Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם למישהו יש ידע בנוגע לאיזה חברה יהיה את המחיר הטוב ביותר?

איזו חברת ליסינג קנתה את הכמות הגדולה ביותר של הפורטה החדשה? מעונין לקנות 0 ק'מ.

(כמובן שאני מדבר על הדגם החדש, 2013)

פורסם

עשה סקר בין החברות.

ברמת העיקרון, כל ציי הרכב קיבלו הנחות מפליגות למדי על הפורטה, כך שהמחיר תלוי גם בכושר המיקוח שלך.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני יודע שבשלמה סיקסט אנשים קיבלו הצעות טובות מהמתחרים (לא באופן משמעותי אבל עדיין), תראה בסופו של דבר זה תלוי בכישורי המיקוח שלך אבל אם זה לא סוף השנה / דגם יוצא הסיכויים לקבל הנחות ענקיות קטנות אבל שיהיה לך מיקוח מוצלח !

פורסם

אתם מדברים הרבה על מיקוח...

יש לכם טיפים? איזה דברים אני יכול לומר כדי לקבל הנחות גדולות יותר? תנו רעיונות..

פורסם

קודם כל לבקש הנחה (תעזור לי לעזור לך לסגור עסקה), לאחר מכן "אבל שם יותר זול" ומשם כאוות נפשך, בעיקרון אני לא יודע אם בחברות ליסינג אפשר להשיג אבזור כמו שניתן להשיג לפעמים אצל היבואנים ולכן זה טיפה משתנה אבל בעיקרון תשחק איתם על החסרונות של הרכב (לא יודע פרטים על הרכב הנ"ל, אבל שווה לברר את החסרונות שלו ביחס לרכבים האחרים בקטגוריה ולשחק לפיהם).

פורסם

הרכב רק הושק כך שאני חושב שבשלב הראשון חברות הליסינג יעבירו את הרכבים בעדיפות לחוזים חדשים ואו חידושים , אם ובמידה וישארו רכבים על המדף או אז יציעו כחדש מליסינג.

אני במקומך הייתי ממתין ליוני אז תכנס התקנה החדשה ולא ירשם שהרכב נקנה מליסינג.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

התקשרתי בנתיים לאלבר והם טוענים שאין להם שום דבר כזה פורטה 2013.

בשלמה סיקסט הפנו אותי לשלמה כאל והם צריכים לחזור אלי.

לאן עוד כדאי להתקשר? ומה הקטע של אלבר, לא רוצים למכור רכב? הבחור שם טען גם שאין לאף אחד מושג אם הם הולכים לקבל פורטה 2013.

פורסם

כפי שכבר הסברתי לך בשרשור אחר. ההנחות על רכבי קיה כמעט ולא קיימות על הדגמים החדשים.

 

אם אתה גר באיזור המרכז יש מבצע השקה בסוכנות פתח תקוה. ההנחות לא יתקרבו אפילו ל-20K+ שנתנו על הדור הקודם, אך במסגרת המבצע תוכל לקבל כמה אלפי שקלים הנחה - ותהיה רשום כיד ראשונה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
כפי שכבר הסברתי לך בשרשור אחר. ההנחות על רכבי קיה כמעט ולא קיימות על הדגמים החדשים.

 

אם אתה גר באיזור המרכז יש מבצע השקה בסוכנות פתח תקוה. ההנחות לא יתקרבו אפילו ל-20K+ שנתנו על הדור הקודם, אך במסגרת המבצע תוכל לקבל כמה אלפי שקלים הנחה - ותהיה רשום כיד ראשונה.

 

מבצע השקה בפתח תקווה? אפשר פרטים? זה רק לסוכנות הספציפית הזאת?

פורסם
אתם מדברים הרבה על מיקוח...

יש לכם טיפים? איזה דברים אני יכול לומר כדי לקבל הנחות גדולות יותר? תנו רעיונות..

 

אתה צריך להכיר את הדגמים המתחרים לדגם שלך, את נקודות החוזק שלהם ואת מחירם הנמוך מאשר שלך אם יש. אחר כך אתה מראה שאתה רציני והמחסום שמונע ממך לסגור את העסקה הוא 5000 -10000 שח.

בזמנו כשהלכנו לקנות סיאט איביזה 1.2TSI לאבא שלי, ממש לאחר שהרכב התחיל להימכר, הוא היה יקר יחסית, ונמכר ב 115K

 

אבל מי משלם 115 על איביזה למרות שיש לה טורבו קטנצ'יק למטה? התמקחתי איתם ולא הסכמתי ובכל רגע הראיתי להם שאני מאוד מעוניין גם בפביה. הנציג בסוף נתן הנחה בסביבות ה 10K, שזה הכיל גם קצת שטויות ודוושות ללימודי נהיגה. שווה.

 

בטויוטה , אני לא נכחתי, אבא הגיע לשם שילם ולקח את הרכב. אין לי מושג אם הוא התמקח או פשוט ויתר על המלחמה הזו :roll:

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
אתה צריך להכיר את הדגמים המתחרים לדגם שלך, את נקודות החוזק שלהם ואת מחירם הנמוך מאשר שלך אם יש. אחר כך אתה מראה שאתה רציני והמחסום שמונע ממך לסגור את העסקה הוא 5000 -10000 שח.

בזמנו כשהלכנו לקנות סיאט איביזה 1.2TSI לאבא שלי, ממש לאחר שהרכב התחיל להימכר, הוא היה יקר יחסית, ונמכר ב 115K

 

אבל מי משלם 115 על איביזה למרות שיש לה טורבו קטנצ'יק למטה? התמקחתי איתם ולא הסכמתי ובכל רגע הראיתי להם שאני מאוד מעוניין גם בפביה. הנציג בסוף נתן הנחה בסביבות ה 10K, שזה הכיל גם קצת שטויות ודוושות ללימודי נהיגה. שווה.

 

בטויוטה , אני לא נכחתי, אבא הגיע לשם שילם ולקח את הרכב. אין לי מושג אם הוא התמקח או פשוט ויתר על המלחמה הזו :roll:

 

אם כך, מה להגיד לנציגים של הקיה? 8)

פורסם

אי אפשר לתת לך דיאלוג מוכן, במיוחד שאנחנו לא יודעים על איזה נציג/ה אתה תיפול.

בכל מקרה כמו שזה שמעליי אמר, תראה להם שהמחסום שלך ברכישה הוא אלפי שקלים בודדים ותגיע עם מידע מוכן לגבי המכוניות.

אולי יש לך מכר שאתה יודע שהוא "ייספק את הסחורה" ?

פורסם
אי אפשר לתת לך דיאלוג מוכן, במיוחד שאנחנו לא יודעים על איזה נציג/ה אתה תיפול.

בכל מקרה כמו שזה שמעליי אמר, תראה להם שהמחסום שלך ברכישה הוא אלפי שקלים בודדים ותגיע עם מידע מוכן לגבי המכוניות.

אולי יש לך מכר שאתה יודע שהוא "ייספק את הסחורה" ?

 

אני לא מצפה ל"דיאלוג מוכן", אלא לנקודות שאותן אני יכול לציין והשוואות לרכבים אחרים שאני יכול להגיד שאני מתעניין מאוד גם בהם שיש להם נקודות חוזקה לעומת הפורטה החדשה.

פורסם

שלמה סיקסט לא חוזרים אליי.

אלבר אמרו שאין להם.

מה עוד לנסות? ואיך יכול להיות בכלל שלאלבר אין שום דבר כזה?

בשלמה סיקסט הפנו אותי לשלמה כאל, שזה מספר אחר וחברה שונה. האם יש דבר כזה גם לאלבר/אלדן או כל חברת ליסינג גדולה אחרת? למישהו יש מספרים נכונים להתקשר אליהם לגבי 0ק'מ?

פורסם

לא כל חברות הליסינג חזקות אצל כל היבואנים.

למשל: אלבר יכולים להשיג לך כמעט כל רכב מפורד בהנחה של 15K. בשברולט לליסקאר (חברה קטנה יותר) יש קשרים טובים, אבל שם גם אתה יכול לקבל הנחות גדולות יחסית.

הקיה החדשה להערכתי לא תימכר בהנחות מפליגות, משום שהיא - חדשה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

×
×
  • תוכן חדש...