Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ביום שבת אני רוצה לעשות טיפול לאוטו (אני שוטף, פלסטלינה ווקס) ורציתי לשאול כמה שאלות לפני.

פלסטלינה - לעשות גם על חלונות וכו' ?

ווקס - יש לי ווקס של מגווירס gold class נוזלי, כמה לשים כל פעם ? והאם לעשות על החלונות ?

ניקוי פנימי - אין לי ליד החניה שקע חשמל ולהביא מהבית זה לא ממש בר יישום, האם יש מקום בחיפה שאני יכול ללכת איליו ויהיה מבודד כזה עם נק' חשמל או שואב אבק ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

לגבי פלסטלינה, אני לא רואה סיבה לעשות על החלונות. אבל מה שבטוח שלהזיק זה לא יכול.

כנ"ל לגבי ווקס על החלונות. זה למל"מ.

ווקס על הרכב, עם פד ייעודי למרוח שכבה הכי דקה שניתן על גבי הפח.

עודף חומר = בזבוז מוצר + עבודה קשה בהורדה עם המטלית לאחר הייבוש.

עדיף לשים 2 שכבות דקיקות ביותר מאשר שכבה אחת עבה, משהו שלמדתי מנסיון על הרכב שלי.

נקיון פנימי.. אני מהמרכז, ככה שלא יכול לעזור.

בהצלחה

"יאללה בירי".

פורסם

תודה, שאלה נוספת הזמנתי מברשת לג'נטים כזאת: ttp://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/145-b

אין לי חומר יעודי לג'נטים, האם שטיפה עם השמפו הרגיל (יש לי סבון של מגווירס wash & wax או mr. pink) יכולה להזיק להם ?

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
תודה, שאלה נוספת הזמנתי מברשת לג'נטים כזאת: ttp://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/145-b

אין לי חומר יעודי לג'נטים, האם שטיפה עם השמפו הרגיל (יש לי סבון של מגווירס wash & wax או mr. pink) יכולה להזיק להם ?

לא, זה לא יזיק.

אגב, המברשת הזו גסה וחזקה מאוד אז לא צריך להפעיל יותר מדי לחץ, פשוט לנקות את כל החול והמזהמים מהחריצים ומהדופן, לא לשפשף חזק מדי.

לאחר שניקית את הצמיג תמרח חומר הגנה ואטימה, על צמיג נקי התוצאה תהיה טובה ואפקטיבית בהרבה!

פורסם
לא, זה לא יזיק.

אגב, המברשת הזו גסה וחזקה מאוד אז לא צריך להפעיל יותר מדי לחץ, פשוט לנקות את כל החול והמזהמים מהחריצים ומהדופן, לא לשפשף חזק מדי.

לאחר שניקית את הצמיג תמרח חומר הגנה ואטימה, על צמיג נקי התוצאה תהיה טובה ואפקטיבית בהרבה!

 

תודה, חומר הגנה ואטימה ? (הוא יוזמן בפעם הבאה יחד עם onr כנראה).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
תודה, חומר הגנה ואטימה ? (הוא יוזמן בפעם הבאה יחד עם onr כנראה).

כזה אשר מעניק ברק ומחדש את הצמיג/דשבורד/גומיות וכו', ובנוסף גם מגן עליהם מפני קרני השמש, אבק, מזהמים וכו'.

לדוג' Chemical Guys Silk Shine או אחיו המבריק יותר G6, יש עוד כמה מוצרים טובים תכנס לקטגוריית מחדשי ואטמי פלסטיקה באתר.

תסתכל בדף הפייסבוק שלנו על לפני ואחרי, זה אחד החומרים היותר חשובים לפי דעתי, עושה הבדל של ממש במראה הרכב.

פורסם
כזה אשר מעניק ברק ומחדש את הצמיג/דשבורד/גומיות וכו', ובנוסף גם מגן עליהם מפני קרני השמש, אבק, מזהמים וכו'.

לדוג' Chemical Guys Silk Shine או אחיו המבריק יותר G6, יש עוד כמה מוצרים טובים תכנס לקטגוריית מחדשי ואטמי פלסטיקה באתר.

תסתכל בדף הפייסבוק שלנו על לפני ואחרי, זה אחד החומרים היותר חשובים לפי דעתי, עושה הבדל של ממש במראה הרכב.

 

תודה, יבוצע.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

×
×
  • תוכן חדש...