Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[קישור לסרט ריסוק של טופ גיר]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי לשמוע על כתב של טופגיר שנהג במגאן 2 והתרסק לתוך רכב אחר. הדבר הוקרן בתכנית.

האם למישהו יש קישור לסרט ברשת, או אולי את הסרט עצמו?

חרשתי את גוגל ולצערי לא מצאתי כלום... :roll:

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

לפני כמה חודשים פורסמו כאן לינקים להורדת פרקים מלאים של טופ גיר.

בכל מקרה, חפש את הפרק בנושא הבטיחות. הם עשו פרק מיוחד על בטיחות ומה שמסביבה.

172

פורסם

מאיפו יש להם לרסק כל כך הרבה מונדאויים??

 

פעם עם מגאן...

 

פעם אם מנוע סילון של מטוס...

 

מישהו תורם אותם או מה:shock:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
מאיפו יש להם לרסק כל כך הרבה מונדאויים??

 

פעם עם מגאן...

 

פעם אם מנוע סילון של מטוס...

 

מישהו תורם אותם או מה:shock:

 

לא רק בארץ הן עולות גרושים... שם גם יש אותן בכמויות...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני הייתי מסכים להיות הנהג...נשמע נחמד :-P

 

רק בשביל הסיכוי לראות את החיים חולפים לי אל מול העיניים (למרות שהידיעה על 5 כוכבים קצת הורסת בטח :-D )

 

 

טוב אבל אני הייתי מסכים לעשות עוד הרבה דברים שאנשים אחרים.....לא

 

 

 

יום נעים !

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

חבר'ה, הגזמתם. הבדיקה התרחשה ב-50 קמ"ש בפגיעה מלפנים. זאת מהירות אפסית שאפילו רנו 19 הייתה סופגת בלי שום בעיה והנהג היה יוצא ללא פגע. יצא לי כבר לחוות כזאת פגיעה עם 306 ואפילו יצא לי לשבת ברכב שהתהפך במעל 100 קמ"ש ויצאתי ללא שריטה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
חבר'ה, הגזמתם. הבדיקה התרחשה ב-50 קמ"ש בפגיעה מלפנים. זאת מהירות אפסית שאפילו רנו 19 הייתה סופגת בלי שום בעיה והנהג היה יוצא ללא פגע. יצא לי כבר לחוות כזאת פגיעה עם 306 ואפילו יצא לי לשבת ברכב שהתהפך במעל 100 קמ"ש ויצאתי ללא שריטה.

 

רוני

אני מקווה שאתה צוחק...:?

:-)

פורסם

בכלל לא צוחק. האמת, לא יודע בנוגע לרנו 19 (סתם בחרתי אותה כי היא זאת שהקדימה את המגאן), אבל כל מכונית משפחתית בת 10 יכולה לספוג פגיעה כזאת בלי בעיה ולהשאיר את נוסעיה שלמים ובריאים, ואני מוכן לחתום על זה. (בהנחה והם חגורים, כמובן :wink: ).

שים לב - מדובר על פגיעה כזאת בדיוק, לא על, נניח, החלקה צידית היסטרית לתוך עמוד חשמל כשהוא פוגע ברכב בדלת הנהג ב-50 קמ"ש.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בכלל לא צוחק. האמת, לא יודע בנוגע לרנו 19 (סתם בחרתי אותה כי היא זאת שהקדימה את המגאן), אבל כל מכונית משפחתית בת 10 יכולה לספוג פגיעה כזאת בלי בעיה ולהשאיר את נוסעיה שלמים ובריאים, ואני מוכן לחתום על זה. (בהנחה והם חגורים, כמובן :wink: ).

שים לב - מדובר על פגיעה כזאת בדיוק, לא על, נניח, החלקה צידית היסטרית לתוך עמוד חשמל כשהוא פוגע ברכב בדלת הנהג ב-50 קמ"ש.

 

רוני

עצוב שאתה חושב ככה.

ברכב ישן התגובה לתאונה כזו יכולה להיות:

1) קורת A מעוכה ומרוסקת - יכולה לפגוע בראש הנוסעים.

2) מכלולי ההגה והדוושות יתרוממו כלפי מעלה - פגיעה אנושה בנהג.

3) כסאות נוסע\נהג משתחררים מבסיסם - לא רוצה לתאר את הפגיעה הפוטנציאלית.

בקיצור... אתה חי בסרט במקרה הזה :-)

:-)

פורסם

שים לב, לא דיברתי על איזה ענתיקה. מדובר על רכב משנות ה-90. (לא שוולבו שנת 80 לא תוכל לספוג כזאת פגיעה...).

 

אני מסכים איתך ששלושת הדברים שציינת מסוכנים ביותר בפגיעה קדמית א-ב-ל לא ב-50 קמ"ש. וזה כל ההבדל.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...