Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם אפשרי?

מה ההשלכות?

האם בכלל משתלם לעשות כזה דבר?

או שבאמת צריך להחליף חצי אוטו (בולמים , ציריות ,תושבות, גיר , בלמים ,וכיולים...)

8)

 

(מדובר במנוע של איביזה טורבו מושבתת)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין לי ספק שתצטרך להחליף גיר,קלאץ,תושבות,חיזוקים,בלמים ושאר ירקות.

השאלה הנשאלת היא:

האם יש מספיק מקום לכל המנוע+טורבו+אינטרקולר ???

 

לא מאמין.

 

כל ההחלפות הנ"ל יגיעו לסכומים כאלה גדולים,עד שתצטרך למכור את הבית.

 

א-ב-ל ,נשמע פרוייקט מעניין מאד.

 

מעניין מה יגיד על זה אלי חן. או מומי. או אלי מקס-פאוור. :roll:

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם

דווקא רעיון טוב, אבל עם כל העלויות האלה, בייחוד שברכב בו השילדה לא שופרה, אני בספק אם זה שווה.

בסכומים שזה יגיע, עדיף כבר לקנות איביזה 1.8 T .

 

 

בכל מקרה, זה סיפור מאוד רציני, צריך להחליף הכול.

 

מה שכן המנוע הזה פנינה, אז אולי שווה .

פורסם

מקום זאת הבעיה האחרונה.

 

אם מנוע של VR6 נכנס... אז ה1.8 ייכנס גם.

 

מחיר - זאת הבעיה העיקרית.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
מקום זאת הבעיה האחרונה.

 

אם מנוע של VR6 נכנס... אז ה1.8 ייכנס גם.

 

מחיר - זאת הבעיה העיקרית.

 

 

 

יש "קצת" הבדל בגודל האמבטיות של VR6 ושל פולו.

ולכן מקום זו בעיה רצינית. אה כן....וגם כסף :lol:

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם
מקום זאת הבעיה האחרונה.

 

אם מנוע של VR6 נכנס... אז ה1.8 ייכנס גם.

 

מחיר - זאת הבעיה העיקרית.

 

 

 

יש "קצת" הבדל בגודל האמבטיות של VR6 ושל פולו.

ולכן מקום זו בעיה רצינית. אה כן....וגם כסף :lol:

 

אני לא חושב שצריכה להיות בעיית מקום :

הבעיה היחידה זה כדאיות כספית כנראה...

P7100030.JPG

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אחרי ששמת את התמונה של המנוע שלך אני אפילו עוד יותר בטוח בקשר

למקום. מנוע של VR זה חתיכת מנוע.

 

אני צופה בעיות עם ה-FIREWALL

 

:roll:

הסקסו למכירה!-פרטים בקנייה/מכירה

פורסם

ביררתי לגבי פרויקט דומה והעלות היא קרוב ל 60 K והמכונאי אמר לי להשאיר עוד 20-30K בצד כי האמינות לא בשמיים. על רכב רגיל לעבור חיזוקי מרכב, החלפת גיר וחיזוקו, פילטר, אגזוז, סעפת, ציפ + מחשב ניהול מנוע, כל מערכת הזרקת הדלק, בולמים, ציריות, גאנטים, צמיגים ועוד לא נכנסתי אפילו למנוע ולמדגש...

פורסם
אחרי ששמת את התמונה של המנוע שלך אני אפילו עוד יותר בטוח בקשר

למקום. מנוע של VR זה חתיכת מנוע.

 

אני צופה בעיות עם ה-FIREWALL

 

:roll:

 

מי דיבר על מנוע של VR6?

דיברתי על מנוע של איביזה טורבו 1800.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...