Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההשתתפות היום היתה מינורית אולי בגלל מזג האויר הקודר והטיול שנקבע למחר .

אבל היה שמח!

חג פסח שמח וכשר לכולם!

P1110941.JPG

P1110938.JPG

P1110937.JPG

P1110936.JPG

P1110940.JPG

P1110939.JPG

P1110919.JPG

P1110934.JPG

שלמה דן גדרון

פורסם



 

5D005D105D905D105D405D205D905E205E405E105D705D105D00_zps8213dfef.jpg

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו".

חפשו אותנו גם בפייסבוק - "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

פורסם

אוהבת אותכם משפחה מדהימה שלי

שלמה תודה ענקייית על התמונות

ואתה רואה חסר לי פה הלייק.

אי אפשר לעשות פה לייקים :roll:

שבוע טוב לכולכלום

וחג שמיייייח

פורסם

חג שמח לכל האספנים באשר הם ,

המפגש הצפוני בשישי בנימת הרמת כוסית לחג חרות שמח

היתה באווירה נעימה וחמימה .

 

לאור הארועים שפוקדים אותנו זה נראה כבר מזמן אבל היה .. ממש שילשום ... כמעט עכשיו :-)

 

אז , חג שמח לכולם , שמחנו להתייצב להרמת כוסית , אווירה חמימה ונעימה למרות מזג האוויר !

 

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

אומנם קצת באיחור, אבל עדיין נחמד להוסיף כמה תמונות!

 

בשישי האחרון היה הרבה "אקשן" מוטורי, והגיעו כמה חברים שלא בדיוק קשורים לאספנות באופן ישיר, אבל הרכבים שלהם בהחלט שווים תשומת לב (לדעתי לפחות),

 

הפעם גם קצת השקעתי בעריכה, אז אשמח לדעתכם :wink:

**כרגיל - מבקש לא לעלות את התמונות באתרים אחרים ולא לעשות בהן שימוש עסקי/שיווקי כלשהו**

 

IMG_5700.jpg

 

IMG_5712-Edit.jpg

 

IMG_5612.jpg

 

IMG_5613.jpg

 

IMG_5621.jpg

 

IMG_5637.jpg

 

IMG_5614.jpg

 

IMG_5616.jpg

 

IMG_5639.jpg

 

IMG_5617.jpg

 

IMG_5658.jpg

 

IMG_5666.jpg

 

IMG_5674.jpg

 

IMG_5676.jpg

 

IMG_5679.jpg

 

IMG_5691.jpg

 

IMG_5694.jpg

 

IMG_5635.jpg

 

IMG_5623.jpg

 

IMG_5630.jpg

 

IMG_5636.jpg

 

IMG_5756.jpg

 

IMG_5761.jpg

 

IMG_5766.jpg

 

IMG_5774.jpg

 

IMG_5778.jpg

 

IMG_5740.jpg

 

IMG_5741.jpg

 

IMG_5742.jpg

 

IMG_5743.jpg

 

IMG_5744.jpg

 

IMG_5750.jpg

 

IMG_5752.jpg

 

IMG_5786.jpg

 

IMG_5779.jpg

 

IMG_5737.jpg

 

IMG_5754.jpg

 

IMG_5782.jpg

 

IMG_5790.jpg

 

**כרגיל - מבקש לא לעלות את התמונות באתרים אחרים ולא לעשות בהן שימוש עסקי/שיווקי כלשהו**

 

המשך עוד שניה

בברכה!

יונתן.

פורסם

יונתן אין עליך!

איך הצלחת לרחוץ את הפיזו של אידית?!

התמונה של הקדילאק שלי עם השלט מאחור "עולים קומה" נראית כמו פרסומת.

חג שמח.

שלמה

שלמה דן גדרון

פורסם
יונתן אין עליך!

איך הצלחת לרחוץ את הפיזו של אידית?!

התמונה של הקדילאק שלי עם השלט מאחור "עולים קומה" נראית כמו פרסומת.

חג שמח.

שלמה

 

שלמה,

יש לי אפליקציית שטיפה לרכבים - זה מיוחד לרכבי אספנות מלאי אבק! :wink::twisted:

 

תודה לכולם על המחמאות :oops::-D

בברכה!

יונתן.

×
×
  • תוכן חדש...