Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח לכולם

סיימתי אתמול לבנות את התיבה לסאבים ונשאר לי רק לצפות אותה

עכשיו נניח שאני כבר אשיג את הלבד והכל השאלה שלי איך לצפות אותה?

אני לא רוצה שיראו את החיבורים והכל כאילו איך הם עושים את זה בתיבות הקנויות שהכל מתלבש על התיבה? אם יש לכם פתרונות שהשתמשתם בהם או משהו שיעזור לי להבין איך לצפות אני אשמח.

עוד דבר- קניתי כבל לרמקולים 4 מ"מ (החוט עצמו הוא 2.5 מ"מ) השאלה שלי היא ככה- הכבל הוא כפול, אז אם אני יחשוף את שני החוטים ויחבר כאילו לעשות כל קצה לחוט אחד של 5 מ"מ אם זה יעשה בעיות שהחוט לא מחובר לכל אורכו או משהו...

תודה

צבארי

פורסם

אני מאמין שהחיבור של החוטים יהיה מיותר.

 

לגבי הגימור,התיבות הקנויות לפי הניסיון שלי, משתמשים בסוג של דבק שמלבישים על המבנה,ולוקחים לבד ממש עדין ומצמידים אותו לכל הקנטים.

 

התיבות שאני בניתי, רופדו בכל פלטה בניפרד, וככה הגימור מבחינתי מקסימלי,או לחלופין

תעשה את הדופן שלך, (אחורית וקידמית) כלפי התיבה. (חתיכה נפרדת לפרונט,) (חתיכה נפרדת לבאק)

ואת כל שאר הריבוע, תלפף עם חתיכה אחת, שתחובר במרכב התחתון של הסאב. (המרכב שגובל עם ריצפת הבאגז.)

PICT2419.JPG

PICT2420.JPG

PICT2457.JPG

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אוקיי אני חושב שהבנתי אחי אבל נראה לי שמאוחר מדי אם כבר בניתי הכל

 

אני ארפד את זה כמו שאמרת

 

ולמה החיבור של החוטים מיותר?

פורסם

לא מדובר פה בעוצמות מטורפות, או שאני טועה ?

באיזו הגברה מדובר ?

 

כל עוד החיווט סטנדרטי, זה כל מה שאתה צריך , לא מעבר לזה...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

2 סאבים של לאנזר 500 וואט רמס סליל כפול של 4 אוהם בחיבור מקבילי של אוהם אחד כולל

אני דוחף אותם עם CRUNCH BLX2000D שנותן 1000 וואט רמס באוהם אחד

פורסם

אומנם הגברה חזקה, אז אולי בכל זאת הייתי בוחר פעמיים איזה חיווט אני משתמש בשבילהם,

 

1. בכל אופן מה עלותו של הקראנץ ? ואני משער שהוא מחול ?

וגודל הסאבים אני יכול לנחש שהוא 12" (עגול) ?

 

הייתי מעוניין לעשות השוואה בין שניהם כאלה, לבין שניים של 305.

 

2. באיזה רכב זה יושב?

3. איזה סוג של תיבה בנית להם?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מארצות הברית כן 230 דולר בערך. אני מתכוון לקנות אותו השבוע.

הסאבים עגולים 12"

השוואה בכיף בעוד חודש שהם יהיו מותקנים

הרכב הוא פיג'ו 406

התיבה היא 85 ליטר

90*30*35

פורסם

תיבה פתוחה, סגורה?

אם סגורה, לפי נתוני יצרן ?

ואם פתוחה, לאיזה תדר מכוונת?

 

אה, ומה שמעניין לא פחות

העלות של המגבר זה עלות נטו של המוצר? או כולל להביא אותו לארץ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תיבה פתוחה לפי מידות של היצרן מכוונת ל50 הרץ נקודה משהו

זה טוב?

 

אה ובקשר למגבר העלות הסופית תהיה 210 דולר כולל משלוח לניו יורק שם נמצא חבר שלי שבא עוד שלוש שבועות

אני רוצה שהוא יביא לי גם רדיו דיסק טוב שקורא MP3 שיהיה איכותי בסביבות ה200-250 דולר

פורסם

גבוה אחי, אולי אפילו גבוה מידי, אני במקומך הייתי משנה את זה הרבה לפני שהיתי עושה גימור לתיבות.

ואיך אתה יודע את התדר שהתיבה מכוונת אליה?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

עשיתי לפי ההמלצות של היצרן

תראה היה רשום לעשות תיבה בנפח 42 ליטר אז עשיתי לשניהם תיבה אחת של 85 ליטר ורשום שזה מכוון ל50.09

מה אתה ממליץ לי לעשות?

×
×
  • תוכן חדש...