הלקאות?

פורסם
שמת לב שרוב הזמן אתה נוסע על קו ההפרדה במקום לנסוע בנתיב.

לכן לפני שאתה מטיף לאחרים טול קורה מבין עינך.

 

מתוך עשרות האנשים שדיברו בטלפון, קראו עיתונים ונהגו כמו מפגרים במשך כל הסרטון, ושמו ז*ן על חוקי התנועה אתה מוצא לנכון לעקוץ את האופנוען שנסע על קו ההפרדה ולא גרם שום סיכון?

 

להזדנב בין נתיבים בין 2 רכבים נוסעים זאת נהיגה בטיחותית? אחרי זה אתם טוענים שלא רואים אתכם?

 

כל מה שרוכבי האופנועים בארץ יודעים זה לקטר ולבכות על הביטוחים היקרים, על זה שמעקות ההפרדה הורגים אותם ועל זה שאף אחד אף פעם לא רואה אותם...

אם אני הייתי נוהג ברכב 4 הגלגלים שלי יום אחד כמו שרוכב דו-גלגלי בארץ נוהג כל יום בשגרה הייתי הופך לאוייב הציבור מספר אחד ולמטרה להשמדה ע"י משטרת התנועה.

מותר לכם לנהוג באיזו מהירות שבא לכם, גם בכביש עירוני וגם בבין עירוני כי אסור למשטרה לרדוף אחריכם פן תהרגו חס וחלילה.

מותר לכם לזגזג בין נתיבים כמו חיות כי זאת ההצדקה לדו-גלגלי פה, אחרת בשביל יש אותם אם תעמדו בתור בפקק כמו כולם.

מותר לכם לסוע בשוליים כי אנחנו עם הרכבים מסכנים אתכם.

מותר לכם לסוע על המדרכות כי גם מותר לכם להחנות עליהן ותמיד אפשר לומר שרק הלכתם להחנות שבעצם חתכתם 4 רמזורים.

מותר לכם לסוע באדום מלא רק כי אף אחד לא ירדוף אחריכם.

ומותר לכם לקלל, להרביץ ולהתנכל לכל מי שבטעות על הדרך הפריע לחיות אדם על הדו-גלגלי.

 

תיסע בכבישי גרמניה יום אחד ותראה איך רוכב דו-גלגלי בעולם מתורבת מתנהג ואחרי תחזור להטיף פה בפורום צדק עליון...

 

וגם אם אתה נהג זהיר על הדו-גלגלי שלך, 90% מהחברים שלך בתחום הם סכנה לכולנו ועד שאתם, רוכבי הדו-גלגלי, לא תשתנו אנחנו נמשיך להיות עויינים אליכם כי אתם יצרתם את האווירה הזאת בכביש.

 

אתה אמיתי?!

אתה באמת רציני!?

אתה רוצה להגיד שכל האופנוענים 100% מהם נוסעים באדום מלא? ומרביצים ומקללים? אתה רציני במה שאתה כותב? זה כמו שאני יכתוב שכל נהגי הרכבים נוהגים כמו נשים, חותכים, מדברים בטלפון, אוכלים בזמן נהיגה, ואלוהים יודע מה.

אתה מכליל על ימין ועל שמאל, שים לב למה שאתה כותב לפני שאתה משגר זעם על המקלדת.

 

מעצבן אותך שאתה יושב שעות בפקקים והם רוכבים בשוליים? ממש מרגיז, הא? אז שב בשקט ותתעצבן לבד עם עצמך. גם אני ישבתי בפקק של ים המלח אתמול קרוב ל5 שעות, וראיתי אופנוענים עוברים אותי בכיף. שיבושם להם. אם אני סובל זה לא אומר שכולם צריכים לסבול.

לא, אתה יודע מה עדיף, הרכבים האלה שבאמצע פקק יוצאים לנתיב ממול, מסכנים את עצמם ואותי בזה שיוצאים לחתוך רכבים אחרים באמצע פקק?! כן? זה עדיף? עכשיו אני יבוא ויגיד שכול נהגי הרכבים עושים את זה?

ואתמול עצרו אותי סתם שוטרים, סתם ניסו להטפל אליי כמו עשרות פעמים אחרות בגלל הרכב. אני יבוא ויגיד שכולם חארות שמחפשים אותי?

 

תלמד משהו, חארות יש משני הצדדים.

 

עכשיו בנוגע לפותח השרשור ההזוי הזה.

הורידו לך מראה. קורה.

תעשה חיפוש תמצא אלף תוצאות מועילות יותר מאשר לפתוח פה רשימת תלונות ושאלות ממטולה עד אילת.

ואני יודע שהתגובה שלי לא מועילה, אבל משתמשים פה עוברים כל גבול.

Honda civic EJ6

פורסם

השנאה בקארספורום לאופנוענים חוצה את כל הגבולות.

מצד שני, בפולגז שונאים את נהגי הפחיות לא פחות.

אני אומר ניפגש כולנו בסמטה אפלה ונגמור את הסיפור.

בתור אחד שחובש את שני הכובעים בשני הפורומים, אני לא יודע באיזה צד לבחור. :roll:

פורסם
מתוך עשרות האנשים שדיברו בטלפון, קראו עיתונים ונהגו כמו מפגרים במשך כל הסרטון, ושמו ז*ן על חוקי התנועה אתה מוצא לנכון לעקוץ את האופנוען שנסע על קו ההפרדה ולא גרם שום סיכון?

 

 

 

אתה אמיתי?!

אתה באמת רציני!?

אתה רוצה להגיד שכל האופנוענים 100% מהם נוסעים באדום מלא? ומרביצים ומקללים? אתה רציני במה שאתה כותב? זה כמו שאני יכתוב שכל נהגי הרכבים נוהגים כמו נשים, חותכים, מדברים בטלפון, אוכלים בזמן נהיגה, ואלוהים יודע מה.

אתה מכליל על ימין ועל שמאל, שים לב למה שאתה כותב לפני שאתה משגר זעם על המקלדת.

 

מעצבן אותך שאתה יושב שעות בפקקים והם רוכבים בשוליים? ממש מרגיז, הא? אז שב בשקט ותתעצבן לבד עם עצמך. גם אני ישבתי בפקק של ים המלח אתמול קרוב ל5 שעות, וראיתי אופנוענים עוברים אותי בכיף. שיבושם להם. אם אני סובל זה לא אומר שכולם צריכים לסבול.

לא, אתה יודע מה עדיף, הרכבים האלה שבאמצע פקק יוצאים לנתיב ממול, מסכנים את עצמם ואותי בזה שיוצאים לחתוך רכבים אחרים באמצע פקק?! כן? זה עדיף? עכשיו אני יבוא ויגיד שכול נהגי הרכבים עושים את זה?

ואתמול עצרו אותי סתם שוטרים, סתם ניסו להטפל אליי כמו עשרות פעמים אחרות בגלל הרכב. אני יבוא ויגיד שכולם חארות שמחפשים אותי?

 

תלמד משהו, חארות יש משני הצדדים.

 

עכשיו בנוגע לפותח השרשור ההזוי הזה.

הורידו לך מראה. קורה.

תעשה חיפוש תמצא אלף תוצאות מועילות יותר מאשר לפתוח פה רשימת תלונות ושאלות ממטולה עד אילת.

ואני יודע שהתגובה שלי לא מועילה, אבל משתמשים פה עוברים כל גבול.

 

סוף סוף צדיק אחד בסדום.

 

מה לעשות ידידי, כנראה שאי אפשר לשנות אנשים אטומים שחושבים שהם תמיד צודקים.

 

השנאה בקארספורום לאופנוענים חוצה את כל הגבולות.

מצד שני, בפולגז שונאים את נהגי הפחיות לא פחות.

אני אומר ניפגש כולנו בסמטה אפלה ונגמור את הסיפור.

בתור אחד שחובש את שני הכובעים בשני הפורומים, אני לא יודע באיזה צד לבחור. :roll:

 

גם אני חובש את שני הכובעים בשני הפורומים, אין מה לבחור צד, כמו שנאמר מעליי - חארות יש בשתי הצדדים, דווקא בפורומים אתה מוצא את האנשים התרבותיים ולא את החארות.

 

בפולגז דווקא השנאה לפחיות לא כ"כ גדולה, אלא יותר ספיציפית על הערסים ופחות מכלילה, לעומת קארספורום בו כל אופנוען הוא מתאבד ורוצח ברברי.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

כמות התוגובת הלא רלוונטיות בפורום בהחלט שוברת שיאים לאחרונה...

יש לי הצעה מגניבה, למי שאין משהו מבוסס ומועיל להוסיף לדיון, יועיל בטובו וינצור את מקלדתו.

 

תנסה באתר הבא, הצלחתי למצוא שם בעבר חלפים שהייתי צריך:

http://www.junkyard.co.il/site/SearchResult.aspx?model=1624&man=79&ctype=4

פורסם

בתור אופנוען (לשעבר ובעתיד), אני יכול להגיד לך שאופנוען לא מוריד מראה "ככה סתם".

 

מראה מורידים אחרי שמשהו קרה. מראה מורידים אחרי שמישהו החליט לקחת עליך פנייה, לסטות מהנתיב ממש עליך כי הוא פשוט *חייב* לעבור ממש עכשיו לנתיב הימני.

יש עוד מליון סיבות אחרות, שנהגי רכב עושים, במודע ושלא במודע, שגורמים לאופנוען להתעצבן. דרך אגב, גם האגו של האופנוען חשוב פה...

 

כן, גם אני הורדתי מראה או שתיים בעברי. לא גאה בזה, אבל מה לעשות, פעם הייתי הרבה יותר פזיז.

ולא, אני לא נוהג פרוע, אני לא נוסע מהר, אני לא עושה ווילי ביציאה מרמזור, ואני לא עובר לך 3 ס"מ מהמראה ב160 קמ"ש.

יותר מזה, אם וכאשר הייתי מחליט לעבור בין שתי מכוניות, הייתי מאותת עם האורות הגבוהים על מנת להעיר את תשומת ליבם של הנהגים. כשהייתי רוכב בשוליים בזמן פקק, לא הייתי עובר את ה40 קמ"ש. זאת רכיבה בטוחה. ככה אמורים לרכב על אופנוע. ולמרות כל זאת, ושבאמת השתדלתי לרכב כמו שצריך, גם אותי חתכו, בכוונה ולא בכוונה, וגם אני החלקתי בגלל נהגים מטומטמים וגם אני התעצבנתי וגם איתי ערסים ניסו לשחק כי אני על אופנוע...זאת המציאות במדינה שלנו. זה מה יש ועם זה ננצח.

הרוב המוחלט של האופנוענים בארץ נוסעים רגוע ומשתמשים בכלי הנוח הזה ביום יום בשל היותו זול יותר לאחזקה וחסכוני יותר בדלק.

 

צריך לזכור תמיד דבר אחד, במקרה של תאונה, רכב מול אופנוע, לרכב זה ייגמר ככל הנראה במוסך, לאופנוען זה ייגמר בבית החולים. או יותר נכון רק יתחיל שם. לא נכנס אפילו למי אשם פה, לאופנוען זה ייגמר (יתחיל) בבית חולים. אתה יכול לחיות עם המצפון שלך אחרי ששלחת בן אדם לבית חולים? פצעת אותו קשה או אפילו הרגת אותו? בכוונה או שלא בכוונה? לא יודע מה איתך, אבל אני לא...

 

גם אני לא מאמין שלא עשית כלום. אני לא מאשים ואני לא כועס או משהו. יכול להיות שחתכת אותו בלי לשים לב, וגם מאוד יכול להיות שהוא בא לעקוף אותך ואתה בדיוק עברת נתיב, אפילו אחרי שהשתמשת באיתות והסתכלת במראה. אתה פשוט טעית וזה היה לא בכוונה, הוא היה בטוח שהוא ראה אותך מסתכל במראה ורק מחכה לו כדי לחתוך אותו. כל אחד רואה את זה איך שהוא רוצה.

גם אני כשאני נוהג ברכב, למרות שאני מסתכל במראות אלף פעם בדקה, ומחפש ספציפית את האופנוענים, קורה לי שאני חותך אופנוען. אין מה לעשות. טעויות קורות. יכול להיות שזה המקרה שלך.

אולי פשוט נפלת על אופנוען כזה מסריח שחושב שבגלל שיש לו אופנוע אז הכביש שייך לו. ויכול להיות שאתה משמיט פרטים כדי שנצדד בך, וגם יכול להיות שפשוט טעית. הכל יכול להיות. הכל אפשרי.

איך אומרים, לכל סיפור יש 3 אמיתות - האמת שלי, האמת שלך, ומה שבאמת.

לא משנה מה, משהו קרה שם שגרם לו להוריד לך מראה.

 

בעניין תיקון המראה, אני לא הייתי נרתע משימוש באי-ביי, תיצמד למוכרים עם ציון גבוה כמו שאמרת, תקרא עליהם ביקורות ויהיה בסדר. לאיביי יש גם מנגנון הגנה על הרוכש, מה שנקרא eBay Buyer Protection. תקרא את המדיניות שלהם בעניין ותראה עד איזה סכומים הם "מבטחים" אותך. ולמקרה שאתה סקפטי, המנגנון הזה עובד. השתמשתי בו פעם אחת בעבר וקיבלתי את כספי בחזרה. הרכבה של המראה, מסובכת ככל שתהיה, בסוף תצליח. פשוט תשתמש באתרים שנתנו לך פה, תחפש בגוגל, תשאל אנשים. ככה לומדים, וגם תהנה לעבוד על האוטו שלך על הדרך.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אם לא עשית לו כלום והוא סתם עבר ושבר לך את המראה, תתלונן ותעשה מה שאפשר, זה ונדליזם.

 

אני מכיר כאלה שבמקרה כזה היו נותנים קטנה עם ההגה, ככה שהוא לא היה יכול לחזור לאופנוע בחיים, אולי רכב.

פורסם
בתור אופנוען (לשעבר ובעתיד), אני יכול להגיד לך שאופנוען לא מוריד מראה "ככה סתם".

 

מראה מורידים אחרי שמשהו קרה. מראה מורידים אחרי שמישהו החליט לקחת עליך פנייה, לסטות מהנתיב ממש עליך כי הוא פשוט *חייב* לעבור ממש עכשיו לנתיב הימני.

יש עוד מליון סיבות אחרות, שנהגי רכב עושים, במודע ושלא במודע, שגורמים לאופנוען להתעצבן. דרך אגב, גם האגו של האופנוען חשוב פה...

 

כן, גם אני הורדתי מראה או שתיים בעברי. לא גאה בזה, אבל מה לעשות, פעם הייתי הרבה יותר פזיז.

ולא, אני לא נוהג פרוע, אני לא נוסע מהר, אני לא עושה ווילי ביציאה מרמזור, ואני לא עובר לך 3 ס"מ מהמראה ב160 קמ"ש.

יותר מזה, אם וכאשר הייתי מחליט לעבור בין שתי מכוניות, הייתי מאותת עם האורות הגבוהים על מנת להעיר את תשומת ליבם של הנהגים. כשהייתי רוכב בשוליים בזמן פקק, לא הייתי עובר את ה40 קמ"ש. זאת רכיבה בטוחה. ככה אמורים לרכב על אופנוע. ולמרות כל זאת, ושבאמת השתדלתי לרכב כמו שצריך, גם אותי חתכו, בכוונה ולא בכוונה, וגם אני החלקתי בגלל נהגים מטומטמים וגם אני התעצבנתי וגם איתי ערסים ניסו לשחק כי אני על אופנוע...זאת המציאות במדינה שלנו. זה מה יש ועם זה ננצח.

הרוב המוחלט של האופנוענים בארץ נוסעים רגוע ומשתמשים בכלי הנוח הזה ביום יום בשל היותו זול יותר לאחזקה וחסכוני יותר בדלק.

 

צריך לזכור תמיד דבר אחד, במקרה של תאונה, רכב מול אופנוע, לרכב זה ייגמר ככל הנראה במוסך, לאופנוען זה ייגמר בבית החולים. או יותר נכון רק יתחיל שם. לא נכנס אפילו למי אשם פה, לאופנוען זה ייגמר (יתחיל) בבית חולים. אתה יכול לחיות עם המצפון שלך אחרי ששלחת בן אדם לבית חולים? פצעת אותו קשה או אפילו הרגת אותו? בכוונה או שלא בכוונה? לא יודע מה איתך, אבל אני לא...

 

גם אני לא מאמין שלא עשית כלום. אני לא מאשים ואני לא כועס או משהו. יכול להיות שחתכת אותו בלי לשים לב, וגם מאוד יכול להיות שהוא בא לעקוף אותך ואתה בדיוק עברת נתיב, אפילו אחרי שהשתמשת באיתות והסתכלת במראה. אתה פשוט טעית וזה היה לא בכוונה, הוא היה בטוח שהוא ראה אותך מסתכל במראה ורק מחכה לו כדי לחתוך אותו. כל אחד רואה את זה איך שהוא רוצה.

גם אני כשאני נוהג ברכב, למרות שאני מסתכל במראות אלף פעם בדקה, ומחפש ספציפית את האופנוענים, קורה לי שאני חותך אופנוען. אין מה לעשות. טעויות קורות. יכול להיות שזה המקרה שלך.

אולי פשוט נפלת על אופנוען כזה מסריח שחושב שבגלל שיש לו אופנוע אז הכביש שייך לו. ויכול להיות שאתה משמיט פרטים כדי שנצדד בך, וגם יכול להיות שפשוט טעית. הכל יכול להיות. הכל אפשרי.

איך אומרים, לכל סיפור יש 3 אמיתות - האמת שלי, האמת שלך, ומה שבאמת.

לא משנה מה, משהו קרה שם שגרם לו להוריד לך מראה.

 

בעניין תיקון המראה, אני לא הייתי נרתע משימוש באי-ביי, תיצמד למוכרים עם ציון גבוה כמו שאמרת, תקרא עליהם ביקורות ויהיה בסדר. לאיביי יש גם מנגנון הגנה על הרוכש, מה שנקרא eBay Buyer Protection. תקרא את המדיניות שלהם בעניין ותראה עד איזה סכומים הם "מבטחים" אותך. ולמקרה שאתה סקפטי, המנגנון הזה עובד. השתמשתי בו פעם אחת בעבר וקיבלתי את כספי בחזרה. הרכבה של המראה, מסובכת ככל שתהיה, בסוף תצליח. פשוט תשתמש באתרים שנתנו לך פה, תחפש בגוגל, תשאל אנשים. ככה לומדים, וגם תהנה לעבוד על האוטו שלך על הדרך.

 

+654162134

וכל מילה נוספת מיותרת.

פורסם

וואו!

2500 ש"ח על מראה???

מה זו הגניבה הזאת?? העיקר אנשים חושבים שלי יש רכב יקר בגלל היעדר יבואן...

 

אל תקנה בארץ מהסיבה שהסברת בעצמך! איביי חבר טוב שלי יסדר אותך במחיר טוב וגם אם "יעשקו" אותך במכס זה עדיין יצא הרבה הרבה הרבה יותר זול ממחירי הגניבה שיקחו לך בארץ..

 

EBAY MY LOVE!

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה


×
×
  • תוכן חדש...