Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רשת הסינון נמצאת בין הניפל ,המחובר לקרבורטור שבו מתחבר צינור כניסת הדלק.

יש לפרקו ושם תמצא את המסנן הישן.

 

נכון, שם חיפשתי אך לא מצאתי כלום - הגיוני ?

יכול להיות שכל השנים הוא נסע ללא פילטר דלק ?

פורסם

טוב, לאחר נסיעה של שבוע עם קרבורטור די מגמגם, ומכיוון שלא יצא לי להיפגש עם צביקה

החלטתי לטפל היום בעניין ולפתור את התעלומה.

נסעתי על הבוקר ל-"אורי מלמד"מרחוב יפו בחיפה, עדכנו אותי שבעל הבית לא נמצא:

שאלה: מתי הוא יגיע?

תשובה: מאיפה אני יודע

שאלה: הוא יגיע בכלל היום?

תשובה: לא יודע, אולי ב-11:00

אני לא אוהב לדרוש שרות בכח במקום שלא ממש רוצים לתת שרות - זה לא שביקשתי

שיעבדו בחינם - כמובן שהכל בתשלום.

 

אחרי שהמתנתי שעה, פשוט נזכרתי שקראתי גם על מישהו בנשר (התעשיה 19).

הגעתי לשם - ואיזה הבדל.

הבחור מיד בדק וטען שיש בעיה עם אספקת הדלק - ומיד אמר לי שחייבים לפרק כדי לפתור את הבעיה.

הוא מיד מצא את הבעיה - אטם שישב קצת בזוית וחסם בחלקו את מעבר הדלק.

ועוד בסוף אומר לי את הסכום ושואל אם הסכום בסדר - אין עוד אנשים כאלה.

הסכום היה יותר מסביר.

הוא לא רק מקצוען אלא אחד שיודע לתת שרות - ממליץ בחום.

שלא נדבר על זה שכל שלב הוא מסביר ועוד לימד אותי גם איך לכוון.

 

כמובן שהרכב נוסע עכשיו מצויין.

מספר תמונות לאחר הניקוי:

IMG_1410.JPG

IMG_1409.JPG

IMG_1407.JPG

פורסם

שרון שלום רב ! האם המגן בנשר, גם פתר לך ,את בעיית מגבר טורים, מזגן שהפסיק לתפקד לאחר השיפוץ העצמי של הקרבורטור?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

היי צביקה,

מגבר טורים למזגן עבד לאחר השיפוץ - פשוט הוא לא היה מגיע לטורים שהיה אמור להגיע בד"כ - שזה אחת התופעות לוואי.

הבעיות לאחר השיפוץ העצמי:

1. טורים בסרק לא יציבים.

2. מגבר מזגן עובד אך לא כמו שצריך

3. במכת גז, אין את ה-"מכה"/דחיפה שאמורה להיות

כל הבעיות נגרמו מאותה הסיבה.

פורסם
והמסקנה שהגעת בעקבות כך?

 

שעם הגיל, הראיה לא משהו....

 

בכל מקרה הייתי עושה זאת לבד (כמו בשיפוץ הראשון, לפני כ-10 שנים) - להפך, כשהתייבשתי אצל אורי מלמד החלטתי שאם

היום אני לא מוצא מישהו שיבדוק לי את זה - אני מתחיל לחפש קורסים בחו"ל - אעבור אותו ואטפל בעצמי - כסף זה לא הבעיה -

אני לא אוהב שאנשים חושבים שהם עושים לי טובה כשהם עובדים לי על הרכב (הכוונה ליחס שקיבלתי אצל מלמד).

פורסם
שעם הגיל, הראיה לא משהו....

 

בכל מקרה הייתי עושה זאת לבד (כמו בשיפוץ הראשון, לפני כ-10 שנים) - להפך, כשהתייבשתי אצל אורי מלמד החלטתי שאם

היום אני לא מוצא מישהו שיבדוק לי את זה - אני מתחיל לחפש קורסים בחו"ל - אעבור אותו ואטפל בעצמי - כסף זה לא הבעיה -

אני לא אוהב שאנשים חושבים שהם עושים לי טובה כשהם עובדים לי על הרכב (הכוונה ליחס שקיבלתי אצל מלמד).

:mm_yeah:+1
פורסם
שעם הגיל, הראיה לא משהו....

 

בכל מקרה הייתי עושה זאת לבד (כמו בשיפוץ הראשון, לפני כ-10 שנים) - להפך, כשהתייבשתי אצל אורי מלמד החלטתי שאם

היום אני לא מוצא מישהו שיבדוק לי את זה - אני מתחיל לחפש קורסים בחו"ל - אעבור אותו ואטפל בעצמי - כסף זה לא הבעיה -

אני לא אוהב שאנשים חושבים שהם עושים לי טובה כשהם עובדים לי על הרכב (הכוונה ליחס שקיבלתי אצל מלמד).

מסקנה מעולה.

+10

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...